En dan met nadruk achter hun rug.Laat ze het even navragen bij hun hartsvriendin Winnetouh hoe zij erover denkt dat er achter de rug om wordt gepraat.Die is de uitvinder ervan.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou wat ze allemaal te horen hebben gekregen wat er over hun gezegd is achter hun rug om snap ik dat ze er geen zin meer in hadden.
gaat der niet lukken met jeff aan der zijdequote:Op dinsdag 13 november 2018 14:34 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Onzin, haar ouders gaven aan dat het geregeld is. Maar Jessie kan dat niet. Die wil winnen. Koste wat kost.
vresselijk de timquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:37 schreef maryo55 het volgende:
Ik zie nu pas dat hoofd van Tim geschoren door Shel Wat een kapster pfff snap dat ze geen klanten krijgt.
dat dusquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zolang je nog een huis en eten hebt inderdaad. Maar je kunt ook zo diep in de schuld raken dat je alles kwijt bent en onder een brug mag slapen met je kindjes. Dan is geluk ver te zoeken.
Meh. Toen ze bij mike omhing vond ik haar ook al niks. Maar die twee samen. Jessie en jeffrey, dat is vergif. Stookt elkaar op.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gaat der niet lukken met jeff aan der zijde
Ze moet jeff teveel sturen/begeleiden ..kost energie..waardoor ze uitgeput raakt voor der eigen strijd
Zonder jeff geef ik der nog een goede kans.. was ze overigens nog veel leuker ook!!
als publiekstem als ze een paspoort hebben jaquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:34 schreef mario390 het volgende:
kunnen eigentlich manon en sanne ook stemmen?
Voor het bezoek van Jessie waren ze al heel negatief bezig.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En dan met nadruk achter hun rug.Laat ze het even navragen bij hun hartsvriendin Winnetouh hoe zij erover denkt dat er achter de rug om wordt gepraat.Die is de uitvinder ervan.
Vlak die merel en brenda niet uit hequote:Op dinsdag 13 november 2018 14:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Meh. Toen ze bij mike omhing vond ik haar ook al niks. Maar die twee samen. Jessie en jeffrey, dat is vergif. Stookt elkaar op.
okequote:Op dinsdag 13 november 2018 14:39 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als publiekstem als ze een paspoort hebben ja
Oh zeker. Die twee zijn achterbaks. Maar ik heb het nu meer over hoe Jessie en Jeff elkaar versterken in het gedrag.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:39 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Vlak die merel en brenda niet uit he
quote:
Ik heb Jessie nooit leuk gevonden.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gaat der niet lukken met jeff aan der zijde
Ze moet jeff teveel sturen/begeleiden ..kost energie..waardoor ze uitgeput raakt voor der eigen strijd
Zonder jeff geef ik der nog een goede kans.. was ze overigens nog veel leuker ook!!
Ze staan onder contract en kunnen niet zomaar eruit lopen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Sls je geld(borg) dus materialiste boven je gelukkig voelen stelt.. is het best wel zielig ja
Ik had al eerder toedeledokie gezegt.. jammer van het geld
er staat toch geen orkaan???quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel waaide bijna weg tijdens de stemming.
En ik heb het gevoel dat het buiten nooit wat gaat worden tussen die Jeff en Jessie.Totaal verschillend.En Jeff laat over zich heen lopenquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:39 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Meh. Toen ze bij mike omhing vond ik haar ook al niks. Maar die twee samen. Jessie en jeffrey, dat is vergif. Stookt elkaar op.
ja hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel waaide bijna weg tijdens de stemming.
Eens.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik heb Jessie nooit leukm gevonden.Vanaf dag 1 was ze afgunstig en negatief.
Zij heeft Jeffry naar beneden getrokken, niet andersom en de slappe fries laat het gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |