je heeft geen mooie uitsprakquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:13 schreef mamakarina het volgende:
[..]
kan ze Brandon over Gerrit heen schijten
Ook wel weer grappig, bloemetjesdekbed voor Sjonquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:15 schreef pollewop77 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ries naait de broeders, ze krijgen vrouwensokjes bijv als de mannen sokken bestellen
Goh dezelfde kwaal als er veel daar ook hebben. Geen zelfreflectie dus.quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:16 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
Ah kom op... Verdedig je favoriete inwoners nou niet steeds zo. Daar hebben een aantal mensen last van hier namelijk.
Aha! Jij hebt in idd zelfreflectiequote:Op dinsdag 13 november 2018 15:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Goh dezelfde kwaal als er veel daar ook hebben. Geen zelfreflectie dus.
Brenda had het gisteren al over iq van Gerritquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:16 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap gerrit niet, hij mag samenspannen om tactisch te stemmen en als anderen dat doen bij iemand gaat hij verhaal halen. En dan over IQ gaan beginnen. Daarmee toont hij zelf al aan dat hij dat ook niet zo veel heeft.
Wel leuk wat strijd joh, hoort bij het spel.quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:16 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
Ah kom op... Verdedig je favoriete inwoners nou niet steeds zo. Daar hebben een aantal mensen last van hier namelijk.
Zo kan je het idd ook zienquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:17 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Wel leuk wat strijd joh, hoort bij het spel.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
![]()
![]()
Shelley naar huis en west- en friesland mogen zich scheel betalen om de twee dotjes van het treiterpodium te bevrijden
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:19 schreef Annelies1980 het volgende:
Hahahaha
Je kunt zijn kaartje vragen, dan kan je hem vragen om je naar huis toe te rijden, als er geen vrienden of familie op je staat te wachten hahaha
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:19 schreef BakkieBaksteen het volgende:
![]()
![]()
Shelley naar huis en west- en friesland mogen zich scheel betalen om de twee dotjes van het treiterpodium te bevrijden
![]()
![]()
Tja dat heeft Merel Joa wijs gemaakt om haar eigen verraad te verhullenquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ze beschuldigen dus Richard van het doorvertellen over die schoenen. Jessie zegt dat hebben wij dus helemaal niet van hem.
Je kan straks afscheid van hem nemen.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:19 schreef Annelies1980 het volgende:
Hahahaha
Je kunt zijn kaartje vragen, dan kan je hem vragen om je naar huis toe te rijden, als er geen vrienden of familie op je staat te wachten hahaha
Ja was grappig van timquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:19 schreef Annelies1980 het volgende:
Hahahaha
Al is de leugen nog zo snel....quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:20 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Tja dat heeft Merel Joa wijs gemaakt om haar eigen verraad te verhullen
Tsja moeilijk moeilijk, waarheid zeggen en Merel erbij verraden....of die man zijn brood uit zijn mond stoten.......quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:18 schreef Koos1958 het volgende:
Ze beschuldigen dus Richard van het doorvertellen over die schoenen. Jessie zegt dat hebben wij dus helemaal niet van hem.
Dat doet ze maar 2 dagen en dan doet ze geen flikker meer, was vorige keer ookquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:21 schreef pollewop77 het volgende:
Godver Hiske
Nu Shelley ook praten over rocken
Die is haar hachje aan't redden, flink aan de slag met haar bh's, ze heeft al gebokst, sinterklaas gaat ze zo mee aan de slag
Beetje mosterd na de maaltijd zeg ik dan maar
Maar leuk, ze doet er alles aan om te blijven![]()
![]()
Juist net zoals Lotus dat van de week heeft gedaan bij haar en Lotus normaal vond.quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:22 schreef Koekiebakkie het volgende:
Lotus heeft mail en Merel heeft het al gelezen.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:20 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Tja dat heeft Merel Joa wijs gemaakt om haar eigen verraad te verhullen
Ik ben steeds te laat met cappen.quote:
Wat had Brenda dan?quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:24 schreef mamakarina het volgende:
Paul: Lotus goed, Bran en Bren werk aan de winkel.... oftewel... kut
jaloeziequote:
Van Brandon eentonig...quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:24 schreef mamakarina het volgende:
Paul: Lotus goed, Bran en Bren werk aan de winkel.... oftewel... kut
Daarom zet ik het hier ook neer.Daar werd schandalig over gesproken door 1 iemand hier.quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Juist net zoals Lotus dat van de week heeft gedaan bij haar en Lotus normaal vond.
Die toeterde het melodietje.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:25 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
jaloezie
Lotus is knap, ze is leuk, ze is lief, ze is recht door zee en heel spontaan. Moeilijk voor zuurpruimen om mee te dealen (ook in de buitenwereld)
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Daarom zet ik het hier ook neer.Daar werd schandalig over gesproken door 1 iemand hier.
En wie hapt er weer?![]()
![]()
![]()
ja zo kwam het wel over he... kan het me niet voorstellen.. ik hoorde niet eens een melodiequote:Op dinsdag 13 november 2018 15:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dus het nummertje van Brandon moet nog simpeler?
Gadverquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
Puistjes uitknijpen bij je lieffie
[ afbeelding ]
Vies goor wijfquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:27 schreef snetje het volgende:
Gadver!! Gadverdamme!!!.......
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:28 schreef mamakarina het volgende:
[..]
ja zo kwam het wel over he... kan het me niet voorstellen.. ik hoorde niet eens een melodie
Ook echt iets wat je doet met andere om je heen......quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:27 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
cool... was wel iets spetterender om te kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik moet steeds aan Reservoir Dogs denken bij die pakken.
man man de gerit,de pak kann nietquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:27 schreef Aggie46 het volgende:
Puistjes uitknijpen bij je lieffie
[ afbeelding ]
Hoezo?????quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man de gerit,de pak kann niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik moet steeds aan Reservoir Dogs denken bij die pakken.
Lekker aso, maar dat wisten we alquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En daarna doodleuk aan dat kastje afvegen
Wauwquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man de gerit,de pak kann niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:30 schreef Zeyina het volgende:
Adriaan: Misschien lullig Gerrit, maar moet jij niet bij je maatje zijn? Misschien heeft ze je nodig
Grapje Mario.....maar is moeilijk uit te leggen......quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:30 schreef mario390 het volgende:
[..]waarom hebben ze en pak? dat is zo onzin kann niet
![]()
Ja joh, want dan moet ie de vijver weer in als ie naar Shelley gaat. Hele pak moet dan uit enzo. Ze moeten Richard nog ontslaan in pak... druk druk druk voor Gerritquote:
waarom ben je blij wanneer ik zeg je heeft geen mooie uitsprak?quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:32 schreef mamakarina het volgende:
[..]
tuurlijk... t is een reservoire dog
En dat is dus net de grap.......quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:31 schreef mario390 het volgende:
[..]denken ze dann dat ze wat zijn? ze zijn niks
gaat zo weer lekker voor de groep kokenquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:27 schreef snetje het volgende:
[ afbeelding ]
omdat ik je zo'n fijne gozer vindquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom ben je blij wanneer ik zeg je heeft geen mooie uitsprak?
je ziet toch dat het kanquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:30 schreef mario390 het volgende:
[..]waarom hebben ze en pak? dat is zo onzin kann niet
![]()
Ik wilde wat anders zeggen, maar dat was niet zo netjes. Dus ik laat het maar.quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat een charmante vrouw is het toch. Zo elegant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ga jij weer even lief doen?quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom ben je blij wanneer ik zeg je heeft geen mooie uitsprak?
quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:34 schreef mamakarina het volgende:
[..]
omdat ik je zo'n fijne gozer vind
Ja psies ik vind haar ook vet aardig en ze komt op voor de minderheid.quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:25 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
jaloezie
Lotus is knap, ze is leuk, ze is lief, ze is recht door zee en heel spontaan. Moeilijk voor zuurpruimen om mee te dealen (ook in de buitenwereld)
Echt, dacht precies hetzelfde.......en dan wil ze zich met Romy vergelijken.......quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat een charmante vrouw is het toch. Zo elegant.
Romy is net zo'n tokkie met haar geschreeuw en geboer enzoquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, dacht precies hetzelfde.......en dan wil ze zich met Romy vergelijken.......
Die was ook weinig elegant.quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, dacht precies hetzelfde.......en dan wil ze zich met Romy vergelijken.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |