Nu is het nog niet superdruk en dus redelijk overzichtelijk, maar zodra de competities weer in volle gang zijn zou je anders snel overzicht gaan missen.
Bovendien gaan de mods je uitdagen met geldbedragen als je ze kritiek levert. Erg matig.
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 21:33 schreef SCH het volgende:
Zeer ontevreden over dit topic - zie het graag terug in het gewone sporttopic. Het is nu een soort blabla topic aan het worden over kaartjes voor Feyenoord en dat er weer een semi-oefenwedstrijd van Ajax of PSV op de buis komt.Bovendien gaan de mods je uitdagen met geldbedragen als je ze kritiek levert. Erg matig.
Dat is nou eens gode opbouwende kritiek.
quote:Het was al duidelijk dat je er niet mee om kan gaan, fijn dat je dat even bevestigt en ga rustig door met fouten maken
Op woensdag 15 januari 2003 21:34 schreef golfer het volgende:[..]
Dat is nou eens gode opbouwende kritiek.
quote:En alweer zo goed onderbouwd.
Op woensdag 15 januari 2003 21:41 schreef SCH het volgende:Het was al duidelijk dat je er niet mee om kan gaan, fijn dat je dat even bevestigt en ga rustig door met fouten maken
Je zult hier ook wel weer een witz als antwoord plaatsen
Liever je het eens serieus aan te trekken dat sommige mensen het forum wel serieus nemen. Het is me volstrekt onduidelijk waarom de sportforums de slechtste moderators moeten hebben.
Welke fouten heb je het zoal over?
Maar wat zit je nu eigenlijk dwars? Heb ik een keertje een topicje van je gesloten ofzo?
quote:Je weet het best golfer. Gedraag je nou maar normaal. Onderbouwen is jouw stiel niet, dus als ik dat doe, gaat het jou boven de pet.
Op woensdag 15 januari 2003 22:11 schreef golfer het volgende:[..]
En alweer zo goed onderbouwd.
Welke fouten heb je het zoal over?
Maar wat zit je nu eigenlijk dwars? Heb ik een keertje een topicje van je gesloten ofzo?
Dat jij deze keer gelijk had vind ik heel fijn voor je, maar HOE had ik kunnen weten dat jij gelijk had voordat het officieel bekend is? Niet dus!
Als ik jouw topic open had gelaten toen het nog een gerucht was, kan ik een topic als "Owen naar Inter" ook niet sluiten. Want dat zou willekeur zijn. Jij vind dat ik 'flexibeler' moet zijn, maar dat houdt in dat ik willekeurig het ene topic wel open zou houden en het andere zou sluiten. En dat lijkt me NIET gewenst.
Dus: een simpel regeltje waar vooralsnog iedereen prima mee kan leven. Op jou na dan. Als er nog vele andere zijn die vinden dat voor ieder transfergerucht ( = een verhaal over een transfer waar verder via de officiele kanalen nog geen bevestiging voor is) dan zou ik het graag horen.
En wil je over een specifieke speler discussiëren, open dan een topic over bijvoorbeeld Sibon. En dan niet eentje "Topic: Sibon; Eerste post: wat vinden jullie van 'm?" Maar dan echt een eerste post waarin je wat dieper op die speler in gaat en wat je zelf van 'm vind.
quote:Een weinig constructieve manier van discussiëren hou je er op na.
Op donderdag 16 januari 2003 09:43 schreef SCH het volgende:Je weet het best golfer. Gedraag je nou maar normaal. Onderbouwen is jouw stiel niet, dus als ik dat doe, gaat het jou boven de pet.
Golfer heeft een boeiende discussie over sportboycots in de kiem gesmoord omdat hij het dacht beter te weten.
Jij hebt een topic over een speler in de kiem gesmoord omdat je me niet geloofde, en op wantrouwen kun je geen forum modereren.
Zolang hier een topic openblijft over kaartjes voor het uitvak van Ajax--Feyenoord, dan valt er toch nog nauwelijks erieus over de inhoud van dit forum te praten? De criteria zijn zo subjectief dat je alles moet openlaten.
Golfer - je historie is zeer boeiend. Fijn dat je het gebruikt om de discussie uit de weg te gaan Het valt me gewoon op dat je zeer onvolwassen ingaat op vragen van Fokkers - wat dat betreft kan je wat leren van Doc, die dat wel goed doet.
quote:Wat wil je:
Op donderdag 16 januari 2003 11:47 schreef SCH het volgende:
Jij hebt een topic over een speler in de kiem gesmoord omdat je me niet geloofde, en op wantrouwen kun je geen forum modereren.
a) Dat we IEDER topic over een transfer gerucht (zie posts hierboven over wat we onder een transfer gerucht verstaan) open laten, omdat we niet op wantrouwen kunnen modereren?
b) Af en toe een op basis van WILLEKEUR dan een topic over een specifiek transfer gerucht open laten dan wel sluiten, al naar gelang ons goed dunkt?
c) Alleen JOUW topic over een niet officieel bevestigde transfer open gehouden zouden hebben?
d) Alle topics over onbevestigde transfers sluiten en verwijzen naar het Transfergeruchten topic?
Het is duidelijk dat wij voor d) kiezen met als onderbouwing dat bij a) je een wildgroei aan topics krijgt; b) we willekeur zo veel mogelijk uit willen bannen; c) ik niet zou weten waarom jij zo speciaal zou zijn dat speciaal voor jou we een topic overeen specifiek transfergerucht open zouden moeten houden.
Wat is jouw keuze en zou je die willen onderbouwen?
En o ja? waarom heb je er zo'n moeite mee dat de voetbal topics niet meer onder SPORT staan. De meeste users zijn blij met een apart forum aangezien het wat overzichtelijker is. Als de reden is dat Voetbal ook een Sport is vind ik dat een beetje een dogmatische redenering. Zo doorgevoerd kan je POL ook wer onder OOG scharen, en zo zouden nog meer fora samengevoegd kunnen worden.
quote:En dan klaag jij over volgens jou 'nietszeggende' topics over kaarten voor het uitvak bij Ajax - Feyenoord en zo?
Op donderdag 16 januari 2003 11:47 schreef SCH het volgende:
Het gaat helemaal niet alleen om dat topic Doc - het gaat om de manier waarop jullie met sport omgaan en jullie eigen wil verheffen boven het belang van het forum.
En ondertussen wil je voor elk mogelijk transfergerucht een topic hebben?
Volgens mij ben jij gewoon een enorme azijnpisser, gezien aleen al je openingspost in dat topic over Sibon, waarin je meteen begon te dreigen, want o wee als je topic gesloten werd.
En toen dat gebeurde gelijk zo'n janktopic, terwijl er een enorm heldere, duidelijke en terechte uitleg bij gegeven was (daar zouden mods op andere fora juist van kunnen leren).
Volgens mij ben je dan zelf diegene die niet helemaal snapt hoe het werkt en kan je beter eens eerst bij jezelf beginnen.
quote:Je hebt die discussie duidelijk niet gevolgd dus je moest maar niet oordelen over dingen waarvan je niet het naadje van de kous weet. Een semi-moderator als Golfer kan goed in de les bij Kozzmic van Pol - daar kan hij echt wat van leren. Die neemt mensen serieus en behandelt ze niet als randdebielen
Op donderdag 16 januari 2003 13:07 schreef DIGGER het volgende:En toen dat gebeurde gelijk zo'n janktopic, terwijl er een enorm heldere, duidelijke en terechte uitleg bij gegeven was (daar zouden mods op andere fora juist van kunnen leren).
Volgens mij ben je dan zelf diegene die niet helemaal snapt hoe het werkt en kan je beter eens eerst bij jezelf beginnen.
quote:Ten eerste: als je topics over kaartverkoop voor bepaalde wedstrijden openlaat dan lijkt mij ieder willekeurig gerucht over een transfer vele malen interessanter.
Op donderdag 16 januari 2003 12:16 schreef Doc het volgende:[..]
Wat wil je:
a) Dat we IEDER topic over een transfer gerucht (zie posts hierboven over wat we onder een transfer gerucht verstaan) open laten, omdat we niet op wantrouwen kunnen modereren?
b) Af en toe een op basis van WILLEKEUR dan een topic over een specifiek transfer gerucht open laten dan wel sluiten, al naar gelang ons goed dunkt?
c) Alleen JOUW topic over een niet officieel bevestigde transfer open gehouden zouden hebben?
d) Alle topics over onbevestigde transfers sluiten en verwijzen naar het Transfergeruchten topic?
Het is duidelijk dat wij voor d) kiezen met als onderbouwing dat bij a) je een wildgroei aan topics krijgt; b) we willekeur zo veel mogelijk uit willen bannen; c) ik niet zou weten waarom jij zo speciaal zou zijn dat speciaal voor jou we een topic overeen specifiek transfergerucht open zouden moeten houden.
Sowieso moet je voor c kiezen omdat ik het officieel bevestigde, ik bevestigde het hier, dat zeg ik toch niet als het niet waar is???
En sowieso A - tuurlijk moet je topics over transfers open laten. Je geeft geen 1 frisse reden waarom het anders zou moeten. Dat het er veel worden, so what? Voetbal is juist speculeren over wie naar welke club gaat - en niet pas op het moment dat de transactie al beklonken is.
Een groot transfertopic werkt duidelijk niet omdat niemand daar de lijn kan vasthouden - dat is meer een soort Meldtopic geworden terwijl juist de discussie en de speculatie zo leuk is. Dat was ook ooit de kracht van de Fok.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:Dat was ook ooit de kracht van de Fok.
quote:
Geregistreerd op 27 november 2002
quote:Ik was hier niet eerder denk je?
Op donderdag 16 januari 2003 13:49 schreef JohanDerksen het volgende:[..]
[..]
quote:Dat kan ik niet ruiken natuurlijk. Onder welke naam?
Op donderdag 16 januari 2003 13:50 schreef SCH het volgende:[..]
Ik was hier niet eerder denk je?
quote:Iemand die zich gedraagd als een randdebiel en die weinig anders doet dan persoonlijke aanvallen richting mij te plaatsten kan ik moeilijk nog serieus nemen, hetgeen ik bij jou dus al lang niet meer doe.
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:
Een semi-moderator als Golfer kan goed in de les bij Kozzmic van Pol - daar kan hij echt wat van leren. Die neemt mensen serieus en behandelt ze niet als randdebielen.
Je maakt jezelf op deze manier onsterfelijk belachelijk.
Ik raad je van harte aan, als je je zo ergert aan het Sport- en Voetbalforum, deze fora uit je active-topicslijst te halen en verder hier niet meer in te posten.
quote:Vind jij.
Ten eerste: als je topics over kaartverkoop voor bepaalde wedstrijden openlaat dan lijkt mij ieder willekeurig gerucht over een transfer vele malen interessanter.
Overigens, als er een centraal kaartverkoop topic is dan zou ik daar naar verwijzen. Dat is er niet dus laat ik het open.
quote:Sinds wanneer ben JIJ een offiële bron?
Sowieso moet je voor c kiezen omdat ik het officieel bevestigde, ik bevestigde het hier, dat zeg ik toch niet als het niet waar is???
quote:Niet "so what", maar "dat is zeer onoverzichtelijk, zo'n groep topics met 5 posts per topic. Als een transfer beklonken is kan veel specifieker gesproken worden over op welke wijze de speler een aanwinst is. Minstens zo interessant.
En sowieso A - tuurlijk moet je topics over transfers open laten. Je geeft geen 1 frisse reden waarom het anders zou moeten. Dat het er veel worden, so what? Voetbal is juist speculeren over wie naar welke club gaat - en niet pas op het moment dat de transactie al beklonken is.
quote:Als je kijkt zie je dat er in dat topic OOK discussies en speculaties plaats vinden (bv omtrent Allback). Zie weinig mensen die daar moeite hebben om de lijn van de discussie daar vast te houden.
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:Een groot transfertopic werkt duidelijk niet omdat niemand daar de lijn kan vasthouden - dat is meer een soort Meldtopic geworden terwijl juist de discussie en de speculatie zo leuk is.
quote:Maar vroeger was ook ALLES beter...
Dat was ook ooit de kracht van de Fok.
(btw onder welke naam stond je voorheen geregistreerd eigenlijk, want SCH heeft niet zo'n lang geschiedenis...)
Om over Golfer maar te zwijgen. Die kan alleen maar schelden, zielig typje
quote:Welk naadje van de kous? Dat er ook een voetbal topic van je gesloten was van jou in SPT en dat je daarom klaagde? Volgens mij heeft Digger deze discussie prima gevolgd...
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:[..]
Je hebt die discussie duidelijk niet gevolgd dus je moest maar niet oordelen over dingen waarvan je niet het naadje van de kous weet.
quote:Misschien dat jij dat kan doen. Er zijn er minstens zoveel die schoon genoeg hebben van jouw betweterige gedrag en je gebrekkige kennis van sportonderwerpen.
Op donderdag 16 januari 2003 14:06 schreef golfer het volgende:
Ik raad je van harte aan, als je je zo ergert aan het Sport- en Voetbalforum, deze fora uit je active-topicslijst te halen en verder hier niet meer in te posten.
quote:Volgens mij ga ik echt OVERAL op in van wat je zegt.
Op donderdag 16 januari 2003 14:12 schreef SCH het volgende:
Je gaat er dus niet op in Doc - jammer. Als je al zo overtuigd bent van je eigen gelijk moet je me niet vragen om mijn mening. Je herhaalt je zelf alleen maar.Om over Golfer maar te zwijgen. Die kan alleen maar schelden, zielig typje
En dat er ook prima discussies over transfers BINNEN het transfertopic mogelijk zijn heb ik ook duidelijk gemaakt. En dat je argument DUS niet opgaat. Wat wil je nog meer weten?
Nogmaals de vraag: waarom moet ik aannemen dat jij een officële bron bent?
quote:Dat is NU.
Op donderdag 16 januari 2003 14:14 schreef SCH het volgende:
p.s. ik vind mezelf helemaal niet belangrijk - maar jij zij zelf dat als ik gelijk had je me zou aanbevelen als zeer geloofwaardige bron omtrent Heerenveen - en nu neem je dat ineens weer terug??
Geef me een reden dat ik TOEN JIJ HET TOPIC OPENDE jou als officiële bron moest zien.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 16-01-2003 14:19]
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:12 schreef SCH het volgende:
Je gaat er dus niet op in Doc - jammer.
quote:Twee keer gevraagd al!
(btw onder welke naam stond je voorheen geregistreerd eigenlijk, want SCH heeft niet zo'n lang geschiedenis...)
quote:Ik begin ook nieuwsgfierig te worden
Op donderdag 16 januari 2003 14:18 schreef JohanDerksen het volgende:[..]
[..]Twee keer gevraagd al!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |