heb toch energie van het eten van de avond ervoor??quote:Op dinsdag 20 november 2018 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet je, als je toch geen energie verbruikt op werk en geen trek hebt, prima. Je hebt een kutleven maar dat moet kunnen maar als je bewust honger gaat lijden omdat het zogenaamd een dieet is...
Weg ermee.
echt hequote:Op dinsdag 20 november 2018 21:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mensen die niet dry fasten voor een week
Geen idee wat het is maar gezondheidstips van jou neem ik niet heel erg nauw (lol)quote:Op dinsdag 20 november 2018 21:51 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mensen die niet dry fasten voor een week
Vasten zonder te drinkenquote:Op dinsdag 20 november 2018 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar gezondheidstips van jou neem ik niet heel erg nauw (lol)
muh dietary cholesterolquote:Op dinsdag 20 november 2018 21:54 schreef Elan het volgende:
Ontbijt skippen is helemaal niet ongezond.
Dat hele idee is ongeveer net zo achterhaald als maar 2 eieren per week zou mogen eten.
Nee.quote:Op dinsdag 20 november 2018 21:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Krijg je niks van als je gewoon gezond bent.
Dat is absoluut ook een belangrijke factor.quote:Op dinsdag 20 november 2018 21:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Nee.
Krijg je niks van als je geen genetische aanleg voor hebt.
Dus als je geen slechte genen hebt is alles in orde
Ik rond 11.00 denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2018 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou oprecht rond 10:00 letterlijk komen te overlijden.
Ik eet denk ik gemiddeld 28 eieren per weekquote:Op dinsdag 20 november 2018 21:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is absoluut ook een belangrijke factor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |