Is de Chinese tomatensoep erg zoet?quote:Op zondag 20 maart 2022 11:28 schreef potjecreme het volgende:
Inmiddels goulashsoep, Chinese tomatensoep en de prei-kerrie soep geprobeerd.
Prei-kerrie is toch echt de favoriet.De Chinese tomatensoep koop ik niet nog eens.
Nee, mocht van mij wel wat zoeterquote:Op zondag 20 maart 2022 12:49 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is de Chinese tomatensoep erg zoet?
Ik ben benieuwd waarom hij wat tegen viel. Ik heb m nog niet geprobeerd, maar ben wel nieuwsgierig.quote:
Nee? Bij AH? Ik hou niet van wortel, dus deze laat ik aan me voorbij gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:45 schreef Sorella het volgende:
Heeft er iemand de wortel sinaasappel soep al geprobeerd ??
Zit te twijfelen of ik die ga bestellen maar ben niet zo,n fan van wortelsoep maar wil het wel uitproberen (denk)
Ja bij AH als onderdeel van pasen denk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 12:48 schreef dezomervoorbij het volgende:
Die verspaketten geven mij telkens het besef dat het heel simpel is om het allemaal zelf te maken.
Die prei-kerrie is inderdaad lekker. Ik vind de broccoli-prei soep ook heerlijk, vooral als er meer kaas in zitquote:Op zondag 20 maart 2022 11:28 schreef potjecreme het volgende:
Inmiddels goulashsoep, Chinese tomatensoep en de prei-kerrie soep geprobeerd.
Prei-kerrie is toch echt de favoriet.De Chinese tomatensoep koop ik niet nog eens.
Oh ik vond de paella juist wat tegenvallen, terwijl ik de meeste verspakketten echt prima vind. Aan die paella zat voor mijn gevoel een beetje een raar bijsmaakjequote:Op maandag 6 juni 2022 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Zojuist de AH paella klaar gemaakt. Smaakte prima, al zullen Spanjaarden deze paella te smotsig/papperig vinden. Volgende keer misschien iets minder water gebruiken. Had er achteraf gezien ook wat minder chorizo in moeten gooien. Dat overheerste toch wel.
En? Is het wat???quote:Op maandag 6 juni 2022 15:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga straks de Tom Ka Kai soep maken. Geen idee hoe het gaat smaken maar we gaan het meemaken
Het is niet verkeerd, maar niet mijn ding. Teveel groente in verhouding tot de soep vond ik. Het positieve daaraan is dat een flinke kop wel gelijk staat als een volwaardige (gezonde) lunch, dus misschien wel lekker als je niet graag brood eet. Daarnaast vond ik het wat aan de zoute kant.quote:
Ik sla m ook over als ik dit zo hoor...quote:Op zaterdag 11 juni 2022 11:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het is niet verkeerd, maar niet mijn ding. Teveel groente in verhouding tot de soep vond ik. Het positieve daaraan is dat een flinke kop wel gelijk staat als een volwaardige (gezonde) lunch, dus misschien wel lekker als je niet graag brood eet. Daarnaast vond ik het wat aan de zoute kant.
Dus nee, deze laat ik voortaan aan me voorbij gaan.
En er gaat best wat kokos doorheen. Een pakje kokosmelk en dan nog een zakje gemalen kokos. Dus daar moet je ook van houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:35 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik sla m ook over als ik dit zo hoor...
Laat dan helemaal maar zitten!quote:Op zaterdag 11 juni 2022 12:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
En er gaat best wat kokos doorheen. Een pakje kokosmelk en dan nog een zakje gemalen kokos. Dus daar moet je ook van houden.
Ja toch!! Dat is voor mij echt de beste en lekkerste verspakket.quote:
Voor mij ook wel. Goulashsoep komt op de 2e plek en de tomatensoep op plek 3quote:Op zaterdag 11 juni 2022 13:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja toch!! Dat is voor mij echt de beste en lekkerste verspakket.
Hopelijk blijft het heel lang in het assortiment. En geen fratsen zoals bv verbeterde receptuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |