quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
quote:Op woensdag 14 november 2018 19:47 schreef itchycoo het volgende:
Als hij tijdens de date zijn duikbril opzet wint hij het programma
lolquote:Op woensdag 14 november 2018 19:52 schreef Joop_W het volgende:
Sinds iemand gister wees op die ongemakkelijke handdruk van Sergio boven dat bordje, kan ik dat echt niet meer ontzien
Dacht hetzelfde jaquote:Op woensdag 14 november 2018 19:54 schreef S95Sedan het volgende:
Dit gaat wat worden, 'hou niet van gladde jongens'
quote:Op woensdag 14 november 2018 19:55 schreef Buitendam het volgende:
Asbakkenras. Zo wil iedere vrouw genoemd worden. Nice.
Zij neemt het initiatief iig.quote:
Ik zie nu constant Leo Alkemade wanneer hij in beeld komt.quote:Op woensdag 14 november 2018 19:47 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hij lijkt op die blonde gast van foute vrienden.
ftfyquote:Op woensdag 14 november 2018 20:01 schreef Sked het volgende:
Kamperen in Nederland is geen vakantie.
Voel eens in mijn hoge hoed...quote:Op woensdag 14 november 2018 20:03 schreef linebear het volgende:
wil je aan mijn toverstafje trekken
Wat zei die?quote:Op woensdag 14 november 2018 20:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ze hield niet van schunnige opmerkingen
En dan dat
quote:Op woensdag 14 november 2018 20:04 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ze lacht net als die hond van Dick Dastardly.
Man man manquote:Op woensdag 14 november 2018 20:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dat ie dingen kon laten verdwijnen
Ze beweegt er ook lomp in.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:06 schreef Snowsquall het volgende:
Wat heeft ze toch een tutjurk aan.
Zeg dan gewoon: ik vond het gezellig maar verder geen klik. Het ga je goed.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:07 schreef CrushedTinBox het volgende:
Als vriendenhou daar alsjeblieft een keer mee op
Gelukkig zit hij niet meer op school anders had hij het overhoop geschotenquote:
Nou, wie weet. Zo’n lekkere, brede, foute Antiliaan ofzo.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alsof zon muts met een of andere halve gangster wil eindigen
Iemand op het kantoor die projecten plant voor arbeiders die buiten het zware werk moeten doen.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2018 20:11 schreef linebear het volgende:
Die Frank gaat nu zijn werk op haar voorbereiden
godverquote:Op woensdag 14 november 2018 20:14 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zijn die ouders echt aan kanker gestorven of gewoon van zijn slechte opmerkingen?
je hoeft je niet te schamen hoorquote:Op woensdag 14 november 2018 20:14 schreef R-woud88 het volgende:
Wat een gast is dat joh, zat toevallig te kijken moest het ff zeggen hoor![]()
teringquote:Op woensdag 14 november 2018 20:14 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zijn die ouders echt aan kanker gestorven of gewoon van zijn slechte opmerkingen?
Hahhaha omg wow gastquote:Op woensdag 14 november 2018 20:14 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Zo danquote:Op woensdag 14 november 2018 20:14 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Lijkt mij inderdaad een serieuze vrouw.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
Lullig voor die vrouw, ze lijkt mij oprecht geinterreseerd en dan zit er zon fake iemand voor je.
Jammer dat ze niet gewoon zegt en het op een klik gooit. Daardoor leren zulke types het nooit.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad een serieuze vrouw.
Als je 2 mensen bij elkaar zet is de kans op een relatie toch altijd super klein?quote:Op woensdag 14 november 2018 20:17 schreef linebear het volgende:
hoe kan het toch dat 9 van de 10 dates echt helemaal niks worden?
Mensen zijn kutquote:Op woensdag 14 november 2018 20:17 schreef linebear het volgende:
Dat is in real life ook nogal eens hoor.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:17 schreef linebear het volgende:
En nog eens slecht gematched ook.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als je 2 mensen bij elkaar zet is de kans op een relatie toch altijd super klein?
Ook al zijn ze gematched.
Nee joh, die wil dat zijn nageslacht later kan blijven zien wat voor wijsheden hij heeft.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:19 schreef KennyPowers het volgende:
Inb4 aflevering offline door Bruno
Het aparte is dat er bij de Britse versie wel veel geslaagde dates zijn.quote:Op woensdag 14 november 2018 20:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als je 2 mensen bij elkaar zet is de kans op een relatie toch altijd super klein?
Ook al zijn ze gematched.
Op straat wil je toch ook geen relatie met elke voorbijganger?quote:Op woensdag 14 november 2018 20:17 schreef linebear het volgende:
quote:Op woensdag 14 november 2018 20:14 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Dit is anders dan op straat. Want bij je aanmelding moet je vanalles over je zelf vertellen en ze proberen je wel echt te matchen.quote:Op woensdag 14 november 2018 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op straat wil je toch ook geen relatie met elke voorbijganger?
"Nee ik betaal, dan mag jij volgende keer bepalen *wink wink*"quote:Op woensdag 14 november 2018 22:21 schreef over_hedge het volgende:
Net terug gekeken. Maar fuck wat een engerd die laatste gastOh en geloof er geen kut van dat hij haar niet nog een keer wilde zien. Maar gewoon mee praten zodat hij niet af lijkt te gaan
En had er iemand bingo?
lekker geneukt?quote:Op donderdag 15 november 2018 19:23 schreef yosander het volgende:
Gister met gezelschap gekeken, vanavond weer met FOK!
neequote:
Waar vind ik die kaart?quote:
dat doet me dan weer goedquote:Op donderdag 15 november 2018 19:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
och, in first dates ook niet
die paardenstaart? wel typische FOK!ker kop jaquote:Op donderdag 15 november 2018 19:31 schreef xcachet het volgende:
Deze gast is hoe dan ook een Fok!ker
Ja. Komt ook niet meer dan 1 a 2 zinnen uit. En dan z'n awkward grijns.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:31 schreef yosander het volgende:
[..]
die paardenstaart? wel typische FOK!ker kop ja
dat ie na 5 minuten doodse stilte ineens “moegenblatvlekker” zegtquote:Op donderdag 15 november 2018 19:31 schreef yosander het volgende:
[..]
die paardenstaart? wel typische FOK!ker kop ja
Wattes?quote:Op donderdag 15 november 2018 19:32 schreef itchycoo het volgende:
[..]
dat ie na 5 minuten doodse stilte ineens “moegenblatvlekker” zegt
quote:Op donderdag 15 november 2018 19:32 schreef itchycoo het volgende:
[..]
quote:
Ik mis ietsquote:Op donderdag 15 november 2018 19:33 schreef yosander het volgende:
[..]
of een grappige anekdote begint over een beeldje op de rommelmarkt
whehequote:Op donderdag 15 november 2018 19:32 schreef itchycoo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2018 19:34 schreef Hi_flyer het volgende:
Als dit programma mij iets geleerd heeft, is dat er echt grote verschillen zijn tussen 010 en 020...
Gast, praat eens normaal tegen een dame.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:34 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Gast, heb je 3 posts hier ofzo...
Ohw, sorry damequote:Op donderdag 15 november 2018 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gast, praat eens normaal tegen een dame.
Meteen neukenquote:Op donderdag 15 november 2018 19:36 schreef KennyPowers het volgende:
Sla het eten maar over, dit is echte liefde
Dankje, aan jou heb ik tenminste watquote:Op donderdag 15 november 2018 19:37 schreef yosander het volgende:
[..]
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
KLB / Morgen ziekmelden
quote:Op donderdag 15 november 2018 19:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dankje, aan jou heb ik tenminste wat
zeeniveauquote:Op donderdag 15 november 2018 19:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die twee zitten perfect bij elkaar op niveau.
Arme Victor zou de werkdruk niet aan kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:42 schreef xcachet het volgende:
Valt me op dat er nooit meerdere personen tegelijk aan de bar komen te zitten.
Dan heb je de dubbeldates gemistquote:Op donderdag 15 november 2018 19:42 schreef xcachet het volgende:
das allemaal strak geregisseerd. Blijft televisie hequote:Op donderdag 15 november 2018 19:42 schreef xcachet het volgende:
Dacht zoiets van dat er al eerder mensen waren voor een andere date.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan heb je de dubbeldates gemist
Die zal zeker op de nieuwe komen jaquote:Op donderdag 15 november 2018 19:44 schreef RickoKun het volgende:
Waar is die bingokaart?! Wat is je naam ook alweer? Check
Rotterdamsquote:Op donderdag 15 november 2018 19:44 schreef xcachet het volgende:
Doe jij normaal daten?
Wat is dit voor Nederlands?
Ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |