abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183242839
Waarom terroriseert de UWV met te late beslissingen hun klanten? Ik zou uiterlijk 30 oktober 2018 te horen krijgen of ik wel of geen recht heb op een WIA-uitkering. En nog steeds niets gehoord. Ook geen brief dat de beslissing later genomen zou worden.

Als ik een brief zou sturen naar het UWV of ze de zaak sneller kunnen afhandelen , kan tot gevolg hebben dat de zaak met (nog) minder zorgvuldigheid (spelfouten etc) wordt beslist omdat men de dwangsom wil voorkomen , waarbij het dus kan uitlopen tot een gevecht met de UWV.(rechtszaken...)
pi_183242876
Je vorige topic is met een reden gesloten geloof ik
All management is Strategic Management.
pi_183242902
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:39 schreef GodsSon het volgende:
Je vorige topic is met een reden gesloten geloof ik
Klopt dit keer zal ik niet stom doen. :) Ik ging iets te ver vorige keer. Maar dat komt dan ook door het stres.
pi_183242944
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:40 schreef Vinilojan het volgende:
Klopt dit keer zal ik niet stom doen.
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:38 schreef Vinilojan het volgende:
Waarom terroriseert de UWV...
Je zal niet stom doen, maar het tweede woord in de OP is "terroriseert". Juist ja.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183243001
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

[..]

Je zal niet stom doen, maar het tweede woord in de OP is "terroriseert". Juist ja.
Ja dat is wel een feit. Dit zorgt echt voor grote stres omdat je niet weet hoe je toekomst eruit zal zien. Ik weet bijvoorbeeld niet of ik moet beginnen met werk zoeken of juist niet. Als je op google kijkt dan zie je dat mensen ernstig stressen door het wachten. Dat ze berucht zijn met te laat beslissen spreekt ook boekdelen,
pi_183243037
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:44 schreef Vinilojan het volgende:

[..]

Ja dat is wel een feit. Dit zorgt echt voor grote stres omdat je niet weet hoe je toekomst eruit zal zien. Ik weet bijvoorbeeld niet of ik moet beginnen met werk zoeken of juist niet. Als je op google kijkt dan zie je dat mensen ernstig stressen door het wachten. Dat ze berucht zijn met te laat beslissen spreekt ook boekdelen,
Je hebt geen idee wat terroriseren betekent, dus.
En als je stress ondervindt door het wachten, dan ga je actief achter een antwoord aan.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183243040
Als je nou s gewoon begint met werk zoeken voorkomt dat straks weer van die terroristische vragen waarom je niet alvast begonnen bent met werk zoeken.
pi_183243056
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als je nou s gewoon begint met werk zoeken voorkomt dat strats weer van die terroristische vragen waarom je niet alvast begonnen bent met werk zoeken.
De kans dat ik aangenomen zal worden is zeer minimum. Ik heb namelijk ernstige hartklachten en 2 jaar niet gewerkt.
pi_183243120
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:48 schreef Vinilojan het volgende:

[..]

De kans dat ik aangenomen zal worden is zeer minimum. Ik heb namelijk ernstige hartklachten en 2 jaar niet gewerkt.
Maar ben je bezig met solliciteren of niet?
pi_183243143
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nee want dat hoeft niet van het UWV. Behalve als ze de toegang tot de WIA afwijzen dan moet ik wel. Want ik heb nog maar 4 maanden recht op WW waarna ik in de bijstand terecht zal komen.
pi_183243167
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:52 schreef Vinilojan het volgende:
Nee want dat hoeft niet van het UWV.
En je denkt niet van "laat ik eens pro-actief zijn en in mezelf investeren, zonder dat het moet van welke instantie dan ook"?

En je zei eerder in dit topic nog dat je niet zeker weet of je moet solliciteren of niet.
pi_183243178
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Gaat je geen fuck aan.. brutale vraag.

Maar goed dit topic zal ook wel weer op niets uitlopen.
Wij kunnen niets doen aan het UWV, dit word een KLB topic.
pi_183243261
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:48 schreef Vinilojan het volgende:

[..]

In overleg met kun je een hoop geregeld krijgen. Geef aan gemotiveerd te zijn zonder dat je gezondheid in het geding hoeft te komen. Dek dat het UWV dan echt wel iets kan bedenken.
pi_183243266
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:38 schreef Vinilojan het volgende:
Als ik een brief zou sturen naar het UWV of ze de zaak sneller kunnen afhandelen , kan tot gevolg hebben dat de zaak met (nog) minder zorgvuldigheid (spelfouten etc) wordt beslist omdat men de dwangsom wil voorkomen , waarbij het dus kan uitlopen tot een gevecht met de UWV.(rechtszaken...)
:?
Wat een bijzondere aannames. Helemaal niks doen zorgt echt niet voor een betere en voorspoediger afhandeling hoor.

In het vorige topic zie ik ook nog de suggestie van alleen een klacht indienen (zonder dwangsom), maar dat zie je dus ook niet zitten?

Bij bureaucratische organisaties komt er soms alleen schot in de zaak als je er zelf ook een beetje druk achter zet. En dan weet jij weer eerder waar je aan toe bent ...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2018 15:18:21 ]
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 15:01:42 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183243314
Wat wil je bereiken met je topics TS?

Want je instelling, die instelling waarvoor je vorige topic werd gesloten, is niet verandert, dus ik denk zomaar dat dit topic ook niet lang open blijft.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183243493
Ze terroriseren helemaal niemand. Ze zijn te laat door tekort aan personeel. Lijkt me niet moeilijk om te kunnen raden.

Is de ingebrekestelling al die deur uit?
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 15:15:24 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183243537
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:59 schreef Chia het volgende:

[..]

:?
Wat een bijzondere aannames. Helemaal niks doen zorgt echt niet voor een betere en voorspoediger afhandeling hoor.

In het vorige topic zie ik ook nog de suggestie van alleen een klacht indienen (zonder dwangsom), maar dat zie je dus ook niet zitten?

Bij bureaucratische organisaties komt er soms alleen schot in de zaak als je er zelf ook een beetje druk achter zet. En dan weet jij weer eerder waar je aan toe bent en of je moet gaan solliciteren of juist niet..
Alsof hij niet pro-actief kan zijn en hoe dan ook kan solliciteren in plaats van 'omdat het moet', want over 4 maanden zit ie op bijstandsniveau, dat lijkt me ook geen pretje. Maar TS wil liever op een forumpje klagen en lekker achterover leunen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183243629
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2018 15:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Ze terroriseren helemaal niemand. Ze zijn te laat door tekort aan personeel. Lijkt me niet moeilijk om te kunnen raden.

Is de ingebrekestelling al die deur uit?
Nee want ik heb nog een aantal weken recht op ziektewet uitkering. Ik krijg dus ''nog'' gewoon door betaald. Doordat ik nog steeds een inkomen heb doe ik er niet heel erg moeilijk om.
pi_183243645
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Alsof hij niet pro-actief kan zijn en hoe dan ook kan solliciteren in plaats van 'omdat het moet', want over 4 maanden zit ie op bijstandsniveau, dat lijkt me ook geen pretje. Maar TS wil liever op een forumpje klagen en lekker achterover leunen.
Oke heb het maar even geedit, want dat was mijn punt niet.

TS heeft behoefte aan duidelijkheid vanuit het UWV, maar ondertussen wil hij vooral maar niets doen en komt met de meest vreemde aannames die zijn passieve werkwijze zouden legitimeren.

Als hij een dwangsom/klacht te ver vindt gaan zijn er nog tig andere dingen die hij kan doen. Bijvoorbeeld gewoon bellen en zorgen dat er een terugbelverzoek terechtkomt bij degene die zijn casus moet afhandelen bij het UWV.
pi_183243727
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 15:20 schreef Vinilojan het volgende:

[..]

Nee want ik heb nog een aantal weken recht op ziektewet uitkering. Ik krijg dus ''nog'' gewoon door betaald. Doordat ik nog steeds een inkomen heb doe ik er niet heel erg moeilijk om.
Behalve dan dat je het UWV voor terroristen uitmaakt en ze andere verwensingen naar het hoofd slingert.

En je zegt dat je stress hebt omdat je geen duidelijkheid hebt, maar je weigert actie te ondernemen. Tja, dan moet je maar met die stress blijven zitten.
  Moderator maandag 19 november 2018 @ 16:02:42 #21
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_183244536
Als het andere topic wordt gesloten betekent dat niet dat je gewoon een nieuwe moet aanmaken.

Mocht je het er niet mee eens zijn kun je een DM sturen :)

[ Bericht 48% gewijzigd door noodgang op 19-11-2018 17:04:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')