wacht nog steeds op Lotus die zou ook het leven zo zuur gemaakt wordenquote:Op maandag 19 november 2018 12:27 schreef Zeyina het volgende: Brenda: Ik zou ook terror worden hoor. Ik zou iemand hier het leven helemaal zuur maken ook al is het maar 2 dagen
Brenda en Merel zijn net zo schijnheilig. Een paar dagen geleden ontweken ze J&J en vonden het maar goed dat ze naar huis gingen, want ze konden niet meer tegen hun negativiteit.quote:Op maandag 19 november 2018 12:25 schreef zodeju het volgende:
Brenda alleen al de goede mensen gaan weg......
Hiske denk dat hij een heel groot onthaal krijgt......
Heerlijk hequote:Op maandag 19 november 2018 12:28 schreef DKUp het volgende:
Hahaha, ze heeft die alcoholist naar huis gestuurd
Slim, lekker zuipen op kosten van je Paquote:Op maandag 19 november 2018 12:28 schreef DKUp het volgende:
Hahaha, ze heeft die alcoholist naar huis gestuurd
Dat ging over Franny?quote:Op maandag 19 november 2018 12:28 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
wacht nog steeds op Lotus die zou ook het leven zo zuur gemaakt worden
Die Merel praat van 2 kanten,om maar bij iedereen in een goed blaadje te komen. Heel vies en naar wijf!quote:Op maandag 19 november 2018 12:29 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Brenda en Merel zijn net zo svhijnheilig. Een paar dagen geleden ontweken ze J&J en vonden het maar goed dat ze naar huis gingen, want ze konden niet meer tegen hun negativiteit.![]()
En nu zo reageren.![]()
En Merel net zo smerig, maar dan op een beschaafde manier.quote:Op maandag 19 november 2018 12:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die Merel praat van 2 kanten,om maar bij iedereen in een goed blaadje te komen. Heel vies en naar wijf!
quote:Op maandag 19 november 2018 12:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
Joa denkt dat Jessie nog heel lang blijft
Kruidenbittertje vliegt er al lekker in.quote:Op maandag 19 november 2018 12:29 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie gaat 2 dagen oordoppen indoen en als Mike dat praat zegt ze: Wat zeg je Mike. hahahaha
In ieder geval langer dan iedereen denkt.quote:Op maandag 19 november 2018 12:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2018 12:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kruidenbittertje vliegt er al lekker in.
quote:Op maandag 19 november 2018 12:33 schreef Mylene het volgende:
Tim heeft een lijstje van wie hoeveel heeft omgezet?
Benieuwd hoe hoog die rekening inmiddels is en of de groep dit wel komt te weten.quote:Op maandag 19 november 2018 12:31 schreef Mylene het volgende:
Merel gaat de rekening van de Kruidenbitter betalen.
quote:Op maandag 19 november 2018 12:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hiske en Christel willen geen inzage geven.......again.
quote:Op maandag 19 november 2018 12:35 schreef Mylene het volgende:
Mensen willen geld terug van Jeff zijn Kruidenbitter.
Te waterig?quote:Op maandag 19 november 2018 12:35 schreef Mylene het volgende:
Lolquote:Op maandag 19 november 2018 12:35 schreef Mylene het volgende:
Te zuur ipv bitterquote:Op maandag 19 november 2018 12:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Jeffrey heeft heel veel verdiend.
Mensen mailen nu dat ze hun geld terugwillen omdat hij weg is![]()
Kriss verdiend dik aan die stukkies leer met steentjesquote:Op maandag 19 november 2018 12:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Hiske en Christel willen geen inzage geven.......again.
Inderdaad, die denkt dat haar gluiperige gedrag dan minder opvalt.quote:Op maandag 19 november 2018 12:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Merel net zo smerig, maar dan op een beschaafde manier.
Dus alleen maar vriendjes en familie hebben dat drankje besteldquote:Op maandag 19 november 2018 12:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb ook dat gevoel.quote:Op maandag 19 november 2018 12:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2018 12:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Die staan nu met kraampjes op de Afsluitdijkquote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dus alleen maar vriendjes en familie hebben dat drankje besteld
Al bekend wie de finance nu gaat doen? Gisteren een en ander gemist en niets over gelezen.quote:Op maandag 19 november 2018 12:33 schreef snetje het volgende:
Tim: Ligt hij gewoon op je bed?....
Merel: Nee...
Tim wil het financiën schrift hebben...
En de oudjes maar wachten op de hun beloofde 25%.quote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef sjampoeh het volgende:
Dat kan nooit veel winst zijn, geloof ik niks van
400 flessen
inkoop
verpakking
doosjes
verzendkosten
de helft zelf opgezopen
quote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Kriss verdiend dik aan die stukkies leer met steentjes
.. ze doet al vanaf dag 1.. geen transparantie
Geloof er geen ene donder van, die winst valt zwaar tegen kan niet anders.quote:Op maandag 19 november 2018 12:33 schreef sjampoeh het volgende:
tim slijmen bij madrejes
veel binnengehaald met drank
Als ik Tim zo hoor, leven ze al maanden alleen van de inkomsten van die flessen.quote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef sjampoeh het volgende:
400 flessen
inkoop
verpakking
doosjes
verzendkosten
de helft zelf opgezopen
bedoel daarmee dat, Brenda wel vaker iets zegt maar niks doetquote:
Heerlijkquote:Op maandag 19 november 2018 12:38 schreef Cargamelk het volgende:
De cos zal niet bevriezen met al da antifries.
Behalve de inkomsten moeten de kosten natuurlijk ook bij elkaar opgeteld worden.quote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef sjampoeh het volgende:
400 flessen
inkoop
verpakking
doosjes
verzendkosten
de helft zelf opgezopen
ze rekenen zich altijd rijkquote:Op maandag 19 november 2018 12:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Behalve de inkomsten moeten de kosten natuurlijk ook bij elkaar opgeteld worden.
Die gaat lekker de lellebel uithangen zonder Jeff, wacht maar af.quote:Op maandag 19 november 2018 12:34 schreef Zeyina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft er net weer een ingeschonken zeggende/zingend: Ik neem er nog een. Het interesseert me niks wat iedereen er van denkt
ik ook, Jeff was een last aan haar been, was goed voor tv momentjes, we zullen het zien.quote:
Hebben ze wel zoveel in kas om de drank te betalen?quote:Op maandag 19 november 2018 12:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik Tim zo hoor, leven ze al maanden alleen van de inkomsten van die flessen.
Maar dat de drankenboer nog niet betaald is, hoor ik niemand over.
Ook niets meer over gehoord hè?quote:Op maandag 19 november 2018 12:35 schreef Mylene het volgende:
hoe op hoor.. woensdag uiterlijk wegquote:Op maandag 19 november 2018 12:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ik ook, Jeff was een last aan haar been, was goed voor tv momentjes, we zullen het zien.
Die ze nu weer gaan verkopen.........quote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
In ieder geval de Friezen en sommige schuimpjes die niet voor vol aangezien worden als ze voor dat geld een drankje kopen.quote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
ik ergerde mij mateloos aan Jeff, jess iets minder.quote:Op maandag 19 november 2018 12:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe op hoor.. woensdag uiterlijk weg![]()
Inderdaad. Vet belachelijk. De enige inkomsten die ze momenteel hebben komt van die kruidenbitter. Ze geven het met bakken tegelijk uit maar weigeren om de leverancier te betalen.quote:Op maandag 19 november 2018 12:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Als ik Tim zo hoor, leven ze al maanden alleen van de inkomsten van die flessen.
Maar dat de drankenboer nog niet betaald is, hoor ik niemand over.
Hardste werker? Grootste inkomstenbron?quote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef Bonken het volgende:
Ze sturen de hardste werker en de grootste bron van inkomsten naar huis? Gelukkig blijven de haartjes in model.
Niemand maalt erom.Iedereen is hem al vergeten.quote:Op maandag 19 november 2018 12:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Is die debiel al weg? ik zet geen streams aan tot ze allebeizijn
Die had als eerste al 1000 euro ingebracht met haar spulletjes maar schreeuwde dat niet van de daken omdat John the King zoveel verdiende.quote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Kriss verdiend dik aan die stukkies leer met steentjes
.. ze doet al vanaf dag 1.. geen transparantie
Hoelang houden we deze Ui's nogquote:Op maandag 19 november 2018 12:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Niemand maalt erom.Iedereen is hem al vergeten.
Laatste weken zaten ze apart in hun huisjequote:Op maandag 19 november 2018 12:42 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Niemand maalt erom.Iedereen is hem al vergeten.
Om het aannemelijker te maken dat als dat wegvalt, het dat heel erg is.quote:Op maandag 19 november 2018 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hardste werker? Grootste inkomstenbron?![]()
![]()
![]()
quote:
Hoezo geld terug omdat Jeff er niet meer inzit? Je hebt je flesje toch al ontvangen neem ik aan?quote:
quote:Op maandag 19 november 2018 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wat denk je zelf conjo? weg dat ding, sowieso raar als mod een nazi verwijzing als UI
Is ook allemaal onzin want er moet nog heel wat betaald worden.quote:Op maandag 19 november 2018 12:36 schreef sjampoeh het volgende:
400 flessen
inkoop
verpakking
doosjes
verzendkosten
de helft zelf opgezopen
Jij gelooft wat er uit de mond van die Narcist komt?quote:Op maandag 19 november 2018 12:44 schreef Yaksa het volgende:
De shirtjes van de broeders zijn uitverkocht?
Ik heb ze nog nooit ook maar een shirtje zien inpakken.
ik heb jeffrey ook nog nooit drank in een fles zien doen, ze doen daar geen van allen wat, alles wordt voor ze gedaan en ze zijn alleen een doorgeefluik.quote:Op maandag 19 november 2018 12:44 schreef Yaksa het volgende:
De shirtjes van de broeders zijn uitverkocht?
Ik heb ze nog nooit ook maar een shirtje zien inpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |