Ja man kon hier meer verdienenquote:Op woensdag 21 november 2018 14:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je bent gestopt bij ah en werkt nu in een tapijtwinkel ja?
Heb je de klant wel klappen verkocht?quote:
Nee dan word ik ontslagenquote:Op woensdag 21 november 2018 14:45 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Heb je de klant wel klappen verkocht?
Stop maar met je actquote:Op woensdag 21 november 2018 14:48 schreef wollah het volgende:
[..]
wel relaxed werk. Beetje chillen want er komen maar weinig klanten
Ik moet wat doen terwijl ik mijn geld verdien.quote:Op woensdag 21 november 2018 14:51 schreef wollah het volgende:
[..]
Jij zou ook stoppen met zoveel posten
Ga socializen met collegasquote:Op woensdag 21 november 2018 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet wat doen terwijl ik mijn geld verdien.
Wat doe je voor werk dat je de hele dag het forum kunt volspammen?quote:Op woensdag 21 november 2018 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet wat doen terwijl ik mijn geld verdien.
Vraag ik me ook wel af iddquote:Op woensdag 21 november 2018 15:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je de hele dag het forum kunt volspammen?
Tapijten verkopen.quote:Op woensdag 21 november 2018 15:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je de hele dag het forum kunt volspammen?
Je moeders kut een tapijt noemen omdat het zo harig is.quote:Op woensdag 21 november 2018 14:39 schreef wollah het volgende:
Ik werk dus sinds kort in een tapijtenwinkel. Heb vandaag 2 tapijten verkocht. 1 klant vroeg of het tapijt ook geschikt is voor bureausteolen. Ik heb duidelijk gezegd dat de stoelen moeilijk rollen op de tapijt vanwege de stof.
Komt hij net boos terug en wil het tapijt omruilendacht mijn baantje gered te hebben door goed te verkopen maar dit is wel een tegenslag.
Klacht: vrezen voor mijn baan door achterlijke klant
quote:Op woensdag 21 november 2018 18:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Je moeders kut een tapijt noemen omdat het zo harig is.Gekke Marokkaanse pooier.
quote:Op woensdag 21 november 2018 18:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laat me raden... wollah tapijten?
quote:Op woensdag 21 november 2018 18:24 schreef Atak het volgende:
[..]
Je moeders kut een tapijt noemen omdat het zo harig is.Gekke Marokkaanse pooier.
Gemaakt van echte schaamhaar. Echte familiebedrijf.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Laat me raden... wollah tapijten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |