abonnement Unibet Coolblue
pi_183258623
Wat was die Frenkie de Jong slecht zeg

Kan gewoon fysiekniet meekomen op dit niveau
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 08:43:16 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183258646
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat was die Frenkie de Jong slecht zeg

Kan gewoon fysiekniet meekomen op dit niveau
Heel Nederland had het zwaar gisteren. Je ziet dat het voor zo'n jonge ploeg enorm lastig is om binnen 3 dagen tegen 2 grootmachten een degelijke pot neer te leggen.

Koeman, en iedereen die Oranje een warm hart toedraagt, mag trots zijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183258656
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:34 schreef satecl het volgende:
Van wie ik overigens ook genoten heb: Pi-Air en van der Vaart. Ze krijgen vaak kritiek, maar ik mag graag naar ze luisteren en ze hebben ook nog wel een beetje humor.
wanneer pleuren ze die tom egberts er uit

of moeten daar naar blijven kijken tot dat hij 67 is....

wat is de vent slecht zeg

dan vind ik die gasten van fox en ziggo echt stukken beter
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183258697
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Heel Nederland had het zwaar gisteren. Je ziet dat het voor zo'n jonge ploeg enorm lastig is om binnen 3 dagen tegen 2 grootmachten een degelijke pot neer te leggen.

Koeman, en iedereen die Oranje een warm hart toedraagt, mag trots zijn.
Het is wel een top prestatie inderdaad,van het team maar mag je niet even kritische naar een paar spelers kijken die zwaar gehypt worden in de media?

Want ik verwacht niet dat iemand als Frenkie ooit tegen het fysiek geweld op gaat kunnen in de top landen.;...Daarom speelt zyech ook nog in Nederland;
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 08:48:53 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183258714
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:47 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het is wel een top prestatie inderdaad,van het team maar mag je niet even kritische naar een paar spelers die zwaar gehypt worden in de media?

Want ik verwacht niet dat iemand als Frenkie ooit tegen het geweld op gaat kunnen in de top landen.;...Daarom speelt zyech ook nog in Nederland;
Frenky de Jong is 21 jaar. Die jongen mag geen mindere wedstrijd hebben of zo? :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183258734
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Frenky de Jong is 21 jaar. Die jongen mag geen mindere wedstrijd hebben of zo? :')
Alsof hij wekelijks uitblinkt...

Bij ajax vind ik het helemaal niets ...balletje links rechts en dat is het...

Als ik dan gisteren ook nog is in de telegraaf een foto zie met Cruiyff vind ik dat een belediging voor een Cruiff....

Het is lachwekkend

Ik ben gewoon kritische
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 08:51:40 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183258760
Ok Klaas.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183258796
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Frenky de Jong is 21 jaar. Die jongen mag geen mindere wedstrijd hebben of zo? :')
Onlogisch

Wij(o.a. jij en ik) hebben de Duitsers van groep a eruit geschopt.

Lekker man
pi_183258842
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Alsof hij wekelijks uitblinkt...

Bij ajax vind ik het helemaal niets ...balletje links rechts en dat is het...

Als ik dan gisteren ook nog is in de telegraaf een foto zie met Cruiyff vind ik dat een belediging voor een Cruiff....

Het is lachwekkend

Ik ben gewoon kritische
Cruijff heeft nog nooit een goede wedstrijd in de nations league gespeeld anders...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183258854
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Cruijff heeft nog nooit een goede wedstrijd in de nations league gespeeld anders...
:)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183259034
Dat gezeik op die spelers steeds als het wat minder goed loopt... Kijk eens waar het Nederlands Elftal drie jaar geleden stond... met als dieptepunten te 0-1 tegen IJsland in de Arena en de 3-0 tegen Turkije. En kijk waar het nu staat. Het is zo verschrikkelijk knap om na een topgeneratie nu al lichtpunten te zien voor de komende 5-10 jaar in een land met 1/5e van het aantal inwoners van Duitsland.

Je kunt niet continu een topselectie hebben. In 1994/1996 hadden we de overgang van Koeman, Gullit, Rijkaard en Van Basten naar Bergkamp, Kluivert, Stam en Davids (en Overmars, De Boer etc, daar zaten wel meerdere goeien bij :P ). In 2002/2004 de overgang naar Robben, Van der Vaart, Van Persie en Sneijder. En in 2014/2016 de overgang naar Van Dijk, De Ligt, Depay en De Jong.

Daar ontkom je niet aan dat er dus een aantal jaren tussen zitten die kut zijn. En daarom is het des te knap dat Nederland gisteren met een mindere wedstrijd alsnog op karakter langszij komt.

_O_
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 09:17:15 #62
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183259119
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 08:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Alsof hij wekelijks uitblinkt...

Bij ajax vind ik het helemaal niets ...balletje links rechts en dat is het...

Als ik dan gisteren ook nog is in de telegraaf een foto zie met Cruiyff vind ik dat een belediging voor een Cruiff....

Het is lachwekkend

Ik ben gewoon kritische
De hype van De Jong is gewoon terecht Klaas, zou je sieren als je dat in ziet. Gisteren was ie iets minder maar alsnog nuttig.
pi_183259156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:10 schreef Saekerhett het volgende:
Dat gezeik op die spelers steeds als het wat minder goed loopt... Kijk eens waar het Nederlands Elftal drie jaar geleden stond... met als dieptepunten te 0-1 tegen IJsland in de Arena en de 3-0 tegen Turkije. En kijk waar het nu staat. Het is zo verschrikkelijk knap om na een topgeneratie nu al lichtpunten te zien voor de komende 5-10 jaar in een land met 1/5e van het aantal inwoners van Duitsland.

Je kunt niet continu een topselectie hebben. In 1994/1996 hadden we de overgang van Koeman, Gullit, Rijkaard en Van Basten naar Bergkamp, Kluivert, Stam en Davids (en Overmars, De Boer etc, daar zaten wel meerdere goeien bij :P ). In 2002/2004 de overgang naar Robben, Van der Vaart, Van Persie en Sneijder. En in 2014/2016 de overgang naar Van Dijk, De Ligt, Depay en De Jong.

Daar ontkom je niet aan dat er dus een aantal jaren tussen zitten die kut zijn. En daarom is het des te knap dat Nederland gisteren met een mindere wedstrijd alsnog op karakter langszij komt.

_O_
Nederland heeft in potentie altijd goede spelers gehad

De mindere periodes afgelopen 4 jaar hebben voornamelijk te maken met blunderende coaches zoals Hiddink en Danny Blind

Hiddink was in het verleden wel een topcoach.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  dinsdag 20 november 2018 @ 09:21:00 #64
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183259164
Je mag best kritisch zijn op De Jong, maar daar zit tenminste potentie in. Lopen wel een paar spelers in deze selectie die gewoon tekort komen en dat structureel.
pi_183259211
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je mag best kritisch zijn op De Jong, maar daar zit tenminste potentie in. Lopen wel een paar spelers in deze selectie die gewoon tekort komen en dat structureel.
Maar het is klaas die klaagt... Waarom reageren we uberhaupt nog op zijn stukken proza...
  Moderator dinsdag 20 november 2018 @ 09:27:25 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183259263
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je mag best kritisch zijn op De Jong, maar daar zit tenminste potentie in. Lopen wel een paar spelers in deze selectie die gewoon tekort komen en dat structureel.
Dat kan zo zijn. Maar er is niet veel beters voor handen. Zoals Saekerhett terecht aangeeft moet je gewoon blij zijn met spelers als Depay/De Ligt/De Jong en in nog wat mindere mate Bergwijn. Dat zijn spelers samen met de wat meer ervaren mannen van Dijk & Wijnaldem die het Nederlands elftal de komende jaren gaan dragen. In de jaren 90 hadden we een goede lichting met meer goede spelers dan nu, maar zaten ook mindere spelers als Jonk en Numan tussen.

Het gaat erom dat je 4 of 5 dragende spelers hebt in een elftal. Dan komt de rest vanzelf wel. Natuurlijk zijn met name de Ligt en de Jong nog ontzettend jong en is het nog te vroeg om hen als dragende spelers neer te zetten. Maar als je kijkt naar hun ontwikkeling hebben ze alles in zich om dat wel te worden.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183259325
Duitsland zette gisteren hoog druk. Dat is een nieuw leermoment voor deze jongens. Tel daarbij op dat Tete treurig is aan de bal en Depay zich elke keer van de bal liet zetten dan speel je een moeilijke wedstrijd.

Mag je nog blij zijn dat je 2-2 speelt, daarvoor complimenten. Hopelijk zet Dumfries zijn ontwikkeling door dan zijn we ook klaar met discussie om rechtsbackpositie.

Dan vergeet ik nog Promes. Niet gezien gisteren op zijn goal na. Wellicht ook leermomentje voor Koeman dat spelers die nauwelijks spelen bij hun club en dat ook nog compleet ruk doen het niet best gaan doen in nationale elftal.
  dinsdag 20 november 2018 @ 09:49:07 #68
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183259576
Die scheidsrechter had trouwens net zijn moeder verloren, vandaar dat hij stond te huilen.
pi_183259625
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat kan zo zijn. Maar er is niet veel beters voor handen. Zoals Saekerhett terecht aangeeft moet je gewoon blij zijn met spelers als Depay/De Ligt/De Jong en in nog wat mindere mate Bergwijn. Dat zijn spelers samen met de wat meer ervaren mannen van Dijk & Wijnaldem die het Nederlands elftal de komende jaren gaan dragen. In de jaren 90 hadden we een goede lichting met meer goede spelers dan nu, maar zaten ook mindere spelers als Jonk en Numan tussen.

Het gaat erom dat je 4 of 5 dragende spelers hebt in een elftal. Dan komt de rest vanzelf wel. Natuurlijk zijn met name de Ligt en de Jong nog ontzettend jong en is het nog te vroeg om hen als dragende spelers neer te zetten. Maar als je kijkt naar hun ontwikkeling hebben ze alles in zich om dat wel te worden.
In het europess topvoetbal is 21 niet jong meer...

Als de Jong een echte topper was geweest dan was hij al op zijn 17-18-19 al doorgebroken

Hij is 21 en hij komt net kijken bij ajax

Het is een goede doorsnee speler. Europese top?

Dat maakt de huiskrant van ajax de telegraaf en de nos ervan....en elke clown loopt er achteraan

Leuke speler voor de Nederlandse competitie

maar ik hoop dat hij naar een grote europese topclub gaat

100 % dat hij het daar niet gaat redden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183259729
Het zou me niks verbazen als Duitsland liet zien dat zij de 80 minuten Oranje volledig de baas was en we die ene punt cadeau kregen in de laatste 10 minuten. Mede omdat Oranje als minder gevaarlijk gezien wordt dan Frankrijk. Geef ze een bot om op te knabbelen ( het winnen van de Nations League ) :P
  dinsdag 20 november 2018 @ 10:03:29 #71
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183259815
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:57 schreef MakkieR het volgende:
Het zou me niks verbazen als Duitsland liet zien dat zij de 80 minuten Oranje volledig de baas was en we die ene punt cadeau kregen in de laatste 10 minuten. Mede omdat Oranje als minder gevaarlijk gezien wordt dan Frankrijk. Geef ze een bot om op te knabbelen ( het winnen van de Nations League ) :P
Ja, leuk. En Duitsland daardoor in pot 2.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  dinsdag 20 november 2018 @ 10:15:05 #72
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183259961
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:57 schreef MakkieR het volgende:
Het zou me niks verbazen als Duitsland liet zien dat zij de 80 minuten Oranje volledig de baas was en we die ene punt cadeau kregen in de laatste 10 minuten. Mede omdat Oranje als minder gevaarlijk gezien wordt dan Frankrijk. Geef ze een bot om op te knabbelen ( het winnen van de Nations League ) :P
En wat schiet Duitsland ermee op dat Nederland groepswinnaar is ipv Frankrijk?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 10:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja, leuk. En Duitsland daardoor in pot 2.
Polen gaat echt niet winnen van Portugal vandaag ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  dinsdag 20 november 2018 @ 10:15:24 #73
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_183259964
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Duitsland zette gisteren hoog druk. Dat is een nieuw leermoment voor deze jongens. Tel daarbij op dat Tete treurig is aan de bal en Depay zich elke keer van de bal liet zetten dan speel je een moeilijke wedstrijd.

Mag je nog blij zijn dat je 2-2 speelt, daarvoor complimenten. Hopelijk zet Dumfries zijn ontwikkeling door dan zijn we ook klaar met discussie om rechtsbackpositie.

Dan vergeet ik nog Promes. Niet gezien gisteren op zijn goal na. Wellicht ook leermomentje voor Koeman dat spelers die nauwelijks spelen bij hun club en dat ook nog compleet ruk doen het niet best gaan doen in nationale elftal.
Tete, Promes, Vilhena. Komt allemaal tekort. Luuk de Jong is natuurlijk ook geen oplossing voor lange termijn.
  Redactie Sport dinsdag 20 november 2018 @ 10:23:00 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_183260047
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 09:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je mag best kritisch zijn op De Jong, maar daar zit tenminste potentie in. Lopen wel een paar spelers in deze selectie die gewoon tekort komen en dat structureel.
De backposities zijn al jaren een euvel ja

De buitenspelen zijn ook zwak al is daar wel talent met Bergwijn en dilrosun
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 20 november 2018 @ 10:31:56 #75
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183260154
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Tete, Promes, Vilhena. Komt allemaal tekort. Luuk de Jong is natuurlijk ook geen oplossing voor lange termijn.
Vilhena is een prima speler om erbij te hebben. Geen basisspeler inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')