Die ken ik niet. Eens snuffelen donderdag.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb meestal een citrus geur als allesreiniger inderdaadDe limoen versie van de AH vind ik erg lekker ruiken.
Ik vind het bij die van de AH wel meevallen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Eens snuffelen donderdag.
Vind bij hele goedkope allesreiniger de citrusgeur vaak zo snel vervlogen.
AH heeft meestal wel goede kwaliteit spulquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik vind het bij die van de AH wel meevallen.
Dat is zonde ja.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
AH heeft meestal wel goede kwaliteit spul.
We hebben op t werk een allesreiniger met citroen, maar daar ruik je echt niks van. Vind dat zo zonde.
Ja toch. Ben je aan t poetsen, ruik je dr niks vanquote:
Ja inderdaad, dan wil je ook dat het fris ruikt.quote:Op dinsdag 13 november 2018 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja toch. Ben je aan t poetsen, ruik je dr niks van.
Nicequote:Op dinsdag 13 november 2018 20:41 schreef Samzz het volgende:
Mijn favo allesreiniger is die van Ecover voor de vloer en Method voor de rest![]()
.
Nee, want de Method reiniger is lavendelquote:
Oh dan niet nice inderdaadquote:Op dinsdag 13 november 2018 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want de Method reiniger is lavendel.
Alvast in kerststemming?quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:41 schreef Vlindur het volgende:
Alle (schoonmaak)luchtjes kan ik hebben. Behalve vanille en lavendel![]()
Ik heb nu dennengeur
Leuk!quote:Op dinsdag 13 november 2018 21:45 schreef Sarabi het volgende:
Hier ook geen lavendel fan, tenminste niet in schoonmaakspullen
Net 2 uur alle lichtinstallatie bij Glow bekeken, leuke wandeling
Oh god nee. Zo laat mogelijk pas.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 13 november 2018 22:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Oh god nee. Zo laat mogelijk pas.
Nee, die verfschoonmaaakreiniger van Saint marcs? Mr mark? Zo iets
plain of bewerkt?quote:Op woensdag 14 november 2018 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dat gebabbel over kerstkleren/jurken denk ik er ineens aan dat ik wel nieuwe panty's kan gebruiken.![]()
Tips?
Zeemanquote:Op woensdag 14 november 2018 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dat gebabbel over kerstkleren/jurken denk ik er ineens aan dat ik wel nieuwe panty's kan gebruiken.![]()
Tips?
Plain.quote:
Nog een specifieke?quote:
Ik ga morgen weer halen dus dan kijk ik even welke t is. Weet ik niet uit m'n hoofdquote:Op woensdag 14 november 2018 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plain.Bewerkt wordt wel erg druk met dat beest op m'n poot.
[..]
Nog een specifieke?
Dat zou handig zijn.quote:Op woensdag 14 november 2018 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer halen dus dan kijk ik even welke t is. Weet ik niet uit m'n hoofd.
Heb nu iig 40 denier shaping aan. Of zo.
De hold-ups van de Hemaquote:Op woensdag 14 november 2018 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
Hallow
Ik vind de panties van de hema fijn
Geen ideequote:
Jawelquote:
Ow hahaquote:Op woensdag 14 november 2018 21:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
JawelGraag zelfs! Daarom deed ik ook de
![]()
Zat vanmiddag ook op mijn broodquote:
Mijne ookquote:
Oh hij is lekker dusquote:
quote:
Oke!quote:Op woensdag 14 november 2018 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Nu ben ik niet zo'n enorme fan van pindakaas. Maar deze is wel lekker als ik trek heb in iets hartigs/zoet. Op een crackertje
Nog nooit gehad, aanrader dusquote:Op woensdag 14 november 2018 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Nu ben ik niet zo'n enorme fan van pindakaas. Maar deze is wel lekker als ik trek heb in iets hartigs/zoet. Op een crackertje
Ik vind van welquote:Op woensdag 14 november 2018 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, aanrader dus?
De Calvé pindakaasrepen met karamel zeezout vind ik wel heel lekker.
werkenquote:Op donderdag 15 november 2018 09:48 schreef altootje86 het volgende:
Goeeeeeedemorgen![]()
Hier lekker chillen met vriendlief vandaag, allebei vrij![]()
Wat gaan jullie doen vandaag?
Dat had ik ook wel gewild hoorquote:Op donderdag 15 november 2018 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, Sinterklaas.
Ik heb m'n nieuwe kerstspul gisteren neergezet.
quote:Op donderdag 15 november 2018 11:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel gewild hoor![]()
Kreeg vorig jaar eind november al commentaar dat ik m'n kerst/winter raamstickers al had opgehangen
Klinkt al heel gezelligquote:Op donderdag 15 november 2018 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook maar een klein hoekje, alleen nog even wat licht regelen voor erbij.Maar het ziet er wel geinig uit in m'n kast nu.
Gewoon doen. Ik ken iemand die heeft het al weken in huis staanquote:Op donderdag 15 november 2018 11:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel gewild hoor![]()
Kreeg vorig jaar eind november al commentaar dat ik m'n kerst/winter raamstickers al had opgehangen
Leukquote:Op donderdag 15 november 2018 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is ook maar een klein hoekje, alleen nog even wat licht regelen voor erbij.Maar het ziet er wel geinig uit in m'n kast nu.
Nee joh, het draait de komende weken eerst om Sinterklaas en Billy's verjaardagquote:Op donderdag 15 november 2018 11:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik ken iemand die heeft het al weken in huis staan
Heheh ja dat is ook zoquote:Op donderdag 15 november 2018 11:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee joh, het draait de komende weken eerst om Sinterklaas en Billy's verjaardag6 december mag ik los
Oh bahquote:Op donderdag 15 november 2018 11:20 schreef Poes. het volgende:
Ik ga even liggen, knetterende hoofdpijn
Gelukkigquote:Op donderdag 15 november 2018 14:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar het klopt en beukt in ieder geval niet meer
quote:Op donderdag 15 november 2018 14:49 schreef Samzz het volgende:
Even om een herhalingsrecept, duurt drie kort drie lang.
Belachelijk ja.quote:
Leuk, ben benieuwd!quote:Op donderdag 15 november 2018 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zal ik later even plaatsennu tijd om te koken en eten
Dingetjes voor in t kerstpakketquote:Op donderdag 15 november 2018 18:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Leuk, ben benieuwd!
Samzz, wat heb je gekocht?
Leuk leukquote:Op donderdag 15 november 2018 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dingetjes voor in t kerstpakket.
O.a. lekker wasmiddel, kerstlichtjes en wat lekkers. Oh en nieuw inpakpapier want alles was op.
Ja leukquote:Op donderdag 15 november 2018 18:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Leuk leuk
Ik ga morgen ook even aan de inpak, er moet zondag wel wat in de schoen zitten hè
Ja goed punt wel.quote:Op donderdag 15 november 2018 19:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
We zijn allemaal toe aan een winterslaap
Goede tipquote:Op donderdag 15 november 2018 20:02 schreef Samzz het volgende:
Oh, voor wie goedkoop een leuk feestelijk tintje wil:
[ afbeelding ]
Vaasje en lichtjes van de Action. In totaal nog geen 5 euro.
Ik ook niet. Maar die valt in het echt gelukkig nauwelijks op.quote:Op donderdag 15 november 2018 20:31 schreef altootje86 het volgende:
Ik krijg zelf die batterijenbox nooit fatsoenlijk buiten beeld
Daar heb ik ook problemen meequote:Op donderdag 15 november 2018 20:31 schreef altootje86 het volgende:
Ik krijg zelf die batterijenbox nooit fatsoenlijk buiten beeld
Ik zie nu pas het linkje in je sig en ik kan me niet voorstellen dat jij Happy Socks zou dragenquote:Op vrijdag 16 november 2018 07:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Leuk dat vaasje, zoiets heb ik bij sissy boy gekocht, duurder dus. Ik maak weinig tijd om er mee te frutten
Ik moet eraan wennen dat m’n vriend tegenwoordig vrij is op vrijdag. Het voelt oneerlijk dat hij nog ligt te tukken
Later gun ik t m wel hoor.
Gisteren had ik tijd voor een lunchwandeling! Vandaag vrees ik dat t niet lukt, maar het is wel fijn, zeker met mooi weer als gisteren.
Oh en ik kreeg complimentjes over m’n outfit terwijl ik twijfelde of het wel kon, dat was leuk (vrolijk truitje met zwarte cropped broek, zichtbare happy socks en lage schoenen met hakjes. Geen stuk bloot been uiteraard).
Die zijn niet helemaal representatief geloof ik.quote:Op vrijdag 16 november 2018 07:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik zie nu pas het linkje in je sig en ik kan me niet voorstellen dat jij Happy Socks zou dragen
Klinkt ook als een heerlijke outfitquote:Op vrijdag 16 november 2018 07:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Oh en ik kreeg complimentjes over m’n outfit terwijl ik twijfelde of het wel kon, dat was leuk (vrolijk truitje met zwarte cropped broek, zichtbare happy socks en lage schoenen met hakjes. Geen stuk bloot been uiteraard).
Wat ontzettend k*t!quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom er net achter dat niemand binnen dit bedrijf budget heeft aangevraagd voor mijn job in 2019![]()
Echt mensen, ik ben zo klaar met al dat gedoe. Eerst dat kuthuis waarbij we na maanden steggelen (niet vanuit ons, de verkopers steggelden onderling) nog geen voorlopige koopovereenkomst hebben en waarschijnlijk ook niet meer gaan krijgen. Nu mijn werk waarbij ik in JUNI al ben gaan lobbyen omdat ervaring leert dat ze die verlengingen vaak te laat inzetten. Blargh.
Eigenlijk heb ik zin in een dikke reep Tony maar ja, daar los je het probleem ook niet mee op
Nou lekker danquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kom er net achter dat niemand binnen dit bedrijf budget heeft aangevraagd voor mijn job in 2019![]()
Echt mensen, ik ben zo klaar met al dat gedoe. Eerst dat kuthuis waarbij we na maanden steggelen (niet vanuit ons, de verkopers steggelden onderling) nog geen voorlopige koopovereenkomst hebben en waarschijnlijk ook niet meer gaan krijgen. Nu mijn werk waarbij ik in JUNI al ben gaan lobbyen omdat ervaring leert dat ze die verlengingen vaak te laat inzetten. Blargh.
Eigenlijk heb ik zin in een dikke reep Tony maar ja, daar los je het probleem ook niet mee op
Omdat je een dure smaak hebtquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:50 schreef Samzz het volgende:
Jezus waarom zijn bijzettafels zo duur.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:53 schreef Poes. het volgende:
Ik heb weer veel te veel geld uitgeven in een uur
Verjaardagsboodschappen gedaan, brood gehaald, cadeautje voor vriendin en Billy.
Nu in een hoekje huilen.
Alle sint cadeaus al binnen?quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:53 schreef Poes. het volgende:
Ik heb weer veel te veel geld uitgeven in een uur
Verjaardagsboodschappen gedaan, brood gehaald, cadeautje voor vriendin en Billy.
Nu in een hoekje huilen.
Officieel nog niet nee. Maar goed, het komt ook wel goed, it always does, maar het zijn irritante stressfactoren die je er in december niet ook nog bij wil hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou lekker dan. Heb je dan nog wel werk voor 2019?
Ja, pakjesavond viert hij bij z'n vader en diens familie, dus dat scheelt weerquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alle sint cadeaus al binnen?
Ik twijfel nog steeds of ik kerstkleren wil kopen sinds die droomMaar heb eigenlijk nog genoeg hangen
Inderdaad. En echt ontzettend laksquote:Op vrijdag 16 november 2018 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Officieel nog niet nee. Maar goed, het komt ook wel goed, it always does, maar het zijn irritante stressfactoren die je er in december niet ook nog bij wil hebben.
Ik post t wel als ik t nog een keer aandoe.quote:Op vrijdag 16 november 2018 09:51 schreef Poes. het volgende:
Puff, je lijkt mij veel te netjes voor zo'n outfitPositief bedoeld hoor!
SQ; wat een kutdag. Een halve Tony dan maar? Sterkte!
Ik ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 16 november 2018 10:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
SQ wat kut. Daar kan best wat tijd inzitten
[..]
Ik post t wel als ik t nog een keer aandoe.
Wat leuk!quote:Op vrijdag 16 november 2018 10:27 schreef Sarabi het volgende:
@poes hier wat foto's van de kerstkaarten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simplicityquote:Op vrijdag 16 november 2018 10:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
Ookal is dit wel echt kleine kinder niveau creatief
Pakketjesquote:Op vrijdag 16 november 2018 12:41 schreef Poes. het volgende:
Jaaa m'n Samzz pakje is binnen, inclusief strik en rendier
Helaas net een minuut geleden en ik moet zo weg, dus uitpakken doe ik vanavond
quote:Op vrijdag 16 november 2018 10:37 schreef Poes. het volgende:
Woeii R&P heeft een nieuwe mod! Ben jij nu officieel klaar Samzz?
Oh, klinkt goed.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:02 schreef Sarabi het volgende:
Het worden lunch muffins. Met pompoen en spinazie, ben benieuwd.
Oeh, klinkt interessant!quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:02 schreef Sarabi het volgende:
Het worden lunch muffins. Met pompoen en spinazie, ben benieuwd.
Ja, net wat je deeg is ook. M'n standaard-muffindeeg is al redelijk zoet van zichzelf, dus dat zou sowieso al anders moeten.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Interessant is ook het woord dat ik zou kiezenwie weet is het niet te vreten
* IJsdraakje bewaart linkjequote:Op vrijdag 16 november 2018 13:27 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb dit recept gebruikt:
https://bettyskitchen.nl/kaasmuffins-met-pompoen-spinazie/
Ben altijd op zoek naar lunchrecepten met groente
Verstandig besluit. Met wat je daar soms voor je kiezen kreeg, ging de aardigheid er volgens mij wel af.quote:
Een keuze waar ik 100% achter sta.quote:Op vrijdag 16 november 2018 13:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verstandig besluit. Met wat je daar soms voor je kiezen kreeg, ging de aardigheid er volgens mij wel af.
De huidige modkeuze vind ik persoonlijk... Nou ja, wat zal ik zeggen.
Ik zal mijn oordeel over de nieuwe mod opschorten. Lijkt me beter.quote:
De smaak is goedquote:Op vrijdag 16 november 2018 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje bewaart linkje
Ben benieuwd hoe ze je bevallen!
Kon je t pakketje nog een beetje fatsoenlijk uitpakkenquote:Op vrijdag 16 november 2018 16:43 schreef Poes. het volgende:
Samzz, je bent lief!
Ik ga even acclimatiseren (overprikkeld!!!) douchen en dan passen.
Had niet door dat het 2 dezelfde zijn, vind ze echt heel tof
En een Tony's!
OMG zelfs de vuilniszakken waren bijna origami gevouwen, jij held!quote:Op vrijdag 16 november 2018 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kon je t pakketje nog een beetje fatsoenlijk uitpakken?
Is geen vuilniszak johquote:Op vrijdag 16 november 2018 16:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
OMG zelfs de vuilniszakken waren bijna origami gevouwen, jij held!![]()
Rendiertje is helaas gesneuveld, maar het strikje en sneeuwpoppetje moeten straks in de kerstboom van B
Wat was het danquote:Op vrijdag 16 november 2018 16:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is geen vuilniszak joh.
Ja dat dacht ik wel, stomme mevrouw met de tape.
Dankje! Ja enorm liefquote:Op vrijdag 16 november 2018 17:22 schreef Lienekien het volgende:
Wat leuk van Samzz. En die staat je goed.
Beschermpapier speciaal voor kledingquote:Op vrijdag 16 november 2018 17:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat was het dan![]()
Ja dat was zonde, had ook wel gedacht dat jij dat niet had gedaan.
De jurkjes passen! Ik zaleven een foto uploaden
quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:18 schreef Poes. het volgende:
Ooh past perfect johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mooie donkere panty eronder, leuke laarsjes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
#Faalquote:Op vrijdag 16 november 2018 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beschermpapier speciaal voor kleding.
Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 16 november 2018 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooh past perfect joh!
Mooie donkere panty eronder, leuke laarsjes.
quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:18 schreef Poes. het volgende:
SjiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaquote:
Wat kijken ze?quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:22 schreef LPFAN het volgende:
De schuine overburen van mijn ouders hebben zo'n groot tv scherm dat ik mee kan kijken vanaf de woonkamer hier
Mcleods Daughters zo te zienquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat kijken ze?![]()
Billy is in de ban van Freek VonkHij vroeg naar die keer dat hij gebeten werd door een haai, dus ik even googelen voor een foto. Kom ik een filmpje tegen waarin je dus ALLES zag
Vanavond nachtmerries.
#Faalmoeder
Oh dat is best leuk. Lekker loeren!quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Mcleods Daughters zo te zien
Oops! Dat wordt nachtmerries ja.
Hahaquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh dat is best leuk. Lekker loeren!![]()
Billy is een diehard, die is het alweer vergeten. Dat armflapje van Freek staat nu wel op mijn netvlies gebrand
quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh dat is best leuk. Lekker loeren!![]()
Billy is een diehard, die is het alweer vergeten. Dat armflapje van Freek staat nu wel op mijn netvlies gebrand
Haha ja vast!quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..].
Steve Irwin gaat ie vast ook geweldig vinden.
Ja ik heb hem al verteld dat wij vroeger ook een Freek haddenquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..].
Steve Irwin gaat ie vast ook geweldig vinden.
Oeiquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:47 schreef LPFAN het volgende:
Gister mobiel abo afgesloten bij tele2, bleek ook dat mijn alles in 1 pakket verlengd moest worden want was al afgelopen officieel. Prima ik dat doen, met bellen er uit, geen probleem, zie ik vandaag dat bellen er nog wel op staat dus ik er weer achteraan. Scheelt toch 2 euro in de maand dan. Blijkt dat ik dus dat helemaal niet had mogen afsluiten omdat ik onder bewindvoering sta. Fout dus van die medewerker gister. (En van mij, had ik ook wel kunnen weten.. maar goed ik dacht dat een verlenging niet zo'n probleem zou zijn)
Bewindvoering maar ff mail gestuurd. Oops.. hopelijk vind ze het oke wat ik gedaan heb
Ik hoop het..quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al verteld dat wij vroeger ook een Freek hadden
[..]
OeiHopelijk komt het goed!
Bewindvoering moet er zelf ff achteraan, verlenging gaat wel gewoon door omdat het wel is aangevraagd al, in het ergste geval betaal ik dus die 2 euro in de maand extra En dikke uitbrander van bewindvoering waarschijnlijk ;pquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
En anders in het ergste geval kun je het zelf pas doen in januari, toch?
Dat komt vast wel goedquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:47 schreef LPFAN het volgende:
Gister mobiel abo afgesloten bij tele2, bleek ook dat mijn alles in 1 pakket verlengd moest worden want was al afgelopen officieel. Prima ik dat doen, met bellen er uit, geen probleem, zie ik vandaag dat bellen er nog wel op staat dus ik er weer achteraan. Scheelt toch 2 euro in de maand dan. Blijkt dat ik dus dat helemaal niet had mogen afsluiten omdat ik onder bewindvoering sta. Fout dus van die medewerker gister. (En van mij, had ik ook wel kunnen weten.. maar goed ik dacht dat een verlenging niet zo'n probleem zou zijn)
Bewindvoering maar ff mail gestuurd. Oops.. hopelijk vind ze het oke wat ik gedaan heb
Jawelquote:
Wil jij mijn DM even beantwoordenquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
En anders in het ergste geval kun je het zelf pas doen in januari, toch?
Ohhh het gaat alleen om die 2 euro? Ik dacht het hele pakketquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Bewindvoering moet er zelf ff achteraan, verlenging gaat wel gewoon door omdat het wel is aangevraagd al, in het ergste geval betaal ik dus die 2 euro in de maand extra En dikke uitbrander van bewindvoering waarschijnlijk ;p
Maar goed ze vroeg aan mezelf of ik tele2 even wou bellen wanneer mijn contract af zou lopen en die bleek dus al af te zijn gelopen dus wat zou ik dan moeten doen, het is ook de fout van de medewerker.
Oeps, ik had hem al wel gelezen! Antwoord is; absoluutquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil jij mijn DM even beantwoorden?
Top. Morgen even regelen.quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oeps, ik had hem al wel gelezen! Antwoord is; absoluut
Ja, ik heb mijn hele pakket verlengd, dus alles in 1 alleen wil ik dus mijn vaste lijn weghebben en dat is dus doorgevoerd. Maar ik heb dus zelf niet mogen verlengen. Dat hoort niet mogelijk te zijn als je onder bewindvoering zit.quote:Op vrijdag 16 november 2018 18:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohhh het gaat alleen om die 2 euro? Ik dacht het hele pakket
Aaahh duidelijkquote:Op vrijdag 16 november 2018 18:59 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn hele pakket verlengd, dus alles in 1 alleen wil ik dus mijn vaste lijn weghebben en dat is dus doorgevoerd. Maar ik heb dus zelf niet mogen verlengen. Dat hoort niet mogelijk te zijn als je onder bewindvoering zit.
Ja als mijn bewindvoering vind dat ik er dan echt klaar voor ben he ;pquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:00 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aaahh duidelijk![]()
Valt vast wel mee, je hebt nog maar anderhalf maand te gaan
Zij gaat écht geen nee zeggen hoor, je bent ^$^@ goed bezigquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja als mijn bewindvoering vind dat ik er dan echt klaar voor ben he ;p
Vastquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Zij gaat écht geen nee zeggen hoor, je bent ^$^@ goed bezig
Hahaha ja, maar ook die cursus en alles. Je bent enorm goed bezig, kan menig mens een voorbeeld aan nemenquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Vastik denk dat ze het ook wel goed vindt dat ik nu gelijk ff actie weer heb ondernomen ook al is het voor 2 euro in de maand.
Ja, maar dit voelt wel als een stomme fout terwijl het eigenlijk niet is, bedoel het moest toch verlengd worden en ze vroeg zelf of ik even contact met tele2 wou opnemen om te vragen over mijn contractdatum.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hahaha ja, maar ook die cursus en alles. Je bent enorm goed bezig, kan menig mens een voorbeeld aan nemen
Fout of niet, het is wel een teken dat je bewindvoering je capabel acht tochquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja, maar dit voelt wel als een stomme fout terwijl het eigenlijk niet is, bedoel het moest toch verlengd worden en ze vroeg zelf of ik even contact met tele2 wou opnemen om te vragen over mijn contractdatum.
Ja maar ik denk niet dat ze dacht dat ik gelijk zou verlengen ;pquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:09 schreef Poes. het volgende:
[..]
Fout of niet, het is wel een teken dat je bewindvoering je capabel acht toch
Het valt allemaal wel mee, komt goedquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja maar ik denk niet dat ze dat dat ik gelijk zou verlengen ;p
Hahah nee het is gelukkig een verlenging van iets wat ik al jaren hebquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Het valt allemaal wel mee, komt goed
Het is niet dat je een dikke iPhone hebt besteld ofzo
Dat hoef je niet te leren, dat weet je welquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:16 schreef LPFAN het volgende:
En ik moet toch leren zelf standig te worden
Haha ja ;pquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te leren, dat weet je wel
Dat ben je welquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:16 schreef LPFAN het volgende:
En ik moet toch leren zelf standig te worden
Jaquote:
Straks, als je 50 pakketjes uit China onderweg hebt, dát voelt als een foutquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jamaar het is toch best eng allemaal omdat ik toch jaren alles uit handen heb moeten geven, en dan voelt dit als een fout
Is geen fout hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:21 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jamaar het is toch best eng allemaal omdat ik toch jaren alles uit handen heb moeten geven, en dan voelt dit als een fout
Hahahaquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
Straks, als je 50 pakketjes uit China onderweg hebt, dát voelt als een fout
Weet ik ook welquote:
Bhahaha herkenbaar!! Ik weet soms ook niet meer wat ik onderweg hadquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HahahaEn ik mag fouten maken volgens de cursusleidster
Hopelijk wordt ik niet zoals mijn moeder, kwam gister pakketje van Alie dus ik app haar dat, huh pakketje? Wat zit er in dan?
Hahah, je wil mijn wenslijst niet zien hoorquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bhahaha herkenbaar!! Ik weet soms ook niet meer wat ik onderweg had![]()
Heb op 1 setje raamstickers alles nu weer binnen, rest van het jaar Ali verbod
Oeh gaafquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:26 schreef Poes. het volgende:
Tenzij m'n energiebonus meer dan ¤500,- is, dan mag ik nog een Hogwarts Lego kopen.
Ik sla al niks meer opquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:26 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hahah, je wil mijn wenslijst niet zien hoor
Hahahquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik sla al niks meer opGewoon negeren haha
Wat een GEEEELDquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:28 schreef LPFAN het volgende:
Over HP gesproken, Ik wil deze graag eens kopen:
https://www.bol.com/nl/p/(...)en/1001004011661618/
Wowquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:28 schreef LPFAN het volgende:
Over HP gesproken, Ik wil deze graag eens kopen:
https://www.bol.com/nl/p/(...)en/1001004011661618/
''Alleen''quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow.
Ik heb alleen de boekenreeksen (Engels en NL) en alle uitgaves voor Comic relief.
Heb je al boeken?
Nou ja, als je gaat kijken hoeveel boeken er bestaan...quote:
Van Harry Potter?quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, als je gaat kijken hoeveel boeken er bestaan...
I knooowwwquote:
Ik heb de engelse en nederlandse versiesquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow.
Ik heb alleen de boekenreeksen (Engels en NL) en alle uitgaves voor Comic relief.
Heb je al boeken?
Oh gelukkig. Anders was je een sippe HP fan.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik heb de engelse en nederlandse versies
Ja dat, maar ook allemaal boeken eromheen, zoals die wat LP postte.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
7 boeken? 100 duizend uitgaven/talen?
Haha nee hoorquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Anders was je een sippe HP fan.
Oké oké, dan valt het vast meequote:Op vrijdag 16 november 2018 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat, maar ook allemaal boeken eromheen, zoals die wat LP postte.
Zou je niet sip zijn als je de boeken niet zou hebbenquote:
Ik heb m'n boeken allemaal in een kast gefrummeldquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou je niet sip zijn als je de boeken niet zou hebben? Ik wel hoor
.
Jaaa die heb ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:40 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb m'n boeken allemaal in een kast gefrummeldGeen ruimte voor een boekenkast hier.
Heb m'n A Song of Ice and Fire collectie wel prominent in de woonkamer staan
Ja dat wel! Ben begonnen met de Nederlandse versies maar wou toen de Engelse ook hebben omdat ik het laatste deel eerst in het Engels had gelezen op vakantie. (kwam toen uit en ik was in Duitsland en kon echt niet wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou je niet sip zijn als je de boeken niet zou hebben? Ik wel hoor
.
Ik lees de Engelse ook vakerquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat wel! Ben begonnen met de Nederlandse versies maar wou toen de Engelse ook hebben omdat ik het laatste deel eerst in het Engels had gelezen op vakantie. (kwam toen uit en ik was in Duitsland en kon echt niet wachten) in 1 dag uit toen
Ben geen die-hard fanquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
Waarom ben ik je dan nooit in het GoT topic tegengekomen?
quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
JUIST de die-hards lezen de boeken!
Engelse leest fijner jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lees de Engelse ook vaker. Maar vind de Nederlandse ook erg leuk.
HP is ook echt een reeks om in de winter te lezenquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Engelse leest fijner jaNu heb ik weer zin om te gaan lezen
4 heb ik denk ik het langste over gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik had de eerste drie binnen 2 weken uit4 ging wat moeizamer en 5 duurde ook wel even.
Jaaquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
HP is ook echt een reeks om in de winter te lezen
Opgerold in de stoel met een kop theequote:Op vrijdag 16 november 2018 19:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
HP is ook echt een reeks om in de winter te lezen
De boeken zijn wel vreselijk lastig zonder tv-info! Ik was blij dat ik de eerste drie seizoenen had gekeken, zo kende ik al wat namen en gezichten.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:45 schreef LPFAN het volgende:
Wou de boeken wel eens gaan proberen ja. De tv serie vind ik niks sorry Poes :p
Haha okequote:Op vrijdag 16 november 2018 19:46 schreef Poes. het volgende:
[..]
De boeken zijn wel vreselijk lastig zonder tv-info! Ik was blij dat ik de eerste drie seizoenen had gekeken, zo kende ik al wat namen en gezichten.
Pff van alles :pquote:
Ah jaaaquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Stephen King
Anne Rice, vampierkronieken (Lestat)
The Hunger Games
Ik heb al een hele tijd geen concentratie meer om te lezenquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah jaaa.
Ik lees ook graag John Grisham, Dan Brown, Tess Gerridzen, Karin Slaughter e.d..
Komt wel weerquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik heb al een hele tijd geen concentratie meer om te lezen
Jaaaa, platte buik incoming!!!quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Komt wel weer.
Ik heb gemberthee gekocht. Zo lekker.
Nee, die ken ik niet. Wat voor genre schrijft ze?quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Lees iemand hier ook de boeken van Sarah Maas?
Neequote:Op vrijdag 16 november 2018 19:49 schreef Sarabi het volgende:
Lees iemand hier ook de boeken van Sarah Maas?
Fantasy, young adultquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:50 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Wat voor genre schrijft ze?
Nee joh, zoveel lees ik niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:50 schreef Sarabi het volgende:
En hebben jullie de app goodreads? Dan wil ik wel vriendjes worden
Oeh dat zijn wel mijn favoriete genres, zal haar straks even opzoeken.quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fantasy, young adult
Maar ik moet er nog aan beginnen
Guilty pleasurequote:Op vrijdag 16 november 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
Ik moet bekennen dat ik de Twilight saga ook gelezen heb.
Is wat?quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
Hahaquote:
PORNO!!!quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:53 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb hier alle delen 50 shades of Grey
Wat tof!quote:Op vrijdag 16 november 2018 19:53 schreef Poes. het volgende:
Even kind in bed stoppen. We hebben een heus Sinterklaasjournaal boek om uit voor te lezen
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2018 19:52 schreef Samzz het volgende:
Haha okequote:Op vrijdag 16 november 2018 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach jawel, alleen New Moon is kut.
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2018 20:25 schreef Poes. het volgende:
Edward Cullen is wel een creep hoor, 100 jaar oud en dan nog steeds je tijd verdoen met High School en diens minderjarige meisjes
Papa deed tenminste wat nuttigs met z'n vrije tijdquote:
Hehequote:Op vrijdag 16 november 2018 20:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Papa deed tenminste wat nuttigs met z'n vrije tijd![]()
Dat zeg ik, guilty pleasure. Ik vind Lestat veel realistischer
Moet je Ragnar Lothbrok uit m'n icon eens op bewegend beeld zien, prrrrquote:
Yuk.quote:Op vrijdag 16 november 2018 20:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Moet je Ragnar Lothbrok uit m'n icon eens op bewegend beeld zien, prrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |