Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk onverantwoord van de Febo.
hoe meer mensen erbij staan te kijkuiten hoe meer kans dat het fout gaat. dan maken ze elkaar onzeker en gaat het zeker mis.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:57 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Staan nu ook met 3 erbij te kijkuiten, zenuwenlijers
quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:57 schreef PTLe het volgende:
Op lulletje lampepit gestemd , er kan mij niet erritatie genoeg komen![]()
[ afbeelding ]
Kan toch juist OP de steltonplatenquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hoe gaan ze palen maken dan met die ondergrond?
Kunnen ze boren dan in die stentonplaten? Of hoe die dingen heten
Tenzij de camera er op staat.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie kan wel met de decoupeerzaag werken, maar laat liever andere het werk doen
Kweenie. Geen verstand van. Misschien brede houten funderingspalen...en daar een verdieping op.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hoe gaan ze palen maken dan met die ondergrond?
Kunnen ze boren dan in die stentonplaten? Of hoe die dingen heten
Bedankt voor je stemquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:57 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
En eerst 'n inburgeringscursus, en verplicht 'n halfjaartje in 'n AZCquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hopelijk is haar paspoort in orde.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:57 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft gewonnen omdat ze licht en klein is maar had het ook niet verwacht hoor. Die ander deed ook amper een poging en denk dat ze Marjet bewust wilde laten winnen. Je weet het niet bij dat kind hè?quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Billy deeed het goed met het boksen,had ik niet verwacht,maar laat haar aub wegblijven.Merel zal wel de eerste zijn die bijna klaarkomt als ze de naam Billy hoort,want een BNer
quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:53 schreef ThunderBitch het volgende:
Waarom kan Merel niet gaan helpen en zagen (met de lange haren die ze altijd maar als een meisje van 6 tentoonspreidt.
Geen idee. Weet niet wat voor materiaal dat is.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:58 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Kan toch juist OP de steltonplaten
dan weet je dat je een decoupeerzaag vast op het onderwerp moet zetten en niet half hoog erboven houden zodat je plaat gaat meetrillen met je zaagblad. dit is gewoon erg dom en doet een kind niet eens fout.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie kan wel met de decoupeerzaag werken, maar laat liever andere het werk doen
Maar dan niet gaan zeuren later hè!quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:57 schreef PTLe het volgende:
[ afbeelding ]
Les 1 Veiligheid op de werkvloer. Niet alleen die losse haren, maar ook sjaals en sieraden zijn erg gevaarlijk bij het bedienen van machines. Snap niet dat de febo het maar laat gebeuren. Ze hebben toch ook een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:56 schreef UtoStreamer het volgende:
lange losse haren bij decoupeerzaag. ik denk dat ze snel naar huis wilt
Dan zeg ik gewoon dat het van jou moestquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:59 schreef Harrison het volgende:
[..]
Maar dan niet gaan zeuren later hè!
Heeft ze gewonnen dan?quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:53 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Billy deeed het goed met het boksen,had ik niet verwacht,maar laat haar aub wegblijven.Merel zal wel de eerste zijn die bijna klaarkomt als ze de naam Billy hoort,want een BNer
Het lijken wel aluminium golfplaten dus daar kan toch geen deur en venster in?quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:54 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ik las hier terug dat leverancier zei dat er makkelijk ramen en een deur in kunnen? Wim en Sjon hebben nooit met zoiets gewerkt natuurlijk.
Een voorbeeldfunctie??quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Les 1 Veiligheid op de werkvloer. Niet alleen die losse haren, maar ook sjaals en sieraden zijn erg gevaarlijk bij het bedienen van machines. Snap niet dat de febo het maar laat gebeuren. Ze hebben toch ook een voorbeeldfunctie.
[ afbeelding ]
En een schone werkomgevingquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Les 1 Veiligheid op de werkvloer. Niet alleen die losse haren, maar ook sjaals en sieraden zijn erg gevaarlijk bij het bedienen van machines. Snap niet dat de febo het maar laat gebeuren. Ze hebben toch ook een voorbeeldfunctie.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:00 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dan zeg ik gewoon dat het van jou moest
quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Silo na de winterstorm
[ afbeelding ]
Dat is beton, grote oppervlakte per tegel dus kan veel gewicht op rustenquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Geen idee. Weet niet wat voor materiaal dat is.
En dan. Palen met wat ankertjes? En daar dan een verdieping op?
Ik hoorde die mannen zeggen dat er eerst een kozijn voor het raam en deurpost voor de deur wordt gemaakt/bevestigd. En daarna pas de opening zagen...quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het lijken wel aluminium golfplaten dus daar kan toch geen deur en venster in?
Ook wordt er gewoon geaccepteerd dat Jeff en Erik daar zonder helm bezig zijnquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:00 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
15 meter doorsnee zou hij zijnquote:Op vrijdag 16 november 2018 11:43 schreef ThunderBitch het volgende:
Het was maar een klein ding die silo, dat zag ik al toen die platen er stonden.
Maar goed, misschien valt het nog mee en is het gezichtsbedrog.
10quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
15 meter doorsnee zou hij zijn
Gaat niet om gewicht. Maar om stevigheid, standvastigheid van de verdieping. Maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:03 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat is beton, grote oppervlakte per tegel dus kan veel gewicht op rusten
En met diezelfde lepel weer in het vreten roerenquote:
Naarmate ze de hoogte in gaan worden de platen dunner.quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:00 schreef Yurtovic het volgende:
Die platen zijn ook veel dunner en buigzamer dan ik dacht, geen spanning erop, het hoeft ook geen druk van water aan te kunnen, dus zaag je zo een deur met een kozijn die het op de plek houdt.
Ook de dranktoets zal aan bod komen want onder de 15 pilsjes in het weekend wordt een probleem.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En eerst 'n inburgeringscursus, en verplicht 'n halfjaartje in 'n AZC
Dat deed Linda ook en toen was dat heul niet goor.quote:Op vrijdag 16 november 2018 12:05 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En met diezelfde lepel weer in het vreten roeren
Sjon zit er vast met kromme tenen naar te kijken, mopperend tegen Mirjam dat hij het veel beter had gekund allemaalquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ook wordt er gewoon geaccepteerd dat Jeff en Erik daar zonder helm bezig zijn![]()
(En ja. Ik heb Jeff zijn stoere praatjes gisteren gehoord, over hoe hij zijn werkgevers verneukten met het helmengedoe)
Zijn gewoon te kleine producten om met een decoupeerzaag te doen, moet met een figuurzaag.quote:Op vrijdag 16 november 2018 11:59 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
dan weet je dat je een decoupeerzaag vast op het onderwerp moet zetten en niet half hoog erboven houden zodat je plaat gaat meetrillen met je zaagblad. dit is gewoon erg dom en doet een kind niet eens fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |