quote:Eh.......................ik zou het niet weten Doc
Op vrijdag 7 februari 2003 08:50 schreef Doc het volgende:En SCH, welk topic denk je dat voller wordt: het Sneijder topic of het Samaras topic?

Tussenstand: Sneijder 31 - Samaras 61  

quote:Zo'n "stoere" opmerking zou indruk maken als je die eerder zou durven plaatsen, maar nee hoor ...
Op maandag 10 februari 2003 13:51 schreef SCH het volgende:[..]
Eh.......................ik zou het niet weten Doc

Tussenstand: Sneijder 31 - Samaras 61
quote:Toen had je niet de ballen om te denken dat jullie talent ook een groot aantal posts kon genereren. Nee, toen was je klagerig de Calimero aan het spelen.
Op vrijdag 7 februari 2003 10:07 schreef SCH het volgende:[..]
Wat bedoel je daar nou mee? Natuurlijk komen hier meer Ajax fans dus zal het Sneijder topic voller worden. Dat zegt volgens jou blijkbaar iets over de kwaliteit of het nut van zo'n topic??? Dan kun je inderdaad beter alleen topics over de 'grote clubs' en spelers daarvan toestaan. Dat is toch niet wat je wil? Dan moet je ook niet dit soort merkwaardige vragen stellen.
En nu een beetje zieligjes "zie je wel" te spelen... 
Stoer!  

quote:Alleen is de helft offtopic.
Op maandag 10 februari 2003 14:15 schreef Doc het volgende:
Toen had je niet de ballen om te denken dat jullie talent ook een groot aantal posts kon genereren.
 .
.

t'Is alleen vermakelijk dat het behoorlijk vol is. Ook bij Sneider is veel off-topic, dat maakt niet uit.  

quote:Mooi, en nu niet meer miepen dat VBL er alleen voor de "grote"clubs is en dat de mods partijdig modden
Op maandag 10 februari 2003 14:19 schreef SCH het volgende:
Ik had vantevoren ook niet gedacht dat het voller zou worden - ik heb het ook niet zelf geopend.t'Is alleen vermakelijk dat het behoorlijk vol is. Ook bij Sneider is veel off-topic, dat maakt niet uit.
 .
.da's ook weer geregeld, DrDaggla, bedankt voor het posten in het Samaras topic, je hebt je taak gedaan, en nu weer naar Sneijders topic  

quote:*SCH MIEPT rustig verder
Op maandag 10 februari 2003 15:21 schreef Doc het volgende:[..]
Mooi, en nu niet meer miepen dat VBL er alleen voor de "grote"clubs is en dat de mods partijdig modden
.
da's ook weer geregeld, DrDaggla, bedankt voor het posten in het Samaras topic, je hebt je taak gedaan, en nu weer naar Sneijders topic

Al mijn reacties van de laatse pagina kunnen er wat mij betreft af  

quote:Gedaan.
Op dinsdag 18 februari 2003 23:25 schreef Frenkie het volgende:
Doc en/of Golfer zou je dit topic even kunnen opschonen..?? Utrecht moet Galgenwaard niet kopen.Al mijn reacties van de laatse pagina kunnen er wat mij betreft af
Alsof ik niets anders te doen had. 
Niet alleen jouw offtopic reaktied verwijderd, maar nogal wat meer van andere leukerts.

quote:sportief van jullie
Op woensdag 1 januari 2003 01:15 schreef golfer het volgende:
Mochten jullie ooit de moderaties van Doc of golfer willen bekritiseren of andere (opbouwende) kritiek hebben, dan kunnen jullie het in het vervolg hier kwijt.Uiteraard verwachten wij hier nauwelijks nieuwe posts te zien.

quote:
Op woensdag 19 februari 2003 00:07 schreef dJ-Zcore het volgende:[..]
sportief van jullie

.
. 

quote:Ik heb het nog even nageteld, van de 42 reakties in dat topic waren er 3 ontopic en was de rest offtopic.
Op woensdag 19 februari 2003 17:11 schreef SCH het volgende:
Beetje raar om het topic over Utrecht en het bezoekersvak te sluiten omdat 1 duffe Ajacied zich niet in kan houden. Dan concludeer jij dat er niet gediscussieerd kan worden terwijl de meesten dat dus wel kunnen. Dan sluit je volgens mij geen topic maar pakt die persoon aan.

quote:Gaaaaaaaaaaaaan we weer...
Op woensdag 19 februari 2003 17:11 schreef SCH het volgende:
Beetje raar om het topic over Utrecht en het bezoekersvak te sluiten omdat 1 duffe Ajacied zich niet in kan houden. Dan concludeer jij dat er niet gediscussieerd kan worden terwijl de meesten dat dus wel kunnen. Dan sluit je volgens mij geen topic maar pakt die persoon aan.
Ik hoop dat je met jou discussie kennis toch wel heb moeten inzien dat dat topic vanaf het begin af aan verschrikkelijk kansloos is geweest?

quote:Beter tellen - het is maar wat je on-en-offtopic vindt, ik kom op een volstrekt ander getal.
Op woensdag 19 februari 2003 17:15 schreef golfer het volgende:[..]
Ik heb het nog even nageteld, van de 42 reakties in dat topic waren er 3 ontopic en was de rest offtopic.
Hopeloos verloren topic dus en ook de Utregtenaren hielden zich niet ontopic daar. Zoals in sluitpost staat: verder nieuws erover past prima in het Centrale Ajax-topic.
Bovendien vind ik het nogal kansloos om hierover in een ajax-topic te posten waarin alle ajacieden zich er tegen aan gaan bemoeien. Dat vind ik niet echt een goede oplossing.

quote:Jammer dan voor je. Topic blijft hoe-dan-ook dicht.
Op woensdag 19 februari 2003 19:38 schreef SCH het volgende:Beter tellen - het is maar wat je on-en-offtopic vindt, ik kom op een volstrekt ander getal.
Bovendien vind ik het nogal kansloos om hierover in een ajax-topic te posten waarin alle ajacieden zich er tegen aan gaan bemoeien. Dat vind ik niet echt een goede oplossing.

quote:Als je zo reageert kun je dit topic ook wel sluiten. Je zou hier met argumenten kunnen reageren op wat ik zeg.
Op woensdag 19 februari 2003 19:42 schreef golfer het volgende:[..]
Jammer dan voor je. Topic blijft hoe-dan-ook dicht.
Doe hier echt maar slotje op.  

Wat een ontzettend kinderachtige reactie.
 Wat een ontzettend kinderachtige reactie.

quote:Inderdaad, het is maar wat je off-topic vind. Maar of het er nou 3 ontopic zijn of 15: het is duidelijk minder dan de helft en ruim 25 in aantal, en dan is verwijderen echt niet de moeite. Daarnaast was er niet een duffe Ajacied die niet ontopic bleef maar waren er meer users, en die ene 'duffe Ajacied' die zich niet in kon houden was toevallig ook de topic-opener. Voor topic openers die zich in hun eigen topic kunnen in houden ga je niet hard je best doen om hun topic weer op peil te brengen: dan sluit je dat topic. Zeker als het een onderwerp om te beginnen ook al makkelijk in het centrale Ajax topic zou kunnen.
Op woensdag 19 februari 2003 19:38 schreef SCH het volgende:[..]
Beter tellen - het is maar wat je on-en-offtopic vindt, ik kom op een volstrekt ander getal.
Voldoende argumenten?
Waarom wil jij het trouwens graag open houden?
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 19-02-2003 20:53]

quote:
Op woensdag 19 februari 2003 20:47 schreef Doc het volgende:[..]
Inderdaad, het is maar wat je off-topic vind. Maar of het er nou 3 ontopic zijn of 15: het is duidelijk minder dan de helft en ruim 25 in aantal, en dan is verwijderen echt niet de moeite. Daarnaast was er niet een duffe Ajacied die niet ontopic bleef maar waren er meer users, en die ene 'duffe Ajacied' die zich niet in kon houden was toevallig ook de topic-opener. Voor topic openers die zich in hun eigen topic kunnen in houden ga je niet hard je best doen om hun topic weer op peil te brengen: dan sluit je dat topic. Zeker als het een onderwerp om te beginnen ook al makkelijk in het centrale Ajax topic zou kunnen.
Voldoende argumenten?
Waarom wil jij het trouwens graag open houden?

quote:Dat is precies de reden waarom ik het deed.
Op woensdag 19 februari 2003 21:55 schreef SCH het volgende:Maar als Golfer me zo gemakkelijk afserveert, word ik nijdig, dat weet ie ook wel

in het kader van deeg en eigen koekjes.

quote:Ik heb het idee dat golfer die 3 meer als 'figure of speech' gebruikte, en aangezien ik ook de indruk had dat je het topic niet perse open hoefde te hebben en dus hier een beetje zeurde om het zeuren (da's zo de indruk die je afgelopen 5 weken hebt achter gelaten). Kan me golfer's reactie dan wel erg goed begrijpen eerlijk gezegd...
Op woensdag 19 februari 2003 21:55 schreef SCH het volgende:[..]
Goed verhaal Doc.
Jij kan beter tellen.
Ik hoef het niet perse open te houden hoor. Maar als Golfer me zo gemakkelijk afserveert, word ik nijdig, dat weet ie ook wel

quote:Ik wou het al bijna posten
Op woensdag 19 februari 2003 21:58 schreef golfer het volgende:[..]
Dat is precies de reden waarom ik het deed.
in het kader van deeg en eigen koekjes.

quote:Je kent me slecht. Ik lever kritiek als ik dat nodig vind.
Op woensdag 19 februari 2003 22:05 schreef Doc het volgende:[..]
Ik heb het idee dat golfer die 3 meer als 'figure of speech' gebruikte, en aangezien ik ook de indruk had dat je het topic niet perse open hoefde te hebben en dus hier een beetje zeurde om het zeuren (da's zo de indruk die je afgelopen 5 weken hebt achter gelaten). Kan me golfer's reactie dan wel erg goed begrijpen eerlijk gezegd...

quote:Sterker nog: ik ken je niet.
Op woensdag 19 februari 2003 22:15 schreef SCH het volgende:[..]
Je kent me slecht. Ik lever kritiek als ik dat nodig vind.
Maar zoals je zegt "wanneer jij dat nodig vind", echter dat houdt niet in dat die kritiek terecht is (meestal niet met feiten onderbouwd), waardoor het echt meer zeuren om het zeuren lijkt. Misschien dat je het serieus bedoelt. BHFH zal vast ook z'n topics serieus bedoelen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |