quote:Op maandag 19 november 2018 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet ze dus mooi niet he.
Ze heeft mij ook al wat dingen beloofd...
Dat ik op moet rotten?quote:Op maandag 19 november 2018 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als jij eindelijk eens woord houdt.
Ikke!!quote:Op maandag 19 november 2018 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is er vanavond in het live-topic?
* onlogisch meldt.quote:Op maandag 19 november 2018 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is er vanavond in het live-topic?
Ja.. nja..ik stond er een aantal keer tussen.. maar mensen zonder ruggengraat hebben mij eruit gehaald, waarom dank.. want ik trek me er toch niks van aanquote:Op maandag 19 november 2018 16:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja. Over geen ruggengraat gesproken...
waar tussen?quote:Op maandag 19 november 2018 16:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja.. nja..ik stond er een aantal keer tussen.. maar mensen zonder ruggengraat hebben mij eruit gehaald, waarom dank.. want ik trek me er toch niks van aan
Ik heb iets sterkers aan de voorkant.. komt wel goed..quote:Op maandag 19 november 2018 16:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben nu weg. Ik ga ervan uit dat Charlotte inziet dat het hebben van een ruggengraat wel belangrijk is. Ik ga er dan ook vanuit dat ze hier nu niet meer zal posten.
Graag gedaan jongens. Tot vanavond!
Non Graciasquote:Op maandag 19 november 2018 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Persona non grata. Dat grapje slaat na de vierde keer nog steeds niet aan.
Iemand die zich door jou laat beïnvloeden neem ik niet serieus.quote:Op maandag 19 november 2018 16:14 schreef Elan het volgende:
Hopelijk heeft mijn wanhopige poging Ajacied422 terug te lokken naar de SC resultaat.
Waarschijnlijk niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |