quote:Dat idee had ik nou ook al
Op woensdag 19 februari 2003 22:06 schreef tong80 het volgende:
Het wordt steeds lachwekkender.
quote:Ik amuseer me ook prima in dit topic.
Op woensdag 19 februari 2003 22:41 schreef Da_Sandman het volgende:Dat idee had ik nou ook al
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 22:42 schreef golfer het volgende:[..]
Ik amuseer me ook prima in dit topic.
quote:Altijd met feiten onderbouwd hoor, dat kun je niet hard maken. Ik zeg niet dat de kritiek altijd terecht is, jullie zouden er wel altijd serieus op kunnen reageren. Dat veel andere posters zo meegaand zijn, is mijn probleem toch niet?
Op woensdag 19 februari 2003 22:21 schreef Doc het volgende:[..]
Sterker nog: ik ken je niet.
Maar zoals je zegt "wanneer jij dat nodig vind", echter dat houdt niet in dat die kritiek terecht is (meestal niet met feiten onderbouwd), waardoor het echt meer zeuren om het zeuren lijkt. Misschien dat je het serieus bedoelt. BHFH zal vast ook z'n topics serieus bedoelen...
quote:Het hangt er van af wat je 'feiten' noemt.
Op woensdag 19 februari 2003 23:10 schreef SCH het volgende:[..]
Altijd met feiten onderbouwd hoor, dat kun je niet hard maken.
quote:Zou kunnen inderdaad, maar ik ben gekke Henkie niet: ik ga niet meer altijd serieus op jou reageren.
Op woensdag 19 februari 2003 23:10 schreef SCH het volgende:
Ik zeg niet dat de kritiek altijd terecht is, jullie zouden er wel altijd serieus op kunnen reageren.
quote:En dat jij een zeurkous bent is ons probleem verder ook niet.
Op woensdag 19 februari 2003 23:10 schreef SCH het volgende:
Dat veel andere posters zo meegaand zijn, is mijn probleem toch niet?
SCH en slaap lekker.
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 17:15 schreef golfer het volgende:
Hopeloos verloren topic dus en ook de Utregtenaren hielden zich niet ontopic daar. Zoals in sluitpost staat: verder nieuws erover past prima in het Centrale Ajax-topic.
quote:Ga jij nou maar rukken op dat oh zo fantastische gelijke spelletje
Op woensdag 19 februari 2003 23:35 schreef Doc het volgende:En dat jij een zeurkous bent is ons probleem verder ook niet.
quote:Hier komt het in het kort op neer, toch?
Al tig post lang schrijft SCH in dit topic het volgende:Doc en Golfer, jullie mogen best een eigen mening hebben, zo lang deze maar gelijk is aan de mijne, en als jullie geen mening hebben, vertel ik jullie wel even wat jullie mening moet zijn.
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 13:27 schreef DIGGER het volgende:--------------------------------------------------------------------------------
Al tig post lang schrijft SCH in dit topic het volgende:
Doc en Golfer, jullie mogen best een eigen mening hebben, zo lang deze maar gelijk is aan de mijne, en als jullie geen mening hebben, vertel ik jullie wel even wat jullie mening moet zijn.
--------------------------------------------------------------------------------Hier komt het in het kort op neer, toch?
Vergeet niet dat die mening vervolgens WEL goed beargumenteerd moet zijn, en goed moet worden toegepast in ZIJN discussie...
En onderbouwd met feiten. *kuch kuch*
quote:Alsof ik dat nooit ben. Ben vaker kritisch dan dat ik het eens ben met "het gezag" hier.
Op donderdag 20 februari 2003 16:10 schreef SCH het volgende:
Heerlijk - al die angstige gezagsgetrouwheid.Weest vooral niet kritisch hoor
quote:
Op donderdag 20 februari 2003 16:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Alsof ik dat nooit ben. Ben vaker kritisch dan dat ik het eens ben met "het gezag" hier.
quote:Nee want dan zijn we kritisch tegen jou en is het weer niet goed
Op donderdag 20 februari 2003 16:48 schreef SCH het volgende:[..]
val me dan niet af lieverd
quote:Tja - dat zou fijn zijn. Maar jullie nemen de kritiek toch niet serieus, dus gaan we fijn andere dingen doen.
Op donderdag 20 februari 2003 17:42 schreef golfer het volgende:
Het "gezag" (...) grijpt even in: dit topic is niet bedoelt voor onderlinge slowchat, daarvoor hebben we het VBL-café.
Hou het in dit topic s.v.p. bij waar het voor bedoelt is: (opbouwende) kritiek over moderaties van Doc of van mij.
quote:Zoals deze post bedoel je?
Op donderdag 20 februari 2003 09:42 schreef SCH het volgende:[..]
Ga jij nou maar rukken op dat oh zo fantastische gelijke spelletje
![]()
quote:
Op woensdag 19 februari 2003 13:06 schreef Doc het volgende:
Even m'n kritische noot als tegenwicht uit het vorige topic plaatsenHeb nu een aantal kranten en zo gelezen, maar vind het gejubel echt overdeven. De Jong en Pienaar speelde goed, maar het klinkt alsof Ajax met 3-0 gewonnen heeft. Ze speelde een verdienstelijke partij behoudend voetbal. Wisten het gevaar van de tegenstander in te dammen, maar wisten zelf voor geen gevaar te zorgen. Ajax was bang naar voren was gegaan, vanwege het enorme counter gevaar. Alleen op de manier zoals nu (door stug en goed te verdedigen) was de behaalde prestatie mogelijk. Verdienstelijk, maar niet geweldig. Als LFC het doet (ook 1-1 op Highbury), krijgen ze het predicaat "saai".
Redelijk goed resultaat, waar ik tevreden mee kan zijn. Niet meer, niet minder.
quote:Die "gezagsgetrouwe" Digger en CMT hebben meer bans aan hun broek dan jij kan dromen, en hebben meer terechte kritiek op de crew gegeven dan jij ooit voor elkaar zou kunnen krijgen.
Op donderdag 20 februari 2003 16:10 schreef SCH het volgende:
Heerlijk - al die angstige gezagsgetrouwheid.Weest vooral niet kritisch hoor
Ze zijn alleen niet 'anti-autoritair' om het 'anti-autoritair' zijn zoals jij...
quote:Nee, we nemen jouw kritiek wat minder serieus dan 5 weken geleden...
Op donderdag 20 februari 2003 19:45 schreef SCH het volgende:[..]
Tja - dat zou fijn zijn. Maar jullie nemen de kritiek toch niet serieus, dus gaan we fijn andere dingen doen.
Ik lees al je kritiek, en mocht ik serieus menen dat je een punt hebben zal ik daar zeker ook serieus op reageren. Op domme aantijgingen en gezever op ons omdat jij toevallig een rotdag hebt gehad, negeer ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-02-2003 19:59]
quote:Ik droom niet van bans en ben al zeker niet anti-autoritair. Dat jij de kritiek niet terecht vindt, zegt niet zoveel. Maar zoals Golfer hier reageerde op dat sluiten van dat Ajax-Utrecht topic, vind niet volwassen en niet fair. Dat is gegronde kritiek imo.
Op donderdag 20 februari 2003 19:52 schreef Doc het volgende:[..]
Die "gezagsgetrouwe" Digger en CMT hebben meer bans aan hun broek dan jij kan dromen, en hebben meer terechte kritiek op de crew gegeven dan jij ooit voor elkaar zou kunnen krijgen.
Ze zijn alleen niet 'anti-autoritair' om het 'anti-autoritair' zijn zoals jij...
quote:Dat is wel zo gemakkelijk voor je waarschijnlijk. Maar het siert je niet. Sterker nog: het slaat echt nergens op. Veel kritiek betekent niet dat de kritiek onterecht is.
Op donderdag 20 februari 2003 19:55 schreef Doc het volgende:[..]
Nee, we nemen jouw kritiek wat minder serieus dan 5 weken geleden...
quote:En nu sta je zomaar ineens op 1 in de mod ranking!
Op donderdag 20 februari 2003 19:55 schreef Doc het volgende:
Nee, we nemen jouw kritiek wat minder serieus dan 5 weken geleden...
quote:Ik zeg toch ook niet dat ik al je kritiek per definitie onzin vind. Ik zeg alleen dat ik je wat minder serieus neem dan vijf weken geleden. Ik neem je ongeveer even serieus als ik het gemiddelde BHFH topic serieus neem. That's all.
Op donderdag 20 februari 2003 19:58 schreef SCH het volgende:[..]
Dat is wel zo gemakkelijk voor je waarschijnlijk. Maar het siert je niet. Sterker nog: het slaat echt nergens op. Veel kritiek betekent niet dat de kritiek onterecht is.
Ik lees al je kritiek, en mocht ik serieus menen dat je een punt hebben zal ik daar zeker ook serieus op reageren. Op domme aantijgingen en gezever op ons omdat jij toevallig een rotdag hebt gehad, negeer ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |