Ik ga zeker live kijken, als JJ wint verdien ik 450 euro. (wat wsl niet gaat gebeurenquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:23 schreef THEFXR het volgende:
wie gaat er vannacht kijken? ben echt blij dat de main door gaat.
de main gaat over de mentaal mindset, fysiek is het verschil te klein.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:27 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik ga zeker live kijken, als JJ wint verdien ik 450 euro. (wat wsl niet gaat gebeuren)
Ook echt fucking veel zin in de main, ik weet niet voor wie ik moet rooten. Ik hoop op een upset en een mooie sub van T-city maar ik volg Max al zo lang en zijn weg naar de titel + 2 titel defenses tegen Aldo waren zo impressive.
Ik wel denk ikquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:23 schreef THEFXR het volgende:
wie gaat er vannacht kijken? ben echt blij dat de main door gaat.
Hmm, ergens had ik toch stiekem nog een beetje hoop op McGregor tegen Cowboy.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:05 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Donald Cerrone meets Alexander Hernandez in return to lightweight for ESPN featured bout Jan. 19
Hernandez is 2-0 in UFC, KO'de Dariush op short notice en daarna Aubin-Mercier unanimous.
lets hope notquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |