abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_186344732
Vrijdagavond was gezellig, zaterdag was een topdag. Zo weer op weg naar t terrein.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_186345350
Gisteren een dagje geweest, terrein is nog steeds top... line-up vond ik niet heel indrukwekkend. De Staat was geweldig en helaas liep de tent bij Oscar and the Wolf al heel erg leeg, maar ook dat blijft een hele fijne act O+


Vind het sowieso niet zo handig om de dagafsluiter pas om 00.30 pas het podium op te sturen, dan werk je een leegloop ook wel een beetje in de hand omdat veel mensen gewoon opgebrand zijn...

Sowieso vond ik de grote tenten Apollo en Phoenix maar matig gevuld toen ik er binnen stond
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_186346587
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Gisteren een dagje geweest, terrein is nog steeds top... line-up vond ik niet heel indrukwekkend. De Staat was geweldig en helaas liep de tent bij Oscar and the Wolf al heel erg leeg, maar ook dat blijft een hele fijne act O+


Vind het sowieso niet zo handig om de dagafsluiter pas om 00.30 pas het podium op te sturen, dan werk je een leegloop ook wel een beetje in de hand omdat veel mensen gewoon opgebrand zijn...

Sowieso vond ik de grote tenten Apollo en Phoenix maar matig gevuld toen ik er binnen stond
Er komt gewoon bijna niemand voor de acts. Iedereen is plankgas bier aan het zuipen op de camping vanaf 10 uur in de ochtend. Dan snap ik wel dat Oscar niet overkomt terwijl het muzikaal weer top was. Scooter werkt dan beter :D

Ik ben al weer voor de 5e keer dronken dit weekend. Fijne dag!
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 april 2019 @ 15:48:55 #204
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_186347012
'T was overigens echt een goede show van Oscar and the Wolf en Max had het duidelijk naar z'n zin :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 april 2019 @ 15:49:15 #205
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_186347017


Confetti erbij.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_186358035
Hadden jullie internet dan? Vodafone was waardeloos. Ik zal vandaag of morgen nog wel verslagje tikken.

Maar IDLES _O_.

Grootste tegenvaller was de Detroit Stage.
pi_186361194
Heerlijke dag gisteren, weer was natuurlijk fantastisch. Genoeg leuks gezien. Jeangu Macron was een leuke verrassing, Ronde opzich prima en degelijk maar verder niet heel bijzonder. Kovacs blijft een fantastische zangeres, Heideroosjes ouderwets jeugdsentiment, verder in het theater lekker foute ABBA zooi, dirty dandy’s ook lachen, Detroit stage vond ik ook tegenvallen.

Ik vond het trouwens drukker dan voorgaande jaren, maar ik begreep dat ze de capaciteit met 3000 hebben verhoogd? In mijn optiek op sommige momenten en sommige tenten iets te druk.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 april 2019 @ 21:19:49 #208
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_186369778
Respect to the man in the icecream van!

Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 22 april 2019 @ 21:29:48 #209
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_186370058
_O_
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_186375648
Ik heb echt zo weinig acts gezien :')

Typ straks wel iets uitgebreider, Spoiler: het was een zeer goede editie.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186376398
Ik ben dus enkel zondag geweest. Rond een uur of 13.30 aangekomen in Schijndel. Parkeren ging soepel en vrij vlot. Stukje lopen en we waren op het festival terrein.

Eerst afgetrapt bij Laurence Jones in de Thunderbolt. Het was al snel duidelijk dat we een warm dagje gingen krijgen. Want wat was het warm binnen. Maar prima act om je dag mee te openen, sterk op de gitaar ook.

Maar toch op tijd vertrokken om nog een stukje Novastar mee te pakken waar het ook weer behoorlijk druk al was. Ik ben amper bekend met het repertoire van deze Belg. En het klonk allemaal best ok, maar verder niet memorabel. Daarna zijn we stukje bij Ilse de Lange gaan kijken, maar godsjezus wat was dat saai. We hebben toen even snel een kijkje genomen in de Detroit of dat wat was. Daar stond Resom voor anderhalve man en een paardenkop te draaien. Het viel me direct op hoe klein de tent was, en niet de "wow" factor had die de We Are Electric stage vroeger altijd had. Ook de rookmachine was iets te hard aan het werk gegaan, waardoor je halverwege de kleine tent de DJ al amper meer kon zien door de rook. Plaats er een led scherm achter of iets dergelijks om in ieder geval te kunnen zien wie er draait.

Maar goed, toen zijn we maar een hapje gaan eten in de Restolounge. Daar stonden Daniel Calderas feat. Benjamin Herman te spelen, beetje americana achtige act.. niet bijster boeiend. Maar wel fijn om toch naar een optreden te kunnen kijken tijdens het eten.

Toen wilde we gaan kijken bij Tim Knol and his Blue Grass Band, maar we waren wat aan de late kant. Waardoor heel Thunder Alley gevuld was, en niet meer binnen konden komen. Buiten nog wat enkele tonen gehoord, klonk prima. En zijn we maar blijven hangen om daarna een tent er naast te gaan kijken bij Amyl And The Sniffers. Leuke show, en ook behoorlijk zweterig. Maar de zangeres bracht een heerlijke energie met zich mee, waardoor het prima raggen was in de tent.

Een van mijn mede Paaspop gingers wilde nog even kijken bij Rowen Héze. Dus zijn we daar even gaan kijken. Geluid was bijzonder slecht, en geen beelden in de mainstage. Blijf het maar de saaiste tent van allemaal vinden op Paaspop. Naar Auto, Vluugtuug en Bestel Mar zijn we op weg gegaan richting de Phoenix.

Daar stonden de Heideroosjes op het programma. Via de linker kant van de tent konden wij vrij ver vooraan komen te komen staan. Leuke set, in veel opzichte niet heel anders toen ik ze zag op Lowlands in 2012. Hoogte punt was natuurlijk Tering Tyfus Takke Trut.. en de We Smelten de Paashaas gimmick was ook nog wel geinig. Al bij al erg vermakelijk.

Toen zijn we terug gegaan naar de Detroit stage waar Octave One stond te draaien. Gelukkig was de tent al iets meer gevuld, en stonden er iets meer licht effecten aan dan voorheen. Maar het geluid vond ik erg matig, soms hoorde je de andere tenten er doorheen komen. Ook zat er erg weinig sfeer in de tent. Dus zijn we terug naar de Phoenix gelopen, en hebben we daarvoor eerst buiten nog even gechilled. Ook de eerste 2 nummers van Steel Panther meegepakt, klonk zoals je het kon verwachten. Mierzoete glamrock van de bovenste plank, maar lichtelijk vermakelijk.

Toch vertrokken naar Ho99o9. Altijd een prima live act, sfeer zat er redelijk goed in hoe dieper je de tent inging. Wel jammer dat ze zo'n lange tijd hebben besteed aan The Prodigy tribute op het einde van de rit. Leuke show verder. Daarna een kipburger gehaald, en even gechilled buiten voor de Jack Daniels tent om te wachten op IDLES.

En dat was toch de tofste show van de dag. We stonden vrij ver vooraan, en het ging helemaal los. Het klonk eigenlijk allemaal verschrikkelijk kut (als je het muziek inhoudelijk gaat bekijken). Maar goed, daar moet je deze band ook niet op beoordelen. Het ging kneiter hard los, en er was veel sympathie voor de band.

Toen waren de ideeën op, en waren we een rondje aan het lopen. En hoorde we Jody Bernal uit de Loco Royale komen. Dus toch even snel Que Si Que No godentrack meegepakt. En zijn we daarna naar Phoenix gelopen om de laatste 20 minuten van Mental Theo & Charlie Lownoise. Het was zo druk dat we er niet meer binnen kwamen. Maar bij de ingang konden we ook nog een beetje meepakken. Leuk om te zien dat de Security ook lekker mee stond te raven op deze 2 legends. Je kan vinden wat je wil, maar Mental Theo & Charlie Lownoise werkt altijd en overal.

Daarna onze dag afgesloten bij Surgeon. De tent was zelfs daar niet bomvol, maar wel het drukste dat ik de Detroit heb gezien die dag. En man man wat een matig geluid, ook werd er te weinig gebruik gemaakt van de licht effecten waardoor het echt een rommeltje werd. Echt een tegenvalle die Detroit stage in vergelijking met de oude We Are Electric tent.

Kortom:
+ IDLES
+ Ho99o9
+ Heideroosjes
+ Geweldig weer.
- Detroit stage
- Ilse de Lange

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 23-04-2019 13:57:40 ]
pi_186378274
Wij zijn op vrijdag om een uur of 12 de camping op gereden. De camping was echt helemaal TOP dit jaar. De indeling werkte echt perfect en zorgde ook voor wat meer cohesie tussen het caravan en tentgedeelte. Het weer was natuurlijk wel heel bepalend hierin. En wat mega relaxt dat je niet meer over die straat hoeft terug te wandelen. De afterparty in de food market was weer een dolle bende als vanouds.

Op het terrein (stukken van) Thijs Boontjes, 2ManyDJ’s, Scooter, Oscar & The Wolf, en nog wat gezien en verder vooral alle tijd verdaan met randzaken en bier drinken buiten in de zon. En af en toe even dansen natuurlijk bij Disco Snolly, Herrie met Gerrie en de Detroit stage.

Ik ben er op zondag bijna niet meer geweest, maar op zaterdag tijdens Lennart Wiehe en Ellen Allien was het geluid in de Detroit echt dik in orde. Ook andere (Function One) speakers dan in de andere tenten. Sfeer was toen ook erg goed toen. Ik draag wel altijd oordoppen wat vaak wel goed werkt in het filteren van allerlei randgeluidjes.

Hoogtepunten waren de camping, het weer, de aankleding en het festivalterrein an sich + de organisatie. Ik vind het bijzonder knap dat ze het soort festival weten te creëren dat echt gewoon voor elk type bezoeker leuk is. Van mensen die elke week gaan tot mensen die nog nooit naar festivals zijn geweest en dat met echt alle uiteenlopende muziekstijlen en performances.

Overdag was het hier en daar te warm in de tenten, maar doordat de zijwanden tevens de festivalafscheidingen zijn kunnen deze tenten niet echt open. Op vele zomerfestivals is dat anders, maar op Paaspop is het terrein nu eenmaal zo ingedeeld en meer ingericht op de komende jaren die vast weer kouder worden.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186379484
Dat klinkt als een typische Paaspop weekend dus.... ;)

Maar je vond de Detroit dus wel een fijne toevoeging tegenover de WAE stage?
pi_186380293
Pff die mensen die aan het klagen zijn dat ze "uitgedroogd" waren op een festival. Neem gewoon geld mee ofzo :') :') :') :') :')

En dan zeggen ze dat Paaspop alles voor het geld doen.. tsja.
pi_186380790
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 15:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Pff die mensen die aan het klagen zijn dat ze "uitgedroogd" waren op een festival. Neem gewoon geld mee ofzo :') :') :') :') :')

En dan zeggen ze dat Paaspop alles voor het geld doen.. tsja.
Ik begrijp dat ook echt niet. Paaspop heeft gewoon maar één doel en dat is geld verdienen. Het is gewoon een commercieel bedrijf dat een gaaf event neerzet. Aan jou of je er heen wilt of niet. Festivals zijn inderdaad duur en als je daar niet tegen kunt moet je thuis blijven. Ik denk dat ze een top omzet hebben gedraaid en dat gun ik ze van harte na verschillende jaren van vrieskou en regen.

Oja, en je mocht wel een leeg flesje meenemen en kunt dit vullen. Overigens geen één keer zelf gedaan :Y)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186380866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 15:41 schreef Niveath het volgende:

[..]

Ik begrijp dat ook echt niet. Paaspop heeft gewoon maar één doel en dat is geld verdienen. Het is gewoon een commercieel bedrijf dat een gaaf event neerzet. Aan jou of je er heen wilt of niet. Festivals zijn inderdaad duur en als je daar niet tegen kunt moet je thuis blijven. Ik denk dat ze een top omzet hebben gedraaid en dat gun ik ze van harte na verschillende jaren van vrieskou en regen.
Tsja, net of water voor de festivals ook gratis voor het oprapen is. Denk je echt dat het niks komt "geschikte" waterleidingen ergens op een boeren akker uit te laten komen ofzo :P? Daarnaast bereken je gewoon verschillende marges op een consumptie.

Niet alles is pure winst zoals veel mensen denken. Maar je geeft je kind toch gewoon een paar centen mee als je ze op pad stuurt. :O

Maar nee, je kids laten uitdrogen omdat je te gierig bent om een paar Euro uit te geven. Maar Paaspop zijn toch zulke geldwolven. En het was heerlijk warm weer hoor... maar het was nu ook niet dat we een tropische hitte zaten ofzo.
pi_186391466
Topweekend gehad. Ik was al brak van een maandje reizen, met een dag tijd om de camper te prepareren en uit te zieken op het festival. Het is een duur festival ja, maar dan krijg je er ook wat voor terug. Ik ken niet veel andere festivals waarbij het zo goed gefaciliteerd is. Heel strak geregeld allemaal. Het enige dat wel zou mogen is gratis drinkwater. Dat een klein flesje Chaudfontaine duurder is dan een biertje zou toch niet moeten kunnen.
pi_186394825
Ik heb gewoon het hele weekend dat water bij die wc kraantjes gedronken. Ik leef nog.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_186394871
Ik vond de Detroit op zich wel fijn. Elke dag wel even een set meegepakt (Tsepo & Mozhgan, ROD, Sandrien).

Verder genoten van De Staat, Amyl & The Sniffers, Dropkick Murphys en IDLES.

White Lies, 2manydjs, Yungblud, Heideroosjes en CL & MT waren ook wel erg leuk.

Steel Panther en Scooter vond ik erg tegenvallen.

Sfeer, weer en aankleding vond ik geweldig. De Beer & Cider Market was ook heel relaxed en betaalbaar.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_186394917
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond de Detroit op zich wel fijn. Elke dag wel even een set meegepakt (Tsepo & Mozhgan, ROD, Sandrien).

Verder genoten van De Staat, Amyl & The Sniffers, Dropkick Murphys en IDLES.

White Lies, 2manydjs, Yungblud, Heideroosjes en CL & MT waren ook wel erg leuk.

Steel Panther en Scooter vond ik erg tegenvallen.

Sfeer, weer en aankleding vond ik geweldig. De Beer & Cider Market was ook heel relaxed en betaalbaar.
Oja, de beer en cider market was heel relaxt inderdaad! En op de camping hadden ze ook een speciaalbier bar, dat heeft ook wel meegeholpen in het te lang op de camping hangen..
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186395351
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 11:42 schreef Niveath het volgende:

[..]

Oja, de beer en cider market was heel relaxt inderdaad! En op de camping hadden ze ook een speciaalbier bar, dat heeft ook wel meegeholpen in het te lang op de camping hangen..
Was het echt bijzonder druk zondag... heb er nog een IPA op.. maar helaas over moeten schenken omdat we een act wilde zien en er toch geen ruimte was om te zitten. En de zon stond er vol op.

Ik had wel het idee dat de route naar andere kant van het terrein korter leek te zijn dan vorig jaar? Dit jaar heb ik dat stuk regelmatig afgelopen in ieder geval.
pi_186395387
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Was het echt bijzonder druk zondag... heb er nog een IPA op.. maar helaas over moeten schenken omdat we een act wilde zien en er toch geen ruimte was om te zitten. En de zon stond er vol op.

Ik had wel het idee dat de route naar andere kant van het terrein korter leek te zijn dan vorig jaar? Dit jaar heb ik dat stuk regelmatig afgelopen in ieder geval.
De brug was veel langer gemaakt, waardoor je twee routes kon kiezen van Apollo naar Phoenix. Deze waren ook nog beide veel efficiënter te doen doordat in ieder geval die Warehouse niet meer in de weg stond. Je liep eigenlijk deels over die Warehouse heen, best tof en slim. De indeling was m.i. nog nooit zo goed.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186395511
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Niveath het volgende:

[..]

De brug was veel langer gemaakt, waardoor je twee routes kon kiezen van Apollo naar Phoenix. Deze waren ook nog beide veel efficiënter te doen doordat in ieder geval die Warehouse niet meer in de weg stond. Je liep eigenlijk deels over die Warehouse heen, best tof en slim. De indeling was m.i. nog nooit zo goed.
Jep dat ding stond te trillen toen er een hardstyle act stond te draaien. Bass moet je nie horen, die moet je voelen!
pi_186395678
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Jep dat ding stond te trillen toen er een hardstyle act stond te draaien. Bass moet je nie horen, die moet je voelen!
Over de brug lopen is ook het enige moment waarop ik iets mee krijg uit die tent :P Ben er verder niet geweest. Dat hele gebied was in ieder geval heel tof, met die Papi Chulo, Herrie met Gerrie, Smerrig, Phoenix etc. etc.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_186396787
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:31 schreef Niveath het volgende:

[..]

Over de brug lopen is ook het enige moment waarop ik iets mee krijg uit die tent :P Ben er verder niet geweest. Dat hele gebied was in ieder geval heel tof, met die Papi Chulo, Herrie met Gerrie, Smerrig, Phoenix etc. etc.
Ja dat gebied was naar mijn gevoel beter geregeld dan vorig jaar, maar durf precies niet te zeggen hoe en wat. In de Papi Chulo, Smerig en Herrie met Gerrie ben ik niet geweest.

Warehouse ook niet, al klonken Atmozfears en Ran-D best wel tof toen ik voorbij liep.
pi_186400035
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 12:16 schreef Niveath het volgende:

[..]

De brug was veel langer gemaakt, waardoor je twee routes kon kiezen van Apollo naar Phoenix. Deze waren ook nog beide veel efficiënter te doen doordat in ieder geval die Warehouse niet meer in de weg stond. Je liep eigenlijk deels over die Warehouse heen, best tof en slim. De indeling was m.i. nog nooit zo goed.
3 routes zelfs; via de brug, de wc en de foodtruckarea.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_186400134
Haha, o dus ik was niet de enige die de "WC" als shortcut gebruikte :P?
  woensdag 24 april 2019 @ 18:33:51 #228
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_186401476
Ik vond de grootste tegenvaller dat het festival uitging als een nachtkaars. Na passenger waren de loco royale en de phoenix vol waarna we maar naar ronnie flex zijn gegaan die toch echt geen headliner is.
Wat doe ik hier?
pi_186402156
Super Earlybird in de pocket *)
pi_186413581
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2019 18:33 schreef tdrone het volgende:
Ik vond de grootste tegenvaller dat het festival uitging als een nachtkaars. Na passenger waren de loco royale en de phoenix vol waarna we maar naar ronnie flex zijn gegaan die toch echt geen headliner is.
wij zijn daarna naar het theater gegaan voor de Abba Cover band. dat was wel erg leuk en zo hebben we paaspop mooi feestend kunnen afsluiten
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_186413957
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 10:42 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

wij zijn daarna naar het theater gegaan voor de Abba Cover band. dat was wel erg leuk en zo hebben we paaspop mooi feestend kunnen afsluiten
Hier wilde ik ook heen maar we mochten niet naar binnen. Zat blijkbaar vol. Toen toch maar ff naar CL & MT gegaan en daarna afgesloten bij Singlefeestje in de Restolounge.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_189807534
Morgen eerste namen lijkt het? Niet heel duidelijk, maar ze berichten nog 24 uur te gaan.

"?..tik tok, tik tok: nog 24 uur te gaan..?"

[ Bericht 23% gewijzigd door indiaantje89 op 06-11-2019 14:50:31 ]
pi_189818243
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 23:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Morgen eerste namen lijkt het? Niet heel duidelijk, maar ze berichten nog 24 uur te gaan.

"?..tik tok, tik tok: nog 24 uur te gaan..?"
Aankondiging van de launch party. Die is op 22 november. Dan zullen we dus wel 23 november de early birds krijgen en begin die week de eerste namen.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_189818277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:34 schreef Niveath het volgende:

[..]

Aankondiging van de launch party. Die is op 22 november. Dan zullen we dus wel 23 november de early birds krijgen en begin die week de eerste namen.
Ah dat is alles. Een aankondiging van een aankondiging dus :P.

Vond het al een raar bericht iets mee te aankondigen. Ben weer benieuwd waarmee ze komen.
pi_189818314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ah dat is alles. Een aankondiging van een aankondiging dus :P.

Vond het al een raar bericht iets mee te aankondigen. Ben weer benieuwd waarmee ze komen.
Krezip headliner? En verder even kijken wie er vorige keer niet stond en wel in 2018, want die zijn dan dus weer aan de beurt deze keer. Nee zonder gekheid, ben ook benieuwd en er zitten altijd leuke verrassingen bij. Vorige keer was het terrein en de camping dusdanig positief verbeterd dat ik over 3 weken waarschijnlijk wel weer een ticket in bezit heb.

Dat aankondigen van aankondigingen is wel vervelend, maar dat doen ze bijna allemaal.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_189818337
Trouwens, het was zulk mooi weer in 2019 tijdens Paaspop dat we traditioneel gezien nu weer een jaar of 7 vrieskou en Boer Anton-modder taferelen krijgen :)
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_189818395
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:39 schreef Niveath het volgende:

[..]

Krezip headliner? En verder even kijken wie er vorige keer niet stond en wel in 2018, want die zijn dan dus weer aan de beurt deze keer. Nee zonder gekheid, ben ook benieuwd en er zitten altijd leuke verrassingen bij. Vorige keer was het terrein en de camping dusdanig positief verbeterd dat ik over 3 weken waarschijnlijk wel weer een ticket in bezit heb.

Dat aankondigen van aankondigingen is wel vervelend, maar dat doen ze bijna allemaal.
Krezip is een prima gok inderdaad. Verder kan je het bij Paaspop nooit precies zeggen. Ik hoop stiekem op een terugkeer van de We Are Electric stage.

En een paar stevige rock namen zitten er altijd wel tussen. Iets als een Snelle zie ik ook wel komen. Fresku met zijn nieuw album, Roosbeef?
pi_189818648
Denk dat ik m ga overslaan, ik was er vorig jaar een dag en er hing veel te weinig sfeer bij de optredens zelf, mede doordat de headliners veel te laat worden geprogrammeerd en veel mensen al gaar zijn voor een feestje. Nou hielp de hitte ook niet mee, maar het is meer bier zuipen dan bands bekijken voor het gros van het publiek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189818965
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat ik m ga overslaan, ik was er vorig jaar een dag en er hing veel te weinig sfeer bij de optredens zelf, mede doordat de headliners veel te laat worden geprogrammeerd en veel mensen al gaar zijn voor een feestje. Nou hielp de hitte ook niet mee, maar het is meer bier zuipen dan bands bekijken voor het gros van het publiek.
Welke dag?

Ik was er die Heideroosjes, Ho99o9, IDLES dag en vond sfeer beter dan ooit.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 november 2019 @ 18:52:57 #240
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189819405
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:01 schreef TheVulture het volgende:
Denk dat ik m ga overslaan,
EN DAN KENSINGTON MISSEN?????????????

Of Anouk. Of Guus. Of Blof. want een van deze vier staat er ongetwijfeld weer.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_189820650
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 18:25 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Welke dag?

Ik was er die Heideroosjes, Ho99o9, IDLES dag en vond sfeer beter dan ooit.
De dag van Oscar and The Wolf... ik stond daar vrij vooraan maar de tent was op een gegeven moment echt half leeg...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189822108
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 19:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De dag van Oscar and The Wolf... ik stond daar vrij vooraan maar de tent was op een gegeven moment echt half leeg...
Ja die main is wel saai idd. Ben er vorig jaar enkel bij Rowwen Heze even gaan kijken.
pi_189828166
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 20:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja die main is wel saai idd. Ben er vorig jaar enkel bij Rowwen Heze even gaan kijken.
Eens, dat is wel jammer daar. Toch vond ik Oscar daar tof, maar het kwam totaal niet over en de rest van Schijndel stond bier te drinken in andere tenten.
Was met Underworld toen ook heel erg.

Krezip zou wel werken als afsluiter daar, dat kan iedereen meezingen. Ik zou wellicht zelfs wel gaan kijken.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_189828642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 09:34 schreef Niveath het volgende:

[..]

Eens, dat is wel jammer daar. Toch vond ik Oscar daar tof, maar het kwam totaal niet over en de rest van Schijndel stond bier te drinken in andere tenten.
Was met Underworld toen ook heel erg.

Krezip zou wel werken als afsluiter daar, dat kan iedereen meezingen. Ik zou wellicht zelfs wel gaan kijken.
Die techno tent van vorig jaar mag er ook uit wat mij betreft. Had totaal niet de sfeer van de We Are Electric stage.
pi_189828698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Die techno tent van vorig jaar mag er ook uit wat mij betreft. Had totaal niet de sfeer van de We Are Electric stage.
Nee die onderscheidde zich te weinig van de vele tentjes met lokale collectieven die ook tech- en housemuziek draaien. Die Phoenix was daarentegen wel tof en zeker met acts als Pendulum en 2ManyDj's. Het zal toch wel op die voet doorgaan heb ik het vermoeden. We Are Electric indoor ging al niet door, dus vanuit dat 'merk' verwacht ik eigenlijk niets.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_189892272
"Want je kan je in 2020 toch geen festivalseizoen zonder Krezip voorstellen?! 😁 Zomer 2020 here we come!! Op welk festival hopen jullie ons te zien? #krezip2020 #festivals #zomer2020 #SweetHigh #zullenwehetnogéénkeerdoen"

Die gaan Paaspop doen denk ik ja.
pi_189895103
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:
"Want je kan je in 2020 toch geen festivalseizoen zonder Krezip voorstellen?! 😁 Zomer 2020 here we come!! Op welk festival hopen jullie ons te zien? #krezip2020 #festivals #zomer2020 #SweetHigh #zullenwehetnogéénkeerdoen"

Die gaan Paaspop doen denk ik ja.
Ja kan niet mis. Zwarte Cross en CAS ook grote kanshebbers lijkt me.

Volgende week weten we meer :) Ticketprijs bij de super-earlys was al weer wat hoger dan vorige keer, dus hopelijk zien we dat terug in de programmering.
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_189936508
quote:
Paaspop 2020 (Official) 𝗶𝘀 𝗹𝗼𝗮𝗱𝗶𝗻𝗴...
Volgende week hebben we BIG nieuws. 💥😱
Laad jezelf op, schreeuw het van de daken en zet jezelf vliegensvlug op aanwezig!

Paaspop 2020 start hier → Paaspop 2020 Launch Party
Zal volgende week dus wel idd eerste namen worden. (was gisteren al gepost, dus volgende week woensdag?)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 november 2019 @ 13:25:24 #249
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_189937428
de 19e geloof ik.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 november 2019 @ 19:23:05 #250
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190009431
quote:
Paaspop
·

Tijd om zenuwachtig te worden, om je vrienden op te trommelen en om je agenda voor morgen he-le-maal leeg te maken! Morgen start Paaspop 2020 (Official) met een oorverdovende knal. 😱💥
morgen dus, inderdaad.

Wordt het Kensington, wordt het Guus, wordt het Anouk, wordt het Blof, wordt het Di-Rect, of wordt het DE TERUGKEER VAN KANE?????
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')