Tis al sinds 11 uurquote:Op zondag 18 november 2018 13:53 schreef Saekerhett het volgende:
Schijt EA. Servers al een hele tijd down en je kunt gvd niet eens Squad Battles spelen. Lekker handig ook, heb nog 2x winst nodig in de WL met nog vijf wedstrijden te gaan om Gold 2 te bereiken.
Je controller nog opgegeten?quote:Op zondag 18 november 2018 18:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Silver 1 gepakt in WL. Ik ben tevreden.
Nee, hij is net nieuw dus ik ben er zuinig opquote:
Maakt geen reet uit. Als je een e-sporter met VVV laat spelen en jij pakt Real Madrid dan verlies je nog. Punt is, je gaat echt geen divisie hoger of lager als je die verdedigers swapt met ongeveer dezelfde rating. Het gaat om skill.quote:Op maandag 19 november 2018 09:15 schreef Roypsv het volgende:
Vraagje, Is het verschil tussen Umtiti/Varane/Ramos groot vergeleken met Chiellini/benatia? Ik heb nu namelijk Umtiti/Varane staan en ben aan het kijken of ik het om kan gooien om zo vervolgens leukere aanvallers te kopen met de overgebleven coins.
Heeft iemand een lijst met alle fut swap deals van november? Wil even zeker zijn dat ik ze allemaal nog heb.
Ja, Varane en Ramos zijn een klasse apart vergeleken met de restquote:Op maandag 19 november 2018 09:15 schreef Roypsv het volgende:
Vraagje, Is het verschil tussen Umtiti/Varane/Ramos groot vergeleken met Chiellini/benatia? Ik heb nu namelijk Umtiti/Varane staan en ben aan het kijken of ik het om kan gooien om zo vervolgens leukere aanvallers te kopen met de overgebleven coins.
Heeft iemand een lijst met alle fut swap deals van november? Wil even zeker zijn dat ik ze allemaal nog heb.
:’)quote:Op maandag 19 november 2018 09:46 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit. Als je een e-sporter met VVV laat spelen en jij pakt Real Madrid dan verlies je nog. Punt is, je gaat echt geen divisie hoger of lager als je die verdedigers swapt met ongeveer dezelfde rating. Het gaat om skill.
?quote:Op maandag 19 november 2018 10:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja, Varane en Ramos zijn een klasse apart vergeleken met de rest
[..]
:’)
3quote:Op maandag 19 november 2018 10:34 schreef tompsv18 het volgende:
Wil ongeveer dit team gaan maken, twijfel alleen over 3 opties:
1) Van Dijk, IF Robertson, Fabinho
2) IF Godin, Alba, IF Partey
3) Benatia, Alex Sandro, Matuidi
Voor wie zouden jullie gaan?
[ afbeelding ]
Dit is dus gewoon niet waar, als je de echte top hebt kun je makkelijk 3 tot 5 potjes meer winnen.quote:Op maandag 19 november 2018 09:46 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit. Als je een e-sporter met VVV laat spelen en jij pakt Real Madrid dan verlies je nog. Punt is, je gaat echt geen divisie hoger of lager als je die verdedigers swapt met ongeveer dezelfde rating. Het gaat om skill.
Kan er weinig van, wel zieke skills.quote:
FIFA 19 is pay-to-winquote:Op maandag 19 november 2018 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon niet waar, als je de echte top hebt kun je makkelijk 3 tot 5 potjes meer winnen.
Maar als je 2 e-sporters tegen elkaar laat spelen, heeft degene met net iets betere spelers echt wel een voordeel.quote:Op maandag 19 november 2018 09:46 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Fut is dat al jarenquote:
Yup, en dan heb je een 89 Chielini die voelt aan als een volgeladen vrachtwagen op ijs.quote:Op maandag 19 november 2018 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herrera werkt bij mij op CM ook gewoon heel goed. Die man kan alles. Passing voelt goed, je komt er niet zomaar voorbij, hij schiet ze er veel vaker in dat je verwacht.
Hij is net als Fredsj, Ben Yedder en Vardy gewoon duidelijk beter dan zijn rating beweert, voor mij dan. Oh en Davinson ook.
Geen kansquote:Op maandag 19 november 2018 13:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wachten tot donderdag duurt lang.
Ik heb momenteel overigens 12k Rivals points. Zou dat voldoende zijn voor rank 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |