Raar dat Koeman dan niet meer Feyenoorders heeft geselecteerd.quote:Op zondag 18 november 2018 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is de KNVB-beker van de landenprijzen, EK winnen staat gelijk aan een landstitel en het WK winnen gelijk aan de CL.
België is gewoon over de datumquote:Op zondag 18 november 2018 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kutwedstrijd
Amateurs . Lukaku en Debruyne zitten er niet in zijn ze helemaal nergens meer
Maak maar een topic aan.quote:Op zondag 18 november 2018 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we die Belgen nog uitlachen, of hoe zit dat?
Jaaaaaaa,quote:Op zondag 18 november 2018 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we die Belgen nog uitlachen, of hoe zit dat?
Zwitserland zeker niet onderschatten. o.a schat ik ze op dit moment hoger in dan Kroatiëquote:
Ik sluit het morgen niet uitquote:Op zondag 18 november 2018 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
Zal Oranje dit nog kunnen overkomen? 5 goals tegen?
Zegquote:
Nja ze hebben hun plicht gedaan tegen IJsland, maar van Zwitserland kan je gewoon verliezen hoor. Dat is wel subtop Europa.quote:
Ik verwacht stiekem wel een nederlaag voor Oranje, op de roze wolk en Duitsland heeft toch gewoon een goed elftal.quote:
Daarom.quote:Op zondag 18 november 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht stiekem wel een nederlaag voor Oranje, op de roze wolk en Duitsland heeft toch gewoon een goed elftal.
Niet als je ziet wie er allemaal bij de Rode Duivels zitquote:Op zondag 18 november 2018 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ze hebben hun plicht gedaan tegen IJsland, maar van Zwitserland kan je gewoon verliezen hoor. Dat is wel subtop Europa.
Hebben wel gewoon hun zwakke plekken natuurlijk.quote:Op zondag 18 november 2018 22:31 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Niet als je ziet wie er allemaal bij de Rode Duivels zit
wel genotquote:Op zondag 18 november 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwitserland, Portugal, Engeland en wellicht Nederland.
Wat een eindronde
Betekent natuurlijk niet dat je onverslaanbaar bent.quote:Op zondag 18 november 2018 22:31 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Niet als je ziet wie er allemaal bij de Rode Duivels zit
De coach bedoel je?quote:Op zondag 18 november 2018 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben wel gewoon hun zwakke plekken natuurlijk.
Dan maar waterflesjes vullen bij een toilet ergens.quote:Op zondag 18 november 2018 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
Even een tip over Zwitserland: Rij er zo snel mogelijk doorheen. Je wilt niet stoppen bij de supermarkten langs de snelweg6,50 voor een flesje water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |