Door diepe
ondoordringbare wouden
blijf ik dichtbij
hou je vast
mijn hart, en het jouwe volgend
Ik ben er
ten alle tijden
als jij er bent
voor mij
als mijn rots in de branding
vertrouwen hebbend
in de toekomst
neem ik je hand
en laat niet los
terwijl we samen in het diepe springen
Ik hou van je, dat weet ik nu wel zeker.
Ik wil je niet kwijt, voor geen goud
Dus geef ik je deze laatste en nieuwe kans.... het gaat ons lukken....
Je bent speciaal, raar, en vaag en onbegrijpbaar, maar speciaal... en lief, en aardig, en leuk en grappig...
*knufft en niet meer loslaat*
wat kan liefde mooi zijn
Als Micha het nu nog niet doorheeft kom ik 'm persoonlijk een klap voor z'n kop geven zodat hij wakkerwordt
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 03:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat mooi Feefie...Als Micha het nu nog niet doorheeft kom ik 'm persoonlijk een klap voor z'n kop geven zodat hij wakkerwordt
quote:dit moest ik fdoen....
Op woensdag 1 januari 2003 03:06 schreef SEMTEX het volgende:
Lieverd, kun je hem dit beter niet mailen? Je maakt jezelf zo kwetsbaar door dit allemaal op 't forum te zetten
quote:Je zult wel niet in de chat komen maar dit is nou niet bepaald staatsgeheim meer.
Op woensdag 1 januari 2003 03:06 schreef SEMTEX het volgende:
Lieverd, kun je hem dit beter niet mailen? Je maakt jezelf zo kwetsbaar door dit allemaal op 't forum te zetten
Of het door de wijn kwam moet je faithy vragen.
quote:Eikel
Op woensdag 1 januari 2003 05:27 schreef Fliepke het volgende:
wat een zeikgedicht
Wat liev Faithy
Jullie komen er wel..
Liefs en heel veel goeds dit jaar.
Ik ken de geschiedenis dus niet maar in elk geval wens ik je veel succes of wat ik je dan ook moet wensen!
Def
Laat niet over je heen wandelen. Doe wat je hart zegt maar laat niemand meer bewust dat hartje van je pijn doen.
Hou je oogjes open liefde maakt blind
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 01-01-2003 15:40]
quote:liefde maakt zeker blind.Door liefde doe je een hoop domme dingen, onder andere fouten/keuzes van je partner tolereren, je vindt alles goed om die persoon maar niet kwijt te raken want je bent zo gek op die persoon, dit gaat dan gewoon ten koste van jezelf. Mijn advies: denk aan jezelf, zorg dat je niet meer gekwetst wordt. Het begin is erg pijnlijk, je denkt dat je het niet aankunt, dat je niet zonder hem/haar kunt leven, maar je komt gauw achter dat je makkelijk zonder hem/haar kunt leven.
Op woensdag 1 januari 2003 15:39 schreef miss_bleu het volgende:
Meisie ik heb 1 advies en dat advies heb ik me zusje net 2 min geleden helaas ook moeten geven.Laat niet over je heen wandelen. Doe wat je hart zegt maar laat niemand meer bewust dat hartje van je pijn doen.
Hou je oogjes open liefde maakt blind
quote:Kom eens in de donkerdere krochten van FOK! kijken zou ik zeggen, en zie wat voor kippenhok dit WERKELIJK is
Op woensdag 1 januari 2003 16:00 schreef micha het volgende:
Waarom in vredesnaam denkt iedereen uit te kunnen maken wat er speelt en wat er aan de hand is?
quote:Ik geef je gelijk..
Waarom in vredesnaam denkt iedereen uit te kunnen maken wat er speelt en wat er aan de hand is?
mensen, bedankt, maar ik hoop, ik neem aan, ik weet bijna zeker dat dit de juiste beslissing is.
Jullie weten niet wat er aan de hand is, en ik begrijp de bezorgdheid ergens wel... maar ik was beetje beschonken gisteren, en beschonken mensen vertellen de waarheid...
Desondanks: voor iedereen..
quote:Dat krijg je als je je priveleven zo ventileert op fok, daar probeerde ik Faithy ook voor te waarschuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |