Nee! Gaat over een verslaafde dakloze man die wil afkicken en een flat krijgt en zijn geld verdient met muziek maken op straat en een zwerfkat ontmoet die bij hem blijft en overal met hem mee gaat op zijn schouderquote:Op donderdag 22 november 2018 15:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Is dat niet een vreselijk jankverhaal, zoals met die Japanse hond?
Ohhhquote:Op donderdag 22 november 2018 16:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee! Gaat over een verslaafde dakloze man die wil afkicken en een flat krijgt en zijn geld verdient met muziek maken op straat en een zwerfkat ontmoet die bij hem blijft en overal met hem mee gaat op zijn schouder
Waargebeurd verhaal, hij heeft een boek gemaakt en die is nu dus verfilmd. (Boek heb ik maanden gelezen gelezen,)
Jaa doenquote:Op donderdag 22 november 2018 16:36 schreef Poes. het volgende:
[..]
OhhhDan zet ik hem op m'n lijstje
Oh gatverquote:Op donderdag 22 november 2018 18:24 schreef Samzz het volgende:
Godver, vriendin heeft borstkanker. Ging voor een kneuzing naar t ziekenhuis en bam.
De hypochonder in mij gaat los.
Gelukkig.quote:Op donderdag 22 november 2018 18:54 schreef Samzz het volgende:
Ja, bah. Gelukkig een goede prognose.
Sterkte! Niet vreemd dat je opeens van alles gaat denkenquote:Op donderdag 22 november 2018 18:24 schreef Samzz het volgende:
Godver, vriendin heeft borstkanker. Ging voor een kneuzing naar t ziekenhuis en bam.
Kan me voorstellen dat het einde schokkend kan zijn als je het niet van te voren weet jaquote:Op donderdag 22 november 2018 20:25 schreef Poes. het volgende:
Sterkte SamzzWat een kut nieuws..
De film was prachtigHele mooie muziek en chemie tussen die twee.
''Gelukkig'' had een of andere klootviool het einde gespoiled in de comments, dus was enigszins voorbereid.
Had nu geen zakdoekjes nodigquote:Op donderdag 22 november 2018 20:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het einde schokkend kan zijn als je het niet van te voren weet ja
Wat heb je gekeken?quote:Op donderdag 22 november 2018 20:25 schreef Poes. het volgende:
Sterkte SamzzWat een kut nieuws..
De film was prachtigHele mooie muziek en chemie tussen die twee.
''Gelukkig'' had een of andere klootviool het einde gespoiled in de comments, dus was enigszins voorbereid.
Aaah okequote:Op donderdag 22 november 2018 20:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
A Star is Born, die film van Lady Gaga en Bradley Cooper die nog steeds in de bios draait
Shallowquote:Op donderdag 22 november 2018 20:37 schreef Poes. het volgende:
[..]
A Star is Born, die film van Lady Gaga en Bradley Cooper die nog steeds in de bios draait
*aai over bolletje* dikke knuffel.quote:Op donderdag 22 november 2018 18:24 schreef Samzz het volgende:
Bobquote:Op donderdag 22 november 2018 22:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
Samzzz! Sterkte aan vriendin.
En Bobik wil ook een Bob
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |