Ik ook. Nu lichtelijk spijt dat ik al kaartjes voor Goffertpark heb.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:04 schreef Pharkus het volgende:
Ik krijg net mijn presale code binnen op de mail.
Mwah 2x is ook geen straf.quote:Op vrijdag 5 april 2019 09:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ook. Nu lichtelijk spijt dat ik al kaartjes voor Goffertpark heb.
Ja dit is dus kut. Ik heb hem dus ook niet ontvangen....quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:39 schreef Fylax het volgende:
Ik heb geen pre sale code trouwens terwijl ik de collectors edition heb
Same... 2 staanplekken. Er lijken nu zelfs nog kaartjes beschikbaar te zijn.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:17 schreef remco1993 het volgende:
Dat was makkelijk! Vier staanplaatsen binnen, dus we zijn erbij
Had een hoop gekloot. Hij maakte steeds van 2 plaatsen 4 plaatsen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:17 schreef remco1993 het volgende:
Dat was makkelijk! Vier staanplaatsen binnen, dus we zijn erbij
Bedankt!quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Same... 2 staanplekken. Er lijken nu zelfs nog kaartjes beschikbaar te zijn.
De pre-sale code lijkt overigens niet uniek: MUS8A2D22E
Te gebruiken via: https://www.ticketmaster.nl/feature/musepresale/?language=nl-nl
Ja thanks, heb ik gemaild maar geen antwoord op gekregen..quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:59 schreef AudioFranzzz182 het volgende:
[..]
Hoi Fylax, ik heb je een PM gestuurd hoe je alsnog aan een pre-sale code komt
Mail naar dit adres: UK-customerserviceteam@wmgcustomerservice.comquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:06 schreef Sjlot het volgende:
Ahhh frustrerend. Ik heb collectors edition gekocht via de site, maar geen code ontvangen.😭
Schietgebedjes voor as vrijdag dan maar.
Ah, die is al gebruiktquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nog een code voor 2 tickets:
MUS7EAE8C5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |