abonnement Unibet Coolblue
pi_183205021
Bij het bekijken van statistieken rond Duitsland v Rusland viel me op dat de enige echte Ari tegenwoordig het Russische praal en pracht verdedigt :o.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_183205081
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 12:56 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Jeroen Elshoff steekt ver boven de rest uit. Frank Wielaard is op zich ook een acceptabele commentator maar niet geschikt voor wedstrijden van deze allure.
elke keer als ik Grueter hoor wil ik mezelf steken, maar dan realiseer ik me dat dat het niet waard is en dat ik er niets mee bereik.
  zaterdag 17 november 2018 @ 13:55:35 #53
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183205211
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Want?
Even wat meer voetbal in de ploeg.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_183205310
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 13:55 schreef satecl het volgende:

[..]

Even wat meer voetbal in de ploeg.
Lijkt me niet verstandig om een middenveld, wat compleet in balans is, te verstoren. De Roon is defensief van ontzettend nut en belang. Wie gaat er anders de nodige ingrepen doen of nuttig gepositioneerd staan?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  zaterdag 17 november 2018 @ 14:04:09 #55
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183205376
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 14:01 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Lijkt me niet verstandig om een middenveld, wat compleet in balans is, te verstoren. De Roon is defensief van ontzettend nut en belang. Wie gaat er anders de nodige ingrepen doen of nuttig gepositioneerd staan?
Is misschien ook wel zo hoor.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_183206420
Nu nog een goed resultaat tegen de Duitsers op maandag en we kunnen uitkijken naar een lekker toernooitje in de zomermaanden :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_183206464
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:02 schreef klaasweetalles het volgende:
DE CIJFERS VAN L’Équipe

[ afbeelding ]
Een verliespartijtje en de pleuris breekt uit in Frankrijk, genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183206559
Kan er geen tribunaal komen om Van Oostveen, Blind etc te veroordelen wegens misdaden jegens het Nederlandse voetbal?
pi_183206628
Gaat Koeman maandag tegen die duitsers spelers sparen

Of durft hij het aan om weer met de\elfde 11 te beginnen

Ik zou schijt hebben aan al die clubs en gewoon weer beginnen net zoals tegen de Fransen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183206636
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 14:57 schreef TLC het volgende:
Nu nog een goed resultaat tegen de Duitsers op maandag en we kunnen uitkijken naar een lekker toernooitje in de zomermaanden :)
Zou leuk zijn ja, maar die Duitsers zullen ook wel wat goed willen maken dus het wordt nog tricky.
Oh.
pi_183206644
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Gaat Koeman maandag tegen die duitsers spelers sparen

Of durft hij het aan om weer met de\elfde 11 te beginnen

Ik zou schijt hebben aan al die clubs en gewoon weer beginnen net zoals tegen de Fransen
Waarom zou je spelers sparen als je daar de groep kan winnen?
Oh.
pi_183206693
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Gaat Koeman maandag tegen die duitsers spelers sparen

Of durft hij het aan om weer met de\elfde 11 te beginnen

Ik zou schijt hebben aan al die clubs en gewoon weer beginnen net zoals tegen de Fransen
Ik denk eerder dat de Duitsers spelers gaan sparen, aangezien die nergens meer voor spelen
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:10:21 #63
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_183206707
«Oui et l'objectif en seconde période était d'essayer de garder le 0-1 et d'obtenir dans les dix dernières minutes un coup de pied arrêté ou d'avoir une occasion avec le génie offensif qu'on peut avoir. » De geniale tactiek van Deschamps in de tweede helft: proberen de 1-0 vast te houden en in de laatste tien minuten hopen op een spelhervatting of een moment van genialiteit van Antoine of Mbappé.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 17 november 2018 @ 15:37:20 #64
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183207188
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 10:44 schreef bamibij het volgende:

[..]

Nzoni een 2 _O-
L'Equipe is altijd genadeloos. Zwaar terecht ook trouwens, die Fransen hadden echt niets in te brengen.
pi_183207285
Toch mist dit oranje een creatieve man voorin, de opvolger van Sneijder. Dat had maar 1 iemand kunnen zijn, maar die speelt nu de sterren van de hemel voor Marokko.
pi_183207379
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zou je spelers sparen als je daar de groep kan winnen?
Gaan wij het WK pakken over 4 jaartjes?
pi_183207410
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom zou je spelers sparen als je daar de groep kan winnen?
Omdat de vorige keren ook gebeurde he...

Missschien wil ajax helemaal niet dat de ligt en de jong 2 x opdraven....

maar inderdaad je kan de groep winnen dus ik denk ook gewoon dat er niets gespaard gaat worden...het belang is te groot
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183207550
quote:
Wat heeft Oranje eigenlijk aan groepswinst in de Nations League?

UITLEG

Het Nederlands elftal heeft maandag aan een gelijkspel in Gelsenkirchen genoeg om zich te verzekeren van groepswinst in de Nations League. Dit kan behalve een bonus van 2,25 miljoen een ontsnappingsroute bieden richting het EK van 2020. Maar hoe werkt dat eigenlijk?

Om te beginnen komt er voor het EK van 2020 ook een reguliere kwalificatie zoals we dat altijd al gekend hebben. Van de tien groepen gaan de nummers één en twee direct door naar het EK. Daarmee zijn 20 van de 24 tickets al vergeven. Deze reguliere kwalificatiereeks, waarvoor Oranje dankzij de zege op Frankrijk als groepshoofd de loting (2 december) in gaat, begint pas volgend jaar. De laatste vier tickets worden verdeeld via de Nations League.

De 55 landen die bij de UEFA zijn aangesloten, zijn vorig jaar op basis van hun plek op de Europese ranglijst verdeeld over vier divisies. De sterkste landen (waaronder dus Nederland) zitten in divisie A en zo zwakt het af tot divisie D. De duels in deze groepsfase worden in tot en met dinsdag afgewerkt. De groepswinnaars gaan een divisie omhoog, de hekkensluiters degraderen.

© ANP
De winnaars van alle groepen kwalificeren zich ook voor de finaleronde van de Nations League die in maart 2020 wordt gespeeld. De finaleronde wordt per divisie afgewerkt en elke divisie levert dus nog één land. Wel is het zo dat de landen die zich al via de reguliere kwalificatie geplaatst hebben voor het EK niét deelnemen aan de finaleronde van de Nations League. Poulewinnaars in de Nations League staan hun ticket af aan het hooggeplaatste team uit de divisie, dat zich niét heeft geplaatst via de reguliere kwalificatiereeks.

Omdat in divisie A de sterkste landen van Europa zitten, is de kans zeer groot dat veel van die landen zich al via de normale kwalificatie plaatsen voor het EK. Mocht Oranje zich dus onverhoopt niet plaatsen via de reguliere kwalificatie dan treft het in de play-offronde een ander land uit de Divisie A dat zich niet heeft geplaatst.

Mochten alle landen uit de divisie A zich plaatsen voor het EK van 2020, dan wordt de play-offronde in maart 2020 aangevuld met extra landen uit divisie B en zo verder.

Eer en bonus op het spel
Daarnaast is er in de Nations League ook nog een titel te verdienen. De vier groepswinnaars uit Divisie A spelen in juni 2019 een mini-toernooi om de Nations Leaguetitel. Dat kan behalve de eer ook een mooie geldprijs opleveren.

Alle twaalf deelnemers aan de hoogste divisie van de nieuwe landencompetitie ontvangen van de Europese bond UEFA sowieso al 2,25 miljoen euro. Bij de vier groepswinnaars wordt dat bedrag verdubbeld. Tijdens de finaleronde in juni volgend jaar kunnen de inkomsten oplopen tot maximaal 10,5 miljoen euro. De winnaar van de Nations League verdient een bonus van 6 miljoen, de verliezend finalist krijgt 4,5 miljoen. Het land dat als derde eindigt, wordt beloond met 3,5 miljoen euro. De nummer vier mag zich troosten met 2,5 miljoen.


Uitleg Nations League. © UEFA
Huidige indeling Nations League
Divisie A
Duitsland, Portugal, België, Spanje, Zwitserland, Frankrijk, Engeland, Italië, Polen, Kroatië, IJsland en Nederland.

Divisie B
Rusland, Noord-Ierland, Slowakije, Zweden, Wales, Oekraïne, Bosnië-Herzegovina, Oostenrijk, Turkije, Ierland, Denemarken en Hongarije.

Divisie C
Slovenië, Albanië, Montenegro, Servië, Schotland, Tsjechië, Roemenië, Griekenland, Bulgarije, Israël, Noorwegen, Cyprus, Finland, Estland en Azerbeidzjan.

Divisie D
Litouwen, Wit-Rusland, Georgië, Armenië, Macedonië, Faeröer Eilanden , Luxemburg, Letland, Moldavië, Kazachstan, Liechtenstein, Andorra, Malta, Kosovo, San Marino en Gibraltar.

EK in Amsterdam
Het reguliere kwalificatietoernooi voor het EK van 2020 loopt van maart 2019 tot en met november 2019. Die Europese eindronde wordt in dertien verschillende landen gespeeld. De Arena in Amsterdam heeft vier duels toegewezen gekrege
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183207629
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
«Oui et l'objectif en seconde période était d'essayer de garder le 0-1 et d'obtenir dans les dix dernières minutes un coup de pied arrêté ou d'avoir une occasion avec le génie offensif qu'on peut avoir. » De geniale tactiek van Deschamps in de tweede helft: proberen de 1-0 vast te houden en in de laatste tien minuten hopen op een spelhervatting of een moment van genialiteit van Antoine of Mbappé.
Mensonterende coach. Kan alleen maar vanuit het verdedigen denken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_183207658
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de Duitsers spelers gaan sparen, aangezien die nergens meer voor spelen
Volgens mij kunnen die bij winst nog steeds in pot 1 komen voor de kwalificatiepoule.
Oh.
pi_183207665
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:48 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Gaan wij het WK pakken over 4 jaartjes?
Dan is het WK wel in het schaatsseizoen, dus ik sluit niks uit Roland.
Oh.
pi_183207670
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Omdat de vorige keren ook gebeurde he...

Missschien wil ajax helemaal niet dat de ligt en de jong 2 x opdraven....

maar inderdaad je kan de groep winnen dus ik denk ook gewoon dat er niets gespaard gaat worden...het belang is te groot
Ik denk dat ze bij Ajax prima tevreden zijn dat De Ligt en De Jong de broodnodige weerstand krijgen en ervaring op doen.
Oh.
pi_183207999
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bij Ajax prima tevreden zijn dat De Ligt en De Jong de broodnodige weerstand krijgen en ervaring op doen.
Marc Netto zag dat het goed was.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_183210870
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bij Ajax prima tevreden zijn dat De Ligt en De Jong de broodnodige weerstand krijgen en ervaring op doen.
Na Excelsior zei de Ligt ook dat dat soort wedstrijdjes op 40% werden gespeeld. Als je hoe hij zich daar liet wegzetten door de spits vergelijkt met hoe hij Mbappe even opzij zet dan zit daar duidelijk wel een kern van waarheid in. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183211228
Het is maar goed dat spelers als de Jong en de Ligt volgend seizoen op een veel hoger niveau wekelijks gaan voetballen, komt Oranje alleen maar ten goede ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_183211749
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:16 schreef TLC het volgende:
Het is maar goed dat spelers als de Jong en de Ligt volgend seizoen op een veel hoger niveau wekelijks gaan voetballen, komt Oranje alleen maar ten goede ^O^
en in 2022 pakken we het WK
pi_183211753
toch boys?

JAJAJAJA
pi_183211799
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:37 schreef KingRoland het volgende:
toch boys?

JAJAJAJA
Hoe oud zijn de kinderen van Arjen Robben? Misschien kunnen die dan ook oranje versterken
pi_183211934
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Hoe oud zijn de kinderen van Arjen Robben? Misschien kunnen die dan ook oranje versterken
Luka Robben wordt in 2022 14 jaar.

kai robben in 2022 10 jaar
pi_183212064
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:46 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Luka Robben wordt in 2022 14 jaar.

kai robben in 2022 10 jaar
Misschien iets langer wachten dan, tegen die tijd zijn De Ligt en De Jong routinier, sluiten de Robbens aan en worden WE wereldkampioen
pi_183212439
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Misschien iets langer wachten dan, tegen die tijd zijn De Ligt en De Jong routinier, sluiten de Robbens aan en worden WE wereldkampioen
ik wil eigenlijk wel een WK titel hebben Johannes. 2010 doet wel pijn

ik bedoel denk jij dat wij dat ooit mee zullen maken?
pi_183212460
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Misschien iets langer wachten dan, tegen die tijd zijn De Ligt en De Jong routinier, sluiten de Robbens aan en worden WE wereldkampioen
De zonen van Sneijder, Van Persie en van der Vaart kunnen dan ook aansluiten.
Oh.
pi_183212476
Hopelijk gaat Frenkie flink doorneuken en krijgt hij een stuk of 8 zonen, dan worden WE Weltmeister.
Oh.
pi_183212518
ik wil ook niet dood gaan en nooit echt een WK titel ervaren ik wil dat echt ervaren en dan ga ik me echt helemaal rot zuipen met coca cola of bier
pi_183212539
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:15 schreef KingRoland het volgende:
ik wil ook niet dood gaan en nooit echt een WK titel ervaren ik wil dat echt ervaren en dan ga ik me echt helemaal rot zuipen met coca cola of bier
Zal je net zien dat je sterft een dag voor de finale.
Oh.
pi_183212554
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zal je net zien dat je sterft een dag voor de finale.
dat willen we natuurlijk niet hebben
pi_183212616
alle goede voetballers moeten gewoon veel kinderen maken

Robben heeft het al prima gedaan met 2 zoons

Sneijder heeft 2 boys

lekker man
pi_183212660
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:19 schreef KingRoland het volgende:
alle goede voetballers moeten gewoon veel kinderen maken

Robben heeft het al prima gedaan met 2 zoons

Sneijder heeft 2 boys

lekker man
Hopelijk krijgt Strootman geen zoons.
Oh.
  zaterdag 17 november 2018 @ 21:24:55 #89
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183212723
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 november 2018 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klopt, aangezien de winnaars per divisie apart blijven staan, en alleen de overige ploegen doorschuiven. Dus de winnaars van Divisie B kunnen niet doorschuiven naar de play-offs van Divisie A.

Dus krijg je zo een play-off tegen Schotland of Luxemburg.
Nouja, dat is zo alleen als minimaal 8 vd 12 divisie A landen zich kwalificeren. Anders krijg je gewoon nog twee hele lastige potten tegen twee divisie A landen.

Kwalificeer je dus gewoon maar regulier, want die play-offs zijn zo makkelijk nog niet.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183212846
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nouja, dat is zo alleen als minimaal 8 vd 12 divisie A landen zich kwalificeren. Anders krijg je gewoon nog twee hele lastige potten tegen twee divisie A landen.

Kwalificeer je dus gewoon maar regulier, want die play-offs zijn zo makkelijk nog niet.
Reguliere kwalificatie moet wel lukken nu we een competente coach hebben (en meer aanstormend talent).
Oh.
  zaterdag 17 november 2018 @ 21:36:58 #91
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183212994
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Reguliere kwalificatie moet wel lukken nu we een competente coach hebben (en meer aanstormend talent).
Jep, als deze lijn wordt doorgetrokken zie ik ook geen beren op de weg.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183213261
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:24 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nouja, dat is zo alleen als minimaal 8 vd 12 divisie A landen zich kwalificeren. Anders krijg je gewoon nog twee hele lastige potten tegen twee divisie A landen.

Kwalificeer je dus gewoon maar regulier, want die play-offs zijn zo makkelijk nog niet.
ja precies, maar op de reguliere manier ligt ook de focus op.

de rest is gewoon extra.
  zaterdag 17 november 2018 @ 21:54:01 #93
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_183213376
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hopelijk krijgt Strootman geen zoons.
HAHAAHAHHA

:D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_183213437
quote:
6s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:37 schreef KingRoland het volgende:

[..]

en in 2022 pakken we het WK
Alleen jammer dat t dan in een sfeerloos land is... Qatar :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_183213468
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:57 schreef TLC het volgende:

[..]

Alleen jammer dat t dan in een sfeerloos land is... Qatar :')
En over twee jaar lekker door heel Europa spelen waardoor er ook veel minder een toernooisfeer zal zijn.
Oh.
  zaterdag 17 november 2018 @ 22:00:19 #96
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_183213493
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En over twee jaar lekker door heel Europa spelen waardoor er ook veel minder een toernooisfeer zal zijn.
Jep. Het mooie van een cup is juist dat het hele land een paar weken wordt overgenomen. Zonde.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_183213575
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:00 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Jep. Het mooie van een cup is juist dat het hele land een paar weken wordt overgenomen. Zonde.
En de hele loting staat nu al zo'n beetje vast (als Nederland en Roemenië zich allebei plaatsen komen ze bij elkaar in de poule) :').
Oh.
pi_183214280
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

En de hele loting staat nu al zo'n beetje vast (als Nederland en Roemenië zich allebei plaatsen komen ze bij elkaar in de poule) :').
wij hebben ook geen zin om naar Roemenië te gaan

ik weet ook niet echt precies waar dat ligt JR ergens in oost-europa
pi_183218013
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 20:16 schreef TLC het volgende:
Het is maar goed dat spelers als de Jong en de Ligt volgend seizoen op een veel hoger niveau wekelijks gaan voetballen, komt Oranje alleen maar ten goede ^O^
JA :)

Aan het eind van vorig seizoen zouden ook 4 spelers bij ajax vertrekken 3 bij feyenoord en 4 bij psv ...maar ze spelen allemaal gewoon nog in nederland...

Het is ook kotsmisselijk dat de Nederlandse media doet alsof het aan de ligt en de jong ligt terwijl het op veld aan Depay wijnaldum en nog een paar psv ers ligt die dominant aanwezig zijn in de laatste 2 wedstrijden..... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')