Jessie vertelde in de hut van Cris en His dat haar heimwee te groot is om daar nog dagen te blijven en Jeff zou zich daar graag voor opofferen......quote:Op woensdag 14 november 2018 15:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Jessie knapt op als hij weg is, ik vond haar in het begin best leuk.
quote:Op woensdag 14 november 2018 15:48 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Denk dat Jessie godverend de poort uit rent
Krachtig voor een pubertquote:Op woensdag 14 november 2018 15:49 schreef DKUp het volgende:
Jeffry is een slappeling
En die manke een lelijk ding.....
die lul mot wieberen. agressieve sukkelquote:Op woensdag 14 november 2018 15:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie vertelde in de hut van Cris en His dat haar heimwee te groot is om daar nog dagen te blijven en Jeff zou zich daar graag voor opofferen......
Aha, ok, dat had ik gemist. Ik hoop dat de nieuweling kiest voor wie hij/zij echt weg wil hebben. Niet onder druk van........quote:Op woensdag 14 november 2018 15:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie vertelde in de hut van Cris en His dat haar heimwee te groot is om daar nog dagen te blijven en Jeff zou zich daar graag voor opofferen......
quote:Op woensdag 14 november 2018 15:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Volgens Tim was het leuk geweest als Frenny bij de opname van de clip was geweest. Dan had ze iets kunnen doen met geografie
quote:Op woensdag 14 november 2018 15:51 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
kreeg geen nieuwe reacties meer, de cos was kaput
Haha ze heeft best een aardige uitstraling maar die kin is echt zonde. Reken maar dat dat meisje gepest is. Daar zou toch wel iets aan gedaan kunnen worden.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:51 schreef zodeju het volgende:
Ik heb moeite om naar haar te kijken als ze praat.....krijg kramp in mijn kaken......
quote:Op woensdag 14 november 2018 15:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Volgens Tim was het leuk geweest als Frenny bij de opname van de clip was geweest. Dan had ze iets kunnen doen met geografie
quote:Op woensdag 14 november 2018 15:52 schreef sjampoeh het volgende:
jeff vindt zichzelf grappig he
hij voelt zich nu nutteloos
wachten totdat hij naar huis mag
jess GHAHGHAHAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |