Oooh, goed idee!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:06 schreef emmyemmy2 het volgende:
Zojuist de goulashsoep van de appie gemaakt. Vond het te laag in kcal en vooral eiwit, dus chorizo eerst gebakken en in dat vet biefreepjes gebakkendaarna de soep verder gemaakt zoals het recept
Biefreepjes waren zeker een toevoeging die ik aanraad
Vandaag de lasagne van de Plus proberen. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Burrito pakket van AH vond ik toendertijd tegenvallen weet ik nog. Lasagna vond ik dan weer erg lekker. En de soepen vind ik allemaal lekker
Die is lekker. Mijn ervaring is wel dat je de saus wat verder moet laten inkoken anders is het te vloeibaar.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:32 schreef Sorella het volgende:
Ik ga vanavond de lasagne van de appie proberen.
Het staat je vrij om het zelf te pimpen hè.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:36 schreef Sorella het volgende:
Bij de vomar zijn de soeppakketten in de aanbieding, ik heb de courgette soep meegenomen.
Daar zit in: 3 courgettes, 1 citroen, 1 groente bouillonblokje, 2 redelijk grote sjalotten, 1 teentje knoflook en takje tijm en dat voor 3 euro
Morgen ga ik het maken dus ik ben benieuwd.
Niet voor herhaling vatbaar, het was niet vies maar qua smaak miste ik wat, misschien 1/2 liter water meer + extra bouillonblokje is het lekkerder.
Dat viel mij ook op, erg vloeibaar.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:35 schreef valentijn101 het volgende:
[..]
Die is lekker. Mijn ervaring is wel dat je de saus wat verder moet laten inkoken anders is het te vloeibaar.
Op-pimpen kan maar ik ben juist benieuwd of de smaak van het pakket ook lekker is als je er niets extra,s bij doet.quote:Op zondag 29 maart 2020 14:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het staat je vrij om het zelf te pimpen hè.
Vaak vind ik de smaak algemeen van de verspakketten. Vaak toch nog nodig om zelf nog wat te kruiden .
Dat pas je toch aan bij het koken door te proeven?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:36 schreef Sorella het volgende:
Bij de vomar zijn de soeppakketten in de aanbieding, ik heb de courgette soep meegenomen.
Daar zit in: 3 courgettes, 1 citroen, 1 groente bouillonblokje, 2 redelijk grote sjalotten, 1 teentje knoflook en takje tijm en dat voor 3 euro
Morgen ga ik het maken dus ik ben benieuwd.
Niet voor herhaling vatbaar, het was niet vies maar qua smaak miste ik wat, misschien 1/2 liter water meer + extra bouillonblokje is het lekkerder.
Dat is ook echt een gerecht wat ik zelf zou maken ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:32 schreef Spanky78 het volgende:
Boboti is echt niet meer werk als je het zelf maakt? Het enige dat je in zo’n pakket van Knorr krijgt is de rijst en wat kruiden.
We waren best wat tijd kwijt aan het snijden van de ingrediënten (de massa boontjes had echt heel veel reng). Je moest brood weken in melk en dat even laten staan, dat weer uitknijpen, mengen met abrikozen. En dan was er nog iets met een eiermengsel.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:32 schreef Spanky78 het volgende:
Boboti is echt niet meer werk als je het zelf maakt? Het enige dat je in zo’n pakket van Knorr krijgt is de rijst en wat kruiden.
Wat is ‘reng’?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:41 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
We waren best wat tijd kwijt aan het snijden van de ingrediënten (de massa boontjes had echt heel veel reng). Je moest brood weken in melk en dat even laten staan, dat weer uitknijpen, mengen met abrikozen. En dan was er nog iets met een eiermengsel.
We waren er in ieder geval langer mee bezig dan met soortgelijke pakketten (en véél langer dan met knorr). Maakt ook niet uit hoor, maar het viel ons op.
Ik heb het label met het recept bewaard, ik vond het echt heel lekker.
Zal wel regionaal zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:49 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wellicht Brabants?!![]()
Boontjes rengen: die draadjes aan de zijkanten verwijderen.
Had ik dit eerder gelezen, had ik me de moeite kunnen besparen. Echt niet voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:13 schreef Myraela het volgende:
Oh, de Griekse moussaka van de AH vond ik ook geen aanrader. Waterige hap, lijkt niet op moussaka.
Goed om te lezen, ik zat daar de laatste keer over te twijfelen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had ik dit eerder gelezen, had ik me de moeite kunnen besparen. Echt niet voor herhaling vatbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |