Ja, of je wordt een week later weer door een klapmongool total-loss gereden.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik zonde geld, ik mag de bedrijfsauto gebruiken als t nodig is, dus dan spaar ik liever voor een auto waar ik jaren mee verder kan.
#halfleegquote:Op donderdag 22 november 2018 11:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, of je wordt een week later weer door een klapmongool total-loss gereden.
Ik ken ook iemand die een gloednieuwe auto kocht bij de dealer. Op het moment dat hij de sleutels in het slot stak is zo'n ding gelijk de helft minder waard.quote:
Ja dan kan ik beter helemaal geen auto meer kopen.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, of je wordt een week later weer door een klapmongool total-loss gereden.
Ik ga geen gloednieuwe auto kopen hoorquote:Op donderdag 22 november 2018 11:20 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die een gloednieuwe auto kocht bij de dealer. Op het moment dat hij de sleutels in het slot stak is zo'n ding gelijk de helft minder waard.Ik vind het bijzonder..
Ik weet niet hoeveel zo'n auto moet gaan kosten?quote:Op donderdag 22 november 2018 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dan kan ik beter helemaal geen auto meer kopen.
Ik zou voor een noodauto gaan dan, vooral met de winter in aantocht. Maar dat ben ik. Ik kan net een Hot Wheel veroorloven. Don't mind mequote:Op donderdag 22 november 2018 11:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog niet echt een budget in gedachten.
Gelukkig welquote:Op donderdag 22 november 2018 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Auto's nieuw kopen is inderdaad niet handig.![]()
Maar er zit genoeg tussen net niet afschrijvers en nieuw gelukkig.
Jaah ik heb het boek gelezen en die was al geweldigquote:
Dat is heel duurquote:Op donderdag 22 november 2018 11:24 schreef Sarabi het volgende:
En een auto leasen? Doet zo'n beetje iedereen in onze omgeving.
Nadeel daaraan is dat je meteen aan een contract vastzit, moet je toch x periode aan vaste uitgaven erbij calculeren. Auto verkopen is dan toch makkelijker.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:24 schreef Sarabi het volgende:
En een auto leasen? Doet zo'n beetje iedereen in onze omgeving.
Mja, ik niet. Ik spaar liever even door. Die 350 euro kan op een budget het verschil maken tussen een fijne auto en eentje die je na een jaar weer weg kunt brengen.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zou voor een noodauto gaan dan, vooral met de winter in aantocht. Maar dat ben ik. Ik kan net een Hot Wheel veroorloven. Don't mind me
[..]
Gelukkig wel
Dat mag hoor, het is ook geen kritiek of zoquote:Op donderdag 22 november 2018 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik niet. Ik spaar liever even door. Die 350 euro kan op een budget het verschil maken tussen een fijne auto en eentje die je na een jaar weer weg kunt brengen.
Ik ben geīntrigeerd.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:28 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond weer een nieuwe salami variant, hopelijk is deze wél lekker. Salami is het enige wat ik oprecht mis
Is ook lief dat je meedenkt. Maar het voelt zo als geld weggooien of zoquote:Op donderdag 22 november 2018 11:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat mag hoor, het is ook geen kritiek of zo![]()
Vind het gewoon zo sneu voor je.
Kijk, in mijn geval moest ik wel een 350,- noodbakje kopen, sparen zat er niet inquote:Op donderdag 22 november 2018 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is ook lief dat je meedenkt. Maar het voelt zo als geld weggooien of zo
Mwah ligt eraan wat je duur vind (en hoe grote auto je wil)quote:
Ben benieuwd wat je er van vindt! Heb je kips al geprobeerd?quote:Op donderdag 22 november 2018 11:28 schreef Poes. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond weer een nieuwe salami variant, hopelijk is deze wél lekker. Salami is het enige wat ik oprecht mis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |