Ja. Dat schijnt gezellig te zijnquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was ook gewoon feedback totdat een enkeling of twee kwam zieken.
In de SC verder Dames......dit is de FBquote:Op zaterdag 24 november 2018 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was ook gewoon feedback totdat een enkeling of twee kwam zieken.
Ineens is de bezem niet zo snel.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de moderatie erin trapt. Je hebt je best gedaan.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de SC verder Dames......dit is de FB
Dus.. als je wat tegengas krijgt, moet er WEL geveegd worden ? Probeer zelf ook eens te incasseren. Een beetje trollen, ben je zelf ook niet vies van, toch ?quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is geen normale discussie, of misschien juist wel, dit is een discussie die al tig keer heeft plaatsgevonden en altijd duiken dezelfde argumenten op en veelal dezelfde users. Oh en ik heb ook wel eens een note gekregen die me niet beviel, sterker nog veel zelfs. Pas gisteren nog één over een gebeurtenis van vorige week en dan ben je even nijdig en dan stuur je een DM naar die Mod en dan ga je door en dan merk je dat morgen de zon gewoon weer schijnt. Drama's altijd, pffff.
De ironiequote:Op zaterdag 24 november 2018 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dus.. als je wat tegengas krijgt, moet er WEL geveegd worden ? Probeer zelf ook eens te incasseren. Een beetje trollen, ben je zelf ook niet vies van, toch ?
Waarin trappen ? en haar best gedaan met wat ? Ons afzeiken ? Denk je dat het nog leuk is, om zo te modden ? We worden als vuil behandeld hier soms, is dat fair ? Is dat echt nodig ?quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet dat de moderatie erin trapt. Je hebt je best gedaan.
Waar zie jij afzeiken. Dat vraag ik me echt af. Waar word je de les gelezen. Waar word je als vuil behandeld.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Waarin trappen ? en haar best gedaan met wat ? Ons afzeiken ? Denk je dat het nog leuk is, om zo te modden ? We worden als vuil behandeld hier soms, is dat fair ? Is dat echt nodig ?
We steken onze vrije tijd hierin, niet om afgezeken te worden. Feedback prima, tips ook altijd welkom.
Aanspreken in dm ook goed.
Maar hier mij de les te laten lezen, no way.![]()
En anders mailen naar forum@fok.nl en dien een klacht in.
En daar hoort incasseren ook bij.......Een moeilijk begrip voor je....quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar zie jij afzeiken. Dat vraag ik me echt af. Waar word je de les gelezen. Waar word je als vuil behandeld.
Er wordt hier wat kritiek gegeven. Dat moet best kunnen in Fb.
Als je een lekker wijf was, had ik je nu even lekker op je bek gepakt....quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is geen normale discussie, of misschien juist wel, dit is een discussie die al tig keer heeft plaatsgevonden en altijd duiken dezelfde argumenten op en veelal dezelfde users. Oh en ik heb ook wel eens een note gekregen die me niet beviel, sterker nog veel zelfs. Pas gisteren nog één over een gebeurtenis van vorige week en dan ben je even nijdig en dan stuur je een DM naar die Mod en dan ga je door en dan merk je dat morgen de zon gewoon weer schijnt. Drama's altijd, pffff.
Wat incasseer ik dan niet? Overigens een overbodige sneer die niet in de FB hoort.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En daar hoort incasseren ook bij.......Een moeilijk begrip voor je....
Is idd niets mis mee...........Zeiken om het zeiken is ook als een kunstwerk verheven........De sfeer is goed en jullie doen jullie taken zoals jullie ze behoren te doen........quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben het met je eens.
De COS loopt nog steeds als een trein en de sfeer is over het algemeen heel goed. Relaxed zelfs.Gezellig en veel lol. Met soms een scherp randje of een beetje op het kantje maar wat is daar verkeerd aan? Begrijp dus ook echt niks van deze aanval zo vanuit het niets of wat het probleem nu eigenlijk is..
Heb eerder dit al gepost:
'Het zal nooit precies zo gaan als jij wilt. Misschien in een perfecte wereld, maar dat is de COS nu eenmaal niet. En mods zijn ook niet perfect, want geen robots'.
En ja, jammer dat de streamverslagen er niet meer staan.
De onschuld spelen is je niet onbekend.......Maar meid ga lekker cossen en maak je niet overal druk om. Een gratis advies en daar laat ik het bij.....quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat incasseer ik dan niet? Overigens een overbodige sneer die niet in de FB hoort.
Ok, kusjekroel.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De onschuld spelen is je niet onbekend.......Maar meid ga lekker cossen en maak je niet overal druk om. Een gratis advies en daar laat ik het bij.....
Kijk dat vind ik dan wel weer lief....Eng, maar een begin....quote:
+1 Dat Mod geslijm van Uto en Jian irriteert mij ook mateloos, en dat ze er nog intrappen ook.quote:
quote:Op zondag 25 november 2018 06:55 schreef notturna het volgende:
Dit geeft toch wel de sfeer weer die er in de Cos heerst, daarom zit ik in de lurkstand en voel de behoefte niet meer om te posten.
Pssst. Je zit te lurken in FB.quote:Op zondag 25 november 2018 11:07 schreef Dotteke het volgende:
Mike grijpt in, hij wil dit gezeik niet meer
SHel baalt dat ze niet met haar behas niet mogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |