taqiyya gespot, denken dat iemand daar in traptquote:Op maandag 19 november 2018 19:03 schreef Hamzoef het volgende:
Klacht: mensen die niet doorhebben dat veramerikanisering een veel grotere bedreiging is voor de Nederlandse cultuur dan de aanwezigheid van wat islamitische elementen.
Gebruik geen termen waarvan je de precieze inhoud niet kent.quote:Op maandag 19 november 2018 19:10 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
taqiyya gespot, denken dat iemand daar in trapt![]()
denken dat dit aanbiedingen zijnquote:Op maandag 19 november 2018 19:04 schreef Goudenvis het volgende:
Haten op aanbiedingen_____!
Tevens fipo gepakt
Dat moet je uiteraard even bestuderen voor je in je kont genomen wordtquote:Op maandag 19 november 2018 19:18 schreef Handleiding het volgende:
[..]
denken dat dit aanbiedingen zijn_______!
Daarom niks in NL bestellen en alles in Duitsland, de VS, China en elders bestellen.quote:Op maandag 19 november 2018 19:04 schreef RickoKun het volgende:
In Amerika is iets wat 100 dollar kost met black friday 20 dollar.
In NL is dat 95 dollarShit stelt niks voor en aan iedingen van niks.
Turk tochquote:Op maandag 19 november 2018 19:44 schreef Atak het volgende:
Trouwens niet eens met TS. Ik denk dat je gewoon geen geld hebt. Een Marokkaan die zit te kakken op korting. Geloof je het zelf? Als er ergens 10% korting op wc-papier is dan is het rifbevolking als eerste erbij.
Geen spullen kopenquote:Op maandag 19 november 2018 19:46 schreef Geelman het volgende:
Sowieso dat achterlijke kapitalistische gedoe om altijd maar spullen te moeten kopen...
Hipsters kopen juist veel dure shit.quote:Op maandag 19 november 2018 19:48 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geen spullen kopenHipster gespot
Nee dat is zo 2017quote:Op maandag 19 november 2018 19:48 schreef Geelman het volgende:
[..]
Hipsters kopen juist veel dure shit.
Blackfriday is op vrijdag, pik. Niet morgen dus.quote:Op maandag 19 november 2018 19:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Hihi een moslim die bedrijven de vrijheid tot het bedenken van aanbiedingen wil ontnemen.
Morgen koop ik voor 29 euro een Google Home Mini
Ten eerste ben ik geen Marokkaan. Ten tweede heb ik geld zat. Ten derde, ik koop iets wanneer ik het nodig heb. Ik koop geen dingen die ik niet nodig heb, alleen maar omdat het in de aanbieding is.quote:Op maandag 19 november 2018 19:44 schreef Atak het volgende:
Trouwens niet eens met TS. Ik denk dat je gewoon geen geld hebt. Een Marokkaan die zit te kakken op korting. Geloof je het zelf? Als er ergens 10% korting op wc-papier is dan is het rifbevolking als eerste erbij.
En dat vooral dus. Materialisme neemt steeds extremere vormen aan.quote:Op maandag 19 november 2018 19:46 schreef Geelman het volgende:
Sowieso dat achterlijke kapitalistische gedoe om altijd maar spullen te moeten kopen...
Je hebt de klacht verkeerd begrepen. Het gaat expliciet om de veramerikanisering van de samenleving.quote:Op maandag 19 november 2018 19:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Hihi een moslim die bedrijven de vrijheid tot het bedenken van aanbiedingen wil ontnemen.
De Mediamarkt doet in dit kader aan dagdealsquote:Op maandag 19 november 2018 20:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Blackfriday is op vrijdag, pik. Niet morgen dus.
Wat beooog je?quote:Op maandag 19 november 2018 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
De Mediamarkt doet in dit kader aan dagdeals
Een Google Miniquote:
geert wilders heeft me anders goed ingelicht hamzoefjequote:Op maandag 19 november 2018 19:11 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Gebruik geen termen waarvan je de precieze inhoud niet kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Milfjes
Beter dan de islamisering.quote:Op maandag 19 november 2018 20:05 schreef Hamzoef het volgende:
Het gaat expliciet om de veramerikanisering van de samenleving.
Islamisering bedriegt de Nederlandse cutuur niet. Veramerikanisering/globalisering wel. Zie je dat echt niet in?quote:
Een beetje Turkey aanbidden, leden van onze tweede kamer met een bovengemiddelde beharing doen al niks anders.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:51 schreef alexlefou het volgende:
Binnen enkele jaren vieren we thanksgiving als we op zo een vaart amerikaanse feesten over nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |