abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 12:20:48 #101
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8329177
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:56 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar zal waarschijnlijk nooit zo modereren.

Exactemundo.

Mijn hekel aan die F'noord of ManScum (en in mindere mate jegens PSV en the Gooners) zal ik in m'n posts niet onder stoelen of banken steken, maar zal in het modereren niet laten blijken. Ik zal geen topics sluiten of openhouden omdat ze over de ene of de andere club gaan. Wat betreft het modereren heb ik zo objectief mogelijke transparante regels die ik hierboven genoemd heb. Op z'n hoogst kunnen golfer en ik soms enigszins van opvatting verschillen wat betreft het open houden en sluiten, maar die milde verschillen in inzichten bespreken we onderling in het mod-hok zodat we zoveel mogelijk tot een eenduidig beleid komen.

Mocht je vinden dat ik me ergens niet aan die regels houd meld het dan hier.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_8329367
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:20 schreef Doc het volgende:

[..]

Exactemundo.

Mijn hekel aan die F'noord of ManScum (en in mindere mate jegens PSV en the Gooners) zal ik in m'n posts niet onder stoelen of banken steken, maar zal in het modereren niet laten blijken. Ik zal geen topics sluiten of openhouden omdat ze over de ene of de andere club gaan. Wat betreft het modereren heb ik zo objectief mogelijke transparante regels die ik hierboven genoemd heb. Op z'n hoogst kunnen golfer en ik soms enigszins van opvatting verschillen wat betreft het open houden en sluiten, maar die milde verschillen in inzichten bespreken we onderling in het mod-hok zodat we zoveel mogelijk tot een eenduidig beleid komen.

Mocht je vinden dat ik me ergens niet aan die regels houd meld het dan hier.

Ik had het over de schijn vermijden. Je kunt je gevoel nooit helemaal uitschakelen. Ik zou het verstandiger vinden een gemengder moderate team op zo'n forum als dit te zetten.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 12:35:02 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8329461
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik had het over de schijn vermijden. Je kunt je gevoel nooit helemaal uitschakelen. Ik zou het verstandiger vinden een gemengder moderate team op zo'n forum als dit te zetten.

Ik heb niets aan "schijn", ik wil feiten.

Het gaat nog steeds om wat ik doe als moderator en niet om wat post als user.

Dus ik zou zeggen: wanneer je vind dat ik me niet aan m'n regels houdt (kortom, als ik m'n gevoel niet voldoende heb uitgeschakeld), meldt het hier.

pi_8329474
quote:

[..]

Wat een ophef om niks. Wil je dan van elk HCE-team een moderator vertegenwoordigd zien? Wordt wel een beetje druk, niet?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_8329818
quote:

Jij mag al blij zijn dat ik geen FA (toen hoofdgroepmoderator, whatever) meer ben.

Hoe ha dje het gezien willen hebben, Modje sop een voetbalforum die de schijn van partijdigheid moeten vermijden.

Optie A:

Modje heeft helemaal niks met voetbal, is dus onpartijdig

Optie B:

Modje is alleen fan van FC Bal op het dak 14 en de rest zal hem worst wezen.

Anders dan dit hou je altijd modjes die hun eigen voorkeuren qua voetbalclub hebben.

2 P$V Mods, 2 Feyenoord Mods, 1 P$V en 1 Neuzen Mod, het maakt mij geen ene fuck uit, als ze niet goed zouden functioneren komt dat snel genoeg naar voren daar er altijd meer fans zijn van andere clubs bij mekaar dan diegene die de mods supporten.

Ik heb een mega grote hekel aan die neuzen, veel en veel meer dan jou, hoor je mij hier moeilijk doen over de huidige moderators omdat ze te pro neuzen zouden zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 07-02-2003 12:58]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 7 februari 2003 @ 13:03:33 #106
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8330028
Op het moment dat jullie mij bij het modereren betrappen op "partijdigheid" word ik daar graag door jullie concreet op gewezen.

Ik heb echter de stellige en oprechte indruk dat zowel Doc als ik onze eigen clubvoorkeur niet laten meespelen bij welke mod-aktie dan ook.

Mocht anders blijken, dan zouden we ongeschikt zijn en zal ik daaruit mijn conclusies trekken. Dus kom maar op met de concrete voorbeelden.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 07-02-2003 14:01]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 14:42:03 #107
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8332211
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:55 schreef Doc het volgende:

Wat mij betreft kunnen voor bevestigde binnenlandse transfers aparte topics geopend worden en daarover zijn golfer en ik nu aan het discussiëren.

We hebben het even doorgenomen en het wordt:

* Transfergeruchten: in centraal topic ( -> Transfer Geruchten <- [6] )

* Bevestigde binnenlandse* transfers: eigen topic mag
(maar mag ook centraal in [centraal] bevestigde transfers, deel 1)

* Bevestigde buitenlandse transfers: in centraal topic ( [centraal] bevestigde transfers, deel 1)

Als er een topic voor de speler in kwestie is kunnen dergelijke posts ook in een [speler] topic.

* binnenlandse transfer: transfer waar een NLse club bij betrokken is

[edit: ik heb het aangepast(e) ]

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 07-02-2003 14:49]

vrijdag 7 februari 2003 @ 14:46:22 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8332328
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 14:42 schreef Doc het volgende:

Kleine correctie:

We hebben het even doorgenomen en het wordt:

(*)Transfergeruchten: in centraal topic -> Transfer Geruchten <- [6]

(*)Bevestigde binnenlandse transfers: eigen topic mag (maar mag ook centraal in [centraal] bevestigde transfers, deel 1)

(*)Bevestigde buitenlandse transfers: in centraal topic [centraal] bevestigde transfers, deel 1/

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8334696
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 12:35 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik heb niets aan "schijn", ik wil feiten.

Het gaat nog steeds om wat ik doe als moderator en niet om wat post als user.

Dus ik zou zeggen: wanneer je vind dat ik me niet aan m'n regels houdt (kortom, als ik m'n gevoel niet voldoende heb uitgeschakeld), meldt het hier.

Beetje kort door de bocht. Als serieuze moderator zou je juist de schijn moeten willen vermijden. Maar daar denk jij blijkbaar anders over. Zegt wel iets natuurlijk. Je schakelt je gevoel natuurlijk nooit helemaal uit, dat zou onmenselijk zijn. Het was maar een tip maar jullie vinden je zelf blijkbaar heel betrouwbaar. Had jou wel willen zien als er twee Feyenoord-mods waren die net zo uitgesproken waren als jij.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 16:51:52 #110
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8335091
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:35 schreef SCH het volgende:

Beetje kort door de bocht. Als serieuze moderator zou je juist de schijn moeten willen vermijden. Maar daar denk jij blijkbaar anders over. Zegt wel iets natuurlijk. Je schakelt je gevoel natuurlijk nooit helemaal uit, dat zou onmenselijk zijn. Het was maar een tip maar jullie vinden je zelf blijkbaar heel betrouwbaar.

Tuurlijk kan ik m'n gevoel niet uitschakelen. Als ik te veel met mijn gevoel mod moet je het me hier vooral laten weten. Ik wacht met spanning af...

Tip voor jou: probeer je eens minder te richten op de "schijn" en wat meer op de feiten.

quote:
Had jou wel willen zien als er twee Feyenoord-mods waren die net zo uitgesproken waren als jij.
Zolang ze goed modden zou ik daar geen enkel probleem mee hebben. Denk dat Digger en Cazzo bijvoorbeeld dat prima zouden kunnen en zou het volste vertrouwen hebben in het moderatorschap van die twee fanatiek Ajax-haters.
pi_8335143
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:51 schreef Doc het volgende:

[..]

Tuurlijk kan ik m'n gevoel niet uitschakelen. Als ik te veel met mijn gevoel mod moet je het me hier vooral laten weten. Ik wacht met spanning af...

Tip voor jou: probeer je eens minder te richten op de "schijn" en wat meer op de feiten.

Dat leg ik nou net uit - het gaat om de schijn - maar jij hecht daar geen belang aan. Feiten zijn in dit soort discussies vrijwel onmogelijk op te voeren en zullen altijd weerlegd kunnen worden.

zelfreflectie is een hele klus

pi_8335180
Het Voetbalforum is bij uitstek een forum waar emotie vaak de overhand zal voeren, meer nog dan in menig ander forum. Het is dan natuurlijk eerder zo dat een POST van de moderator als user (u snapt em nog) eerder als provocatie KAN worden opgevat. Een oplossing voor deze kwestie (als er al een oplossing nodig is) is het aanhouden van twee udernames: een als user, een als mod. Op een voetbalforum van mijn favo club werk ik bewust zo, omdat ik dan gemakkelijker kan posten onder mijn username zonder meteen als moderator te worden gezien. Administratieve taken als sluiten, verplaatsen etc. doe ik altijd onder mijn Moderatornaam.

In dit forum lijkt me deze optie mogelijk, maar waaarschijnlijk niet nodig. Ikzelf ga uit van de onpartijdigheid van de moderators, ondanks hun af en toe Ajax-ophemelneigingen . Ik heb geen van beiden, en trouwens DIGGER evenmin, ooit kunnen (of willen) betrappen op partijdige beslissingen of rare dingen. Het is gewoon heel druk aan het worden hier, dus zal er ook wat meer onenigheid zijn over bepaalde zaken.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_8335251
quote:

Als serieuze moderator zou je juist de schijn moeten willen vermijden.

Hoe kun je als betrokken Moderator (dus voetbal fan) elke vorm van schijn vermijden, daar je nooit fan kan zijn van geen of alle clubs?

Als jij hem als Ajax mod ziet is dat jouw probleem, ik als ajax hater bij uitstek heb totaal geen probleem met beide modjes hier, wie maakt er dan een probleem van iets wat er geheel niet is?

pi_8335327
Ik heb nergens gezegd dat ze partijdig zijn. Ik zeg alleen dat je de schijn zou moeten vermijden. Dat is wel degelijk mogelijk.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 17:02:44 #115
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8335373
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat leg ik nou net uit - het gaat om de schijn - maar jij hecht daar geen belang aan. Feiten zijn in dit soort discussies vrijwel onmogelijk op te voeren en zullen altijd weerlegd kunnen worden.

Klopt. Ik hecht meer belang aan feiten. Jij niet? Ook IRL niet?

Feiten zijn heel makkelijk: we hebben een stel regels gesteld waar de mods zich aan houden. Jullie kennen die. Als ik me er aan houdt doe ik het onpartijdig, doe ik het niet, dan ben ik partijdig. Zo makkelijk is het.

Ik kan wellicht onder m'n andere username hier weer gaan posten maar dan krijg ik Gunner weer op m'n dak

quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:53 schreef SCH het volgende:
zelfreflectie is een hele klus
Daarvoor heb ik dus jullie hulp nodig. Nogmaals: mocht ik eenf fout maken hoor ik het hier graag.
pi_8335402
Samengevat eigenlijk voor SCH:

Er zitten hier heel wat enorme ajax haters (en jij bent niet 1 van hen).

Geen van hen kan ik betrappen op het feit dat ze (onoverkomelijke) problemen hebben met de voetbalvoorkeuren van de mods in hun modereergedrag

En uitgerekend jij moet daar continu op een enorm kinderachtige manie rover klagen?

Volgens mij (en ik zal niet de enige zijn gezien diverse reacties van diverse users in diverse topics jegens je) ben je zelf het probleem. Je doet alsof je je bij voorbaat al zo vreselijk benadeeld voelt, zo onbegrepen, zo onterecht behandeld, dat je nog voor er maar iets aan de hand is, al loopt te zeuren, en als er dan nog echt iets van je wordt gesloten, ga je helemaal als een klein kind lopen zeiken en zeuren.

Kijk eens door het ajax voorkeursschap van de mods heen, dan zal ik wellicht door je tot op heden ten toon gespreide kinderachtige gedrag proberen heen te kijken (als in 2e kans).

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 17:04:01 #117
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8335404
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb nergens gezegd dat ze partijdig zijn. Ik zeg alleen dat je de schijn zou moeten vermijden. Dat is wel degelijk mogelijk.
Waarom ben je zo geïntresseerd in "de schijn"? Zijn feiten niet veel interessanter?
  vrijdag 7 februari 2003 @ 17:04:13 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8335410
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 16:58 schreef DIGGER het volgende:

Als jij hem als Ajax mod ziet is dat jouw probleem, ik als ajax hater bij uitstek heb totaal geen probleem met beide modjes hier, wie maakt er dan een probleem van iets wat er geheel niet is?

Dankjewel, stomme ADO-fan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_8335437
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:02 schreef Doc het volgende:

[..]

Klopt. Ik hecht meer belang aan feiten. Jij niet? Ook IRL niet?

Feiten zijn heel makkelijk: we hebben een stel regels gesteld waar de mods zich aan houden. Jullie kennen die. Als ik me er aan houdt doe ik het onpartijdig, doe ik het niet, dan ben ik partijdig. Zo makkelijk is het.

Ik kan wellicht onder m'n andere username hier weer gaan posten maar dan krijg ik Gunner weer op m'n dak
[..]

Daarvoor heb ik dus jullie hulp nodig. Nogmaals: mocht ik eenf fout maken hoor ik het hier graag.

Laatste x hoor want zo belangrijk is het niet. Ik geloof dat je erg je best doet en het over het algemeen best goed doet. Ik hecht ook aan feiten, maar dat botst niet met de andere dingen die ik zeg over schijn. Ik zou zelf niet de keuze gemaakt hebben voor 2 overduidelijke Ajax-modjes, that's all.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 17:06:36 #120
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8335456
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Laatste x hoor want zo belangrijk is het niet. Ik geloof dat je erg je best doet en het over het algemeen best goed doet. Ik hecht ook aan feiten, maar dat botst niet met de andere dingen die ik zeg over schijn. Ik zou zelf niet de keuze gemaakt hebben voor 2 overduidelijke Ajax-modjes, that's all.

Die keuze had je niet, dus is verder hierover posten zinloos lijkt me.

Mocht je nu verder nog partijdig gedrag van me tegen komen hoor ik het wel...

pi_8335473
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:04 schreef golfer het volgende:

[..]

Dankjewel, stomme ADO-fan.

SCH, geniet nou van het feit dat het de Modjes voor Ajax zijn, kun je die eikels juist nu en dan lekker mee afzeiken
pi_8335488
Waarom gaan jullie er eigenlijk nog op in vraag ik me dan weer af...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_8335506
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:07 schreef DIGGER het volgende:

[..]

SCH, geniet nou van het feit dat het de Modjes voor Ajax zijn, kun je die eikels juist nu en dan lekker mee afzeiken

daar hou k nou juist niet zo van
pi_8335513
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:06 schreef Doc het volgende:

Mocht je nu verder nog partijdig gedrag van me tegen komen hoor ik het wel...

Je zal hier niks meer over horen van hem, vermoed ik.

Maaruh, ik wens je alvast een goed weekend Doc, Dat Liverpool, Den Haag, Feyenoord, City, Napoli en Newcastle mogen winnen, toch?

pi_8349263
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 17:09 schreef DIGGER het volgende:
Maaruh, ik wens je alvast een goed weekend Doc, Dat Middlesbrough, Den Haag, Ajax, United, Napoli en Newcastle mogen winnen, toch?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')