Te ketsen nog welquote:Op zondag 18 november 2018 12:19 schreef DKUp het volgende:
Zometeen stoken om Sheil er misschien nog uit te ketsen
quote:Op zondag 18 november 2018 12:22 schreef Dotteke het volgende:
O ik wil het al 5 jaar, man o man wat een mens.
Ik ben het zegt ze met haar zoetsappige stem
Ik ben der nu al zatgroot irrilevel wat mij betreft
Veels te lief stemmetje......gaat constant haar best doen om hun te pleasen.....quote:Op zondag 18 november 2018 12:22 schreef Dotteke het volgende:
hier ook,straks ga ik nog terugverlangen naar Jessie.quote:Op zondag 18 november 2018 12:22 schreef Dotteke het volgende:
6 weken niet gewassen zeker.quote:Op zondag 18 november 2018 12:23 schreef DKUp het volgende:
Gerrit knuffelt Jessie.
Gerrit: Wat ruik je lekker!
Jessie: Ik heb een luchtje op.
Lol
Die Jessie moeten ze 'n vuile sok van Tim in d'r murf proppenquote:Op zondag 18 november 2018 12:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat zegt Jessie? Boeie, ik heb hem ook gehad (over de publlieke stem).
jaquote:Op zondag 18 november 2018 12:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat zegt Jessie? Boeie, ik heb hem ook gehad (over de publlieke stem).
Wat deze dame betreft welquote:
al 5 jaar...quote:Op zondag 18 november 2018 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Net goedquote:Op zondag 18 november 2018 12:25 schreef Rhosyn het volgende:
Merel en Shelly azen op spullen van Floriaan. Hij zou gezegd hebben zijn spullen achter te laten. Trainingsboek voor merel en rose trui aan Shelly...Maar...hij heeft het aan.
Zijn schoenen en slippers stopt hij in een vuilniszak...
Hij neemt alles mee
Gerrit benoemde dat nog even tegen Fran.quote:Op zondag 18 november 2018 12:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Ze is wel een beetje dom om t e denken dat het ECHT unaniem is.
Hebben er toch een aantal gezegd dat ze eerst voor Florian gingen.
quote:Op zondag 18 november 2018 12:24 schreef mazaru het volgende:
Florian: Ik ga naar osso
Gerrit: Naar Assen?
Ja, maar het drong niet helemaal door want daarna zei ze het weer.quote:Op zondag 18 november 2018 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gerrit benoemde dat nog even tegen Fran.
Morgenquote:Op zondag 18 november 2018 12:27 schreef zodeju het volgende:
Wanneer hoort Jess wanneer zij mag gaan??
Het zou veel leuker zijn als die niksnut Tim weggetrapt wordt. Maar die sukkel is weer heel berekenend bezig geweest om met franny aan te pappen, schijthond.quote:Op zondag 18 november 2018 12:25 schreef The Unforgiven het volgende:
Zo, en nu dat Westlandse gedrocht eruit stemmen.
Morgenquote:Op zondag 18 november 2018 12:27 schreef zodeju het volgende:
Morgen kiest FRanniequote:Op zondag 18 november 2018 12:27 schreef zodeju het volgende:
Eerder omdat hij geen spullen heeft achtergelaten.quote:Op zondag 18 november 2018 12:29 schreef zodeju het volgende:
Wat een giller, ze zijn nog beledigd ook.......dat hij daar niet wil zijn bij de prachtige groep.![]()
![]()
![]()
![]()
Het is idd erg truttigquote:Op zondag 18 november 2018 12:30 schreef Jian het volgende:
Te laat, nou ja, was toch geen verrassing. Nou volgende stap Shelley eruit anders wordt het helemaal zo truttig voorspelbaar. Dwing het maar af Febo anders kijkt de hele cos vanaf morgen niet meer! Zo effe een vuist voor jullie gemaakt.
In de wc heeft ie nog wat laten liggenquote:Op zondag 18 november 2018 12:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Eerder omdat hij geen spullen heeft achtergelaten.
Ik ben haar al hartstikke zatquote:Op zondag 18 november 2018 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik had het echt niet verwacht piept de nieuwe inwoonster, ik dacht echt ik ga naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 november 2018 12:30 schreef Jian het volgende:
Te laat, nou ja, was toch geen verrassing. Nou volgende stap Shelley eruit anders wordt het helemaal zo truttig voorspelbaar. Dwing het maar af Febo anders kijkt de hele cos vanaf morgen niet meer! Zo effe een vuist voor jullie gemaakt.
Ook dat nog.......wat een stelletje miesgassers.........quote:Op zondag 18 november 2018 12:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 november 2018 12:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
jessie deed haar varkensgezicht weer
Ja tuurlijk. Een floriaan die al vanaf dag 1 gezegd heeft dat ie geen zin had daar te blijven geloof ik. En dan franniks nu roepen dat ze zo uberrast is. Rot op zeg, nepzooi.quote:Op zondag 18 november 2018 12:31 schreef Dotteke het volgende:
Ik had het echt niet verwacht piept de nieuwe inwoonster, ik dacht echt ik ga naar huis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand die voor hem heeft gestemd.quote:Op zondag 18 november 2018 12:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Die kon ik nog wel handelen maar de laatste dagen ook niet meer. Hoop toch echt dat die Franny eens wat ballen gaat tonen en weg blijft bij die mallootquote:Op zondag 18 november 2018 12:32 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hopelijk trekt ze Tim mee in de untergang
Denk dat Franny juist nu voor die ballen gaat.quote:Op zondag 18 november 2018 12:33 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die kon ik nog wel handelen maar de laatste dagen ook niet meer. Hoop toch echt dat die Franny eens wat ballen gaat tonen en weg blijft bij die malloot
Belachelijk of niet en Chris zegt ja en amen en gaat het nooit meer doenquote:Op zondag 18 november 2018 12:35 schreef Sambalbaai het volgende:
Christel krijgt op haar kop, dat ze Hiske niet gezegd heeft dat ze van stem is veranderd.![]()
Dat mens spoort echt niet.quote:Op zondag 18 november 2018 12:35 schreef Dotteke het volgende:
O jee His tegen Chris dat ze geen bevestiging heeft gekregen.
Zo zijn wij ook begonnenquote:Op zondag 18 november 2018 12:35 schreef Harrison het volgende:
Mike raapt afval op. "Kijk, die is mooi voor jou, misschien kan je er wat mee doen" zegt hij tegen franny
Hij wist blijkbaar over de complotten. De spelletjes die ze spelen hebben dit keer niet gewerkt.quote:Op zondag 18 november 2018 12:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niemand die voor hem heeft gestemd.
Dus logisch dat hij niemand wat heeft gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |