abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7939464
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 21:35 schreef golfer het volgende:

[..]

Juist omdat je dus wist dat er een topic voor was, plaats je dat expres niet in dat topic?

De logica ontgaat mij. Anyhow het blijft dicht en je kunt je bericht kwijt in het topic dat er al over gaat.

godverdegodver moet alles nou per se centraal..??
ik vind dat dit soort spelers best een apart topic verdienen. Helder is toch international geweest. Dus in zo'n topic kan je leuk oude herinneringen ophalen en gniffelen dat hij nou bij Top Oss speelt.
pi_7949524
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 20:02 schreef SCH het volgende:

Kan ook worden: "DIGGER blijft kontjes van moderators likken"

Blijf vooral stoer doen!!!

Zooooooooow je kent me echt wel goed
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_8159860
Is er dan helemaal geen humor meer in VBL .

Nav:

quote:
Mag in het centrale Ajax-topic of in het bevestigde transfertopic.
Argentijn Julio Esnaider maakt seizoen af bij Aja

Het heeft trouwens niks met Ajax te maken golfer

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:01:56 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8159912
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:58 schreef keeper het volgende:
Is er dan helemaal geen humor meer in VBL .

Nav:

Argentijn Julio Esnaider maakt seizoen af bij Aja

Het heeft trouwens niks met Ajax te maken golfer

Ik las in mijn snelheid van lezen Ajax i.p.v. Aja.

Maar verder is humor best toegestaan hoor, graag zelfs, maar toch liefst transfertopics een beetje centraal houden.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_8159988
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:01 schreef golfer het volgende:
Maar verder is humor best toegestaan hoor, graag zelfs, maar toch liefst transfertopics een beetje centraal houden.
Ja dat weet ik ook wel, maar in een los topic kwam hij leuker over. Had nog geprobeerd er een wat algemener Esnaider topic van te maken .

Naja, geeft niet verder hoor .

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 januari 2003 @ 20:05:28 #81
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8159994
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:01 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik las in mijn snelheid van lezen Ajax i.p.v. Aja.

Ik vond 'm wel geinig eigenlijk.

Heb trouwens een ander niet al te serieus topic weer open gegooid

Meer voor de humor om te lachen dan om de serieus.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 28 januari 2003 @ 20:06:16 #82
30919 mitt
Michael Corleone
pi_8160016

good one Keeper

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 januari 2003 @ 20:07:35 #83
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8160046
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 20:05 schreef keeper het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook wel, maar in een los topic kwam hij leuker over. Had nog geprobeerd er een wat algemener Esnaider topic van te maken .

Naja, geeft niet verder hoor .

Ach, zo komt-ie via dit topic ook wel over
pi_8320707
Doc - ik weet dat je een hekel aan me hebt maar je slaat nu toch echt door met je ajaxliefde. En een vdVaart en een Sneijders topic - het slaat echt nergens meer op. Als je enigszins geloofwaardig wilt blijven.

Over transfers had je hele theorettes de vorige keer. Daar was ik het niet mee eens. Maar ik paste me aan, beloofde beterschap en dan verzin je binnen enkele dagen weer iets nieuws, communiceert dat slecht en behandelt mensen die zich daar niet aan houden erg bot.

Ik vind dat je niet teveel van die centrale topics moet maken - die worden te groot - daar gaan discussies door elkaar heen lopen, laat het toch lekker op zijn beloop.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:27:21 #85
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8320848
Tof dat je eindelijk het juist topic gevonden hebt.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:20 schreef SCH het volgende:
Doc - ik weet dat je een hekel aan me hebt maar je slaat nu toch echt door met je ajaxliefde. En een vdVaart en een Sneijders topic - het slaat echt nergens meer op. Als je enigszins geloofwaardig wilt blijven.
Ik heb geen hekel aan je hoor.

Ik heb gezegd dat een topic over spelers geopend mochten worden - zeker voor internationals, zoals VdVaart - en ook als een eerste post enige inhoud had. Of de speler nou van Ajax of F'noord of Heracles komt maakt me niet uit. Open een beetje fatsoenlijk topic over die Samaras (wie?!) en je zal zien dat het ook gewoon openblijft netzoals het topic over Van Persie. Of over Ten Rouwelaar .

quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:20 schreef SCH het volgende:
Over transfers had je hele theorettes de vorige keer. Daar was ik het niet mee eens. Maar ik paste me aan, beloofde beterschap en dan verzin je binnen enkele dagen weer iets nieuws, communiceert dat slecht en behandelt mensen die zich daar niet aan houden erg bot.

Ik vind dat je niet teveel van die centrale topics moet maken - die worden te groot - daar gaan discussies door elkaar heen lopen, laat het toch lekker op zijn beloop.

Ik zou het topic niet gesloten hebben, maar we modden met z'n twee. Ik ben over het centrale bevestigde transfer topic met golfer in conclaaf. Heb het topic over Ten Rouwelaar en Kooiman weer geopend, maar dan als speler(s) topic. Verder is er weinig aan de regels veranderd.
pi_8321039
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:27 schreef Doc het volgende:
Ik heb geen hekel aan je hoor.
*Opgelucht ademhaal
Okay dank voor je antwoord.
Ik weet niet waarom - heb weer zo'n dag.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:27 schreef Doc het volgende:
Open een beetje fatsoenlijk topic over die Samaras (wie?!) en je zal zien dat het ook gewoon openblijft.
Georgios Samaris - wordt deze maand 18. Centrumspits, Grieks. Heeft eerlijk gezegd een grotere staat van dienst dan dat Ajaxtalentje
Speelde dit seizoen al drie competitiewedstrijden en scoorde daarin tweemaal
  Trouwste user 2022 donderdag 6 februari 2003 @ 21:43:51 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_8321112
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:40 schreef SCH het volgende:

Speelde dit seizoen al drie competitiewedstrijden en scoorde daarin tweemaal

Toe maar. Wat een gemiddelde. Ongeëvenaard.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:44:23 #88
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8321125
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:37 schreef LoekB het volgende:
Krijgen we nou een topic voor elke speler in de HCE ofzo? .
Als men een topic met een nieuwsfeit of een goede introducerende post over die speler opent kan in principe voor iedere speler een topic geopend worden.

Dan kan later ieder ander extra nieuwsfeit over deze speler ook in dat topic.

Per user maximaal een zo'n topic openen per dag

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 februari 2003 @ 21:45:29 #89
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8321145
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, 't is meer dan Sneijder tot nu toe .
pi_8321228
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Voor een jongen die net als Sneijder niet echt bij de selectie hoort en debuteert in het eerste is twee doelpunten in drie wedstrijden (volgens mij waren twee of misschien wel drie daarvan ook nog invalbeurten) absoluut niet slecht. Dus een beetje misplaatst cynisme Vertel mij maar welke debutanten dat meer deden. Ze zullen er zijn, maar niet bij bosjes.
pi_8321888
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:45 schreef Doc het volgende:
Eerlijk is eerlijk, 't is meer dan Sneijder tot nu toe .
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar. Sneijder is geen speler die doelpunten moet maken he.

en sinds wanneer is het maken van doelpunten maatstaf voor het bepalen van de kwaliteit van een speler?

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 08:50:35 #92
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8326210
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 22:21 schreef keeper het volgende:

[..]

Ja zo lust ik er ook nog wel een paar. Sneijder is geen speler die doelpunten moet maken he.

en sinds wanneer is het maken van doelpunten maatstaf voor het bepalen van de kwaliteit van een speler?

Ben benieuwd wanneer het "heel erg groter Samaras"topic geopend wordt.

En SCH, welk topic denk je dat voller wordt: het Sneijder topic of het Samaras topic?

pi_8326254
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:50 schreef Doc het volgende:
En SCH, welk topic denk je dat voller wordt: het Sneijder topic of het Samaras topic?
Doc, ik denk dat je er helemaal niets van snapt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 09:04:52 #94
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8326352
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:54 schreef Puur het volgende:

[..]

Doc, ik denk dat je er helemaal niets van snapt.

Ik denk het wel
pi_8326966
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 08:50 schreef Doc het volgende:

Wat bedoel je daar nou mee? Natuurlijk komen hier meer Ajax fans dus zal het Sneijder topic voller worden. Dat zegt volgens jou blijkbaar iets over de kwaliteit of het nut van zo'n topic??? Dan kun je inderdaad beter alleen topics over de 'grote clubs' en spelers daarvan toestaan. Dat is toch niet wat je wil? Dan moet je ook niet dit soort merkwaardige vragen stellen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 7 februari 2003 @ 10:55:49 #96
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8327556
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 10:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat bedoel je daar nou mee? Natuurlijk komen hier meer Ajax fans dus zal het Sneijder topic voller worden. Dat zegt volgens jou blijkbaar iets over de kwaliteit of het nut van zo'n topic??? Dan kun je inderdaad beter alleen topics over de 'grote clubs' en spelers daarvan toestaan. Dat is toch niet wat je wil? Dan moet je ook niet dit soort merkwaardige vragen stellen.

Je hebt het vaak over de "klantvriendelijkheid" die de mods moeten bezitten. Klantvriendelijkheid houdt onder ander in dat je topics openhoudt waar veel mensen op willen reageren en de topics dichtgooit die het overzicht verpesten.

Zelf ben ik overigens voor een beperkt dichtgooien van topics. Wat mij betreft hoeven alleen topics dicht die a) over transfer geruchten gaan (daar is een centraal topic voor), b) moderatie zaken gaan (daar is ook een centraal topic voor), c) andere topics die dubbel zijn (bijvoorbeeld over een speler waar al een topic voor is). Wat mij betreft kunnen voor bevestigde binnenlandse transfers aparte topics geopend worden en daarover zijn golfer en ik nu aan het discussiëren.

Topics die een geringe "markt" hebben zakken toch wel weg imho. Die hoef ik niet te sluiten. Dubbele topics vind ik echter wel hinderlijk gezien. Een ander voetbal waar ik kom laten ze dubbele topics wel staan en dat leest beroerd. Ieder opent voor z'n mening een eigen topic en dat werkt niet.

Onafhankelijk van de club mogen er topics voor spelers geopend worden. Echter maximaal een per user er dag of zo, om te voorkomen dat users achter elkaar speler-topics openen.

pi_8328295
Nou prima - ik kan er wel mee leven. Vind alleen dat je vaak iets te gekleurd reageert en de indruk wekt dat er echt maar 1 club is in Nederland die er toe doet. Dat blijkt weer uit zo'n reactie over Samaras.

Het zou toch echt beter zijn als het moderatorteam niet louter uit Ajacieden bestond, al was het maar om iedere schijn van voorkeur te voorkomen.

pi_8328324
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:39 schreef SCH het volgende:
Nou prima - ik kan er wel mee leven. Vind alleen dat je vaak iets te gekleurd reageert en de indruk wekt dat er echt maar 1 club is in Nederland die er toe doet. Dat blijkt weer uit zo'n reactie over Samaras.

Het zou toch echt beter zijn als het moderatorteam niet louter uit Ajacieden bestond, al was het maar om iedere schijn van voorkeur te voorkomen.

Altijd dat gezeur dat mensen pro-ajax zijn. Das met de NOS en Studio 'ajax ook zo. Het is jalouzie ! Wat kan jou het nu bommen dat het om een ajacied gaat ! Het is maar een spelletje...
pi_8328351
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:41 schreef detulp050 het volgende:

[..]

Altijd dat gezeur dat mensen pro-ajax zijn. Das met de NOS en Studio 'ajax ook zo. Het is jalouzie ! Wat kan jou het nu bommen dat het om een ajacied gaat ! Het is maar een spelletje...

Ik zeur verder nooit over mensen die pro-ajax zijn - ik zeg alleen dat het verstandiger is om objectiviteit na te streven. Doc geeft duidelijk een hekel te hebben aan alles wat met Feyenoord te maken heeft.
pi_8328619
quote:
Op vrijdag 7 februari 2003 11:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zeur verder nooit over mensen die pro-ajax zijn - ik zeg alleen dat het verstandiger is om objectiviteit na te streven. Doc geeft duidelijk een hekel te hebben aan alles wat met Feyenoord te maken heeft.

Maar zal waarschijnlijk nooit zo modereren.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')