waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 14 november 2018 07:52 schreef formule het volgende:
Zo te zien radicaliseert Joa, met die baard
Ja, hij heeft brief ex.quote:Op woensdag 14 november 2018 07:56 schreef Verida het volgende:
[..]
is het dan zeker dat het een brief van zijn ex is ?
Daar heb je ook een punt, fans van Jes, Jef en Brenda zullen wel op haar gestemd hebbenquote:Op woensdag 14 november 2018 08:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Lotus wil weten waarom ze een publieksstem heeft gehad, kwartje valt daar maar niet dat het kan komen omdat kampzuur fans een pispaal nodig hadden
volg FB en de krant en je ziet dat jessie jef & the fresh prince (bran?) of utopia daar heul veul like-schuim fans hebben.quote:Op woensdag 14 november 2018 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt, fans van Jes, Jef en Brenda zullen wel op haar gestemd hebben
Dat die lui fans hebben kan ik me niet voorstellen, maar ja ..........
en ook nog nieuwe inwonersquote:Op woensdag 14 november 2018 08:28 schreef UtoStreamer het volgende:
vandaag silo, nieuwe inwoners, ruzies door nominaties, wim die mensen gaat aansturen omdat ze anders een rekening gaan krijgen als ze niet meehelpen, gaat leuk worden vandaag !![]()
Had veel meer verwacht gisteren door wat er allemaal gezegd is, m aar het viel me reuze mee. Echte ruzies zijn er niet geweestquote:Op woensdag 14 november 2018 08:28 schreef UtoStreamer het volgende:
vandaag silo, nieuwe inwoners, ruzies door nominaties, wim die mensen gaat aansturen omdat ze anders een rekening gaan krijgen als ze niet meehelpen, gaat leuk worden vandaag !![]()
vreslijk hoe daar gereageerd wordt hequote:Op woensdag 14 november 2018 08:24 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
volg FB en de krant en je ziet dat jessie jef & the fresh prince (bran?) of utopia daar heul veul like-schuim fans hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |