Ja ik doe dat met alle plezier, maar wil hem ook niet perse dwingen door op hem te gaan zitten hahaquote:Op maandag 19 november 2018 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
Heb je hem wel gepepen? Dan voor wat hoort wat.
En anders ga je gewoon op z'n gezicht zitten.
Nou ja, voor wat hoort wat.quote:Op maandag 19 november 2018 23:47 schreef My20004 het volgende:
[..]
Ja ik doe dat met alle plezier, maar wil hem ook niet perse dwingen door op hem te gaan zitten haha
Gewoon doen.quote:Op maandag 19 november 2018 23:47 schreef My20004 het volgende:
[..]
Ja ik doe dat met alle plezier, maar wil hem ook niet perse dwingen door op hem te gaan zitten haha
Nou dumpen dus.quote:Op maandag 19 november 2018 23:43 schreef My20004 het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik zijn al een geruimde tijd samen (1 jaar) en hij heeft mij nog nooit gebeft. We hebben het er wel eens over gehad en hij is erg verlegen en vind het spannend, maar hij zegt wel dat hij het wil. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Face-sittingquote:Op maandag 19 november 2018 23:46 schreef Jordy-B het volgende:
En anders ga je gewoon op z'n gezicht zitten.
Wauw... Je hebt me echt compleet onder de tafel geluld met je uitgebreide argumentering.quote:
Gewoon doen, anders leert hij het nooit.quote:Op maandag 19 november 2018 23:47 schreef My20004 het volgende:
[..]
Blijkbaar wil hij het niet, of niet echt. Heb je al eens gevraagd waarom niet?quote:Op maandag 19 november 2018 23:43 schreef My20004 het volgende:
Hallo allemaal,
Mijn vriend en ik zijn al een geruimde tijd samen (1 jaar) en hij heeft mij nog nooit gebeft. We hebben het er wel eens over gehad en hij is erg verlegen en vind het spannend, maar hij zegt wel dat hij het wil. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Als je met voor wat hoort wat gaat redeneren, heb je echt een verkeerde insteek in een relatie. In een relatie praat je, leg je uit, probeer je samen, eis je niet omdat jij toevallig iets wel wil en doet.quote:Op dinsdag 20 november 2018 01:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wauw... Je hebt me echt compleet onder de tafel geluld met je uitgebreide argumentering.
Dit, verder als ie het echt wilt, maar het spannend vind zal hij er waarschijnlijk bang voor zijn dat hij het fout doet, geen reactie veroorzaakt oid.quote:Op dinsdag 20 november 2018 07:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hou je het wel een beetje schoon daar onder?
Ze praten erover, hij is niet in het geheel onwillend, maar vindt het alleen eng omdat het nieuw is. Hij heeft dus alleen een klein duwtje over de drempel nodig.quote:Op dinsdag 20 november 2018 07:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je met voor wat hoort wat gaat redeneren, heb je echt een verkeerde insteek in een relatie. In een relatie praat je, leg je uit, probeer je samen, eis je niet omdat jij toevallig iets wel wil en doet.
Als je je partner gaat dwingen iets te doen, ben je verkeerd bezig.
Vind ik nietquote:Op dinsdag 20 november 2018 08:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze praten erover, hij is niet in het geheel onwillend, maar vindt het alleen eng omdat het nieuw is. Hij heeft dus alleen een klein duwtje over de drempel nodig.
Dan kan je dat best wel afwegen tegen het feit dat zij wél orale handelingen uitvoert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |