abonnement Unibet Coolblue
pi_183228784
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:31 schreef aapieannie het volgende:

[..]

We hebben er vanmiddag even over gepraat en het is oke. Ik mag echt niet klagen verder met hem! Hij rent en vliegt voor ons! Hij zei zelf al dat het niet handig was van hem, hij was de tijd een beetje uit het oog verloren omdat hij even alleen was. En dat herken ik want ik ben van de week zo lang weg geweest dat hij me belde of ik al bijna thuis was want de jongens hadden nu toch wel heel erg honger.
Vanavond gaan we lekker optijd naar boven met zn alle!
Gelukkig maar! En dat van 'lekker even alleen zijn' klinkt ook heel herkenbaar. Wij hebben op een gegeven moment een 'eigen avond' ingevoerd. Op woensdagavond is mijn man de baas over de tv en moet ik eventuele kinderen troosten (tenzij meerdere tegelijk), op donderdagavond is het andersom. Dit zorgt ervoor dat we ook allebei wat tijd hebben om te doen wat we zélf leuk vinden en hij niet meer tot laat FIFA zit te spelen omdat dat eindelijk een keertje kan omdat hij dat nu sowieso elke week een volle avond kan als hij dat wil. En goed te horen dat je ook tijd voor jezelf hebt!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_183229795
Jentin, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk dat je naar BSB gaat, ga je lekker gillen :P ?

Kris dat klinkt als een leuk uitje, was het leuk?

PKM, pas maar op, je zit sneller in dat dreumestopic dan je denkt :P ;) Kan me bijna niet meer voorstellen dat ik vorig jaar nu met zo’n toeter rondliep O+ Leuk de dierentuin, ik wil binnenkort ook eens gaan met C :)

Songeur fijn dat het beter gaat!

NJ, succes met de echo! Die hebben wij een tijdje geleden ook gehad met het vermoeden van heupdysplasie maar er was niks aan de hand, dus hopelijk valt het voor jullie ook mee.

Aapie balen van de mindere nacht maar gelukkig belooft je vriend beterschap :)

Fleur fijn dat alles goed gaat met Caspertje O+

Minilot :D Die Gunther met eten smokkelen _O- Hier pakt ze het soms op en laat ze het gewoon op de grond vallen terwijl ze je recht aankijkt }:| En wat leuk die kerstbelletjes aan de deur!

Takkie wat leuk dat ze gewoon mee gaat naar zoiets :D Speel je zelf ook een instrument?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183230732
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_183231382
quote:
1s.gif Op zondag 18 november 2018 17:48 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Takkie wat goed dat je zulke dingen gewoon alweer doet. :D
Ik zit al zo’n 10 jaar in de organisatie en zag begin dit jaar geen reden om het niet te doen. Baby werd van de zomer geboren dus dan kon ik dit toch makkelijk doen, vond ik zelf :') Het is best een beetje veel nu... Maar nog 2 zaterdagen en dan is die beste sint met z’n pieten het land weer uit :P
Normaal gesproken speel ik zelf alle optredens ook mee, maar dat trekt m’n bekkenbodem nog niet. Dit scheelt gelukkig wel iets in de drukte.

Oh Rena :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183236108
Ze was zelf al een paar keer wakker voor haar speen en was verder gewoon alert en zichzelf :) Nu vanmorgen ook gewoon weer vrolijk en gezellig. Met een sisser afgelopen gelukkig, maar ons rotgevoel en de schrik is voorlopig nog niet weg denk ik :@ Ik ga straks ook gelijk het tuigje voor de kinderstoel installeren want daarin doet ze dus wel pogingen er uit te komen, hoewel ik daar eigenlijk altijd bij ben als ze er in zit.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183236151
Jentin nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Gelukkig is het goed afgelopen rena, maar ik snap de schrik wel :*

Ik was dit weekend met Jip bij mijn ouders om mijn vaders verjaardag te vieren. Jip deed het overdag super alleen snachts is ie aan het spoken. Vannacht sliepen we weer thuis en was ie elk anderhalf uur wakker }:|
pi_183236345
Oh wat schrikken rena! Gelukkig gaat het goed met jullie meisje. :*

Ah dat is ook niet fijn Aure! -O-

Ja PKM, Casper en die lamp, komt nooit meer goed geloof ik :').
pi_183236579
Takkie, slapen gaat gelukkig goed, ook 's nachts. Ze gaat standaard om 05:00 hoesten, dan is het even erheen en omhoog houden en ze slaapt weer verder.
Ze klinkt vandaag iets beter, ze hoest het wat meer los lijkt het. Ze heeft wel haar broer aangestoken want die is nu enorm aan het blaffen.

En zo mooi, ze wordt nu zo bewegelijk. Billen in de lucht, voeten in de lucht, dwars in haar bed liggen, ze heeft ineens ontdekt dat het lichaam meer kan dan liggen.

Ah nee Aure, koffie?
Wat een schrik rena, gelukkig lijkt ze er zelf geen last van te hebben! En ik kan hier hele anekdotes vertellen over B met bulten, bloed etc. Voel je niet schuldig, die kinderen zijn enorm flexibel en watervlug.
pi_183236956
Oh Rena! Wat ontzettend schrikken. Gelukkig gaat het goed met jullie meisje. En over dat schuldgevoel kan ik helaas al meepraten. Ik knipte gisteren in de vinger van mijn 8 weken oude, slapende baby. Dat huiltje sneed zo door mijn ziel heen! Manlief geschrokken en boos, baby huilen en ik stond ook met tranen in mijn ogen en een massive schuldgevoel :@ Verschrikkelijk, maar het overkomt iedere ouder wel een keer, zo'n schuldgevoel.

Aure, wat een onrust weer bij Jip. Balen zeg. Nog een drukke week voor de boeg?

Exode wat naar dat J zo lang blijft hoesten. Gelukkig is ze zelf wel vrolijk :)

Hier gaat het nu even prima :) We genieten enorm van ons mannetje die steeds vaker en langer wakker is en ons trakteert op enorme mooie lachjes, soms met een poging tot het produceren van geluid :D
M heeft ook zijn handjes ontdekt en sabbelt er heel graag op. Nadeel is alleen dat zijn handjes zo gaan stinken omdat hij ook nog vaak vuistjes heeft. Met de borstvoeding weten we het verrassend genoeg nog redelijk te redden. Af en toe moeten we een voeding uit de vriezer halen. Ik probeer M tussendoor ook wat vaker aan te leggen, misschien krikt dat de productie nog iets op.

En nu het kouder wordt nog een vraag, hoe warm kleden jullie je kinderen aan in een maxi cosi die de auto nog in gaat bijv? Dat is eventjes fris, maar daarna wordt het al snel warmer in de auto. M heeft naast zijn kleding een jasje aan met capuchon en soms een mutsje. Doe je baby's ook al een shawl om of niet? Het nekje lijkt mij altijd zo koud.
pi_183237168
Peace, wij hebben de jongens in een wikkeldoek in de maxi cosi. Geen jas aan in de auto stoel in iedergeval. Heb ooit eens gelezen dat met jas aan de gordels van de stoelen minder veilig zijn, kleuter ging ook altijd zonder jas in maxi cosi en later ook zonder in de vervolg stoel.

Ach rena wat sneu! Gelukkig is c haar vrolijke zelf! Hopenlijk zakt bij jullie het schuldgevoel snel!

Exode fijn dat juul het los lijkt te hoesten. Jammer dat B is aangestoken. Er gaat ook weer van alles rond, merk het aan K. Die snottert er ook alweer lekker op rond, en op school alweer een paar zieke kindjes in de klas geweest.

Mini ik moest lachen trouwens om wat gunther doet met zijn eten! Zie het helemaal voor me! Hapjes zijn hier nog lang niet aan de orde maar wel een kleuter die vind dat de katten ook best macaroni of sla kunnen eten, en die stomme sukkels proberen het nog ook _O-

Aure, bakkie koffie dan maar? c_/

Ik zit nog in bed met een ernstig verdrietig jongetje, rot krampjes! T arme ventje is al sinds gister avond onrustig tenzij hij bij mij op mn borst mag liggen, maarja soms wil zijn broer ook eten en moet hij dus even plaats maken wat lijd tot groot verdriet bij J. Gelukkig is papa ook nog thuis!
pi_183237431
Ik heb inderdaad ook altijd begrepen dat een jas wordt afgeraden in de maxicosi en ook de opvolgers. Met deze koud leggen we een dekentje over haar heen in de auto. Als de auto is opgewarmd trekt B die er meestal af.

En deze slimme moeder had gisteren pas door dat puckababy ook winter inbakerzakken verkoopt....zucht. Echt weer iets voor ons. De seizoenen zijn omgedraaid tov B, hij was middenin de zomer 4 maanden. De puckababy zijn dus de dunne zomer versies. Vandaag komt de warme teddy versie binnen voor Juul.
De gewone slaapzak van puckababy vindt ze echt niet fijn. Ze slaapt dan niet of heel onrustig. Ze slaapt nog steeds met haar armen omhoog en blijkbaar vindt ze het fijn dat de puckababy daardoor over haar hoofd gaat, alleen haar haren steken er bovenuit....

Ah aapie, die krampje zijn zo naar!
  maandag 19 november 2018 @ 10:20:33 #212
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_183237442
Ik heb in de maxi cosi een pak die ik in zijn geheel kan open ritsen zodat hij er alleen nog maar op ligt als het te warm zou zijn. Maar ik zet expres de kachel niet aan & dan blijft het gewoon koud :P
pi_183238375
O+ voor de kruipende U! Maar wat sneu dat de test niet door kon gaan, weten jullie al meer over wat er nu gaat gebeuren?

En een hele verlate gefeliciteeeeeerd! *O* voor Jentin.

Verder lees ik over een hele vindingrijke Gunther met zijn eten _O- Heel veel leuke dagjes weg O+ Zieke kindjes, :* voor Juul en de kleine meid van Goddelijker. En natuurlijk een :* voor de onrustige Jip, hopelijk gaan de komende nachten beter!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peacefull, ik doe Vlokje vaak een vestje aan in plaat van een jas, bij een jas ben ik bang dat ze niet goed genoeg vast zit als er een ongeluk zou gebeuren. Daarnaast heb ik voor beide meiden altijd fleecedekentjes in de auto liggen, die leg ik over ze heen als we weg gaan en trek ik net zo makkelijk weer van ze af als de auto op temperatuur is. Een sjaal durf ik zelf niet aan omdat ik bang ben dat Vlokje haar gezichtje daarin gaat begraven.

Wij hebben er een paar dramanachten op zitten en de komende nachten zullen vrees ik niet veel beter worden :') Zowel Vlokje als Jewel zijn hartstikke verkouden, Vlokje slaapt (mede daardoor) sowieso alleen nog maar bij mij maar Jewel eindigt ook weer elke avond tussen ons in. Daar blijkt ons tweepersoonsbed toch niet helemaal voor gemaakt, want krap :') Dus Vlokje ligt nu steeds op mij, uit veiligheid en zodat Jewel en vrouwlief de ruimte hebben, maar mijn lijf vindt dat toch steeds wat minder leuk merk ik. Plus dat Vlokje steeds haar speen uitspuugt omdat haar neusje zo verstopt zit dat ze anders niet kan ademen, maar geen speen = huilen. En Vlokje huilen = Jewel huilen = vrouwlief mopperen = ik redderen. Ik wil zeggen, kofffiieee, maar ik heb een milde buikgriep dus dat kan ik mijn darmen niet aan doen. Hellup :')
pi_183238473
Sterkte daar, Schanu! :* Geen logeerbed in huis?
Let me see you stripped down to the bone
pi_183238639
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 11:23 schreef minilot het volgende:
Sterkte daar, Schanu! :* Geen logeerbed in huis?
Haha nee helaas, vier slaapkamers waarvan 1 op zolder en dat is onze slaapkamer, 2 voor de meiden en 1 dient als voorraad- annex speelkamer. Daar zou al niet eens meer een logeerbed in passen. We hebben ooit zo'n zelfopblaasbaar luchtbed gekocht voor 2 personen, zodat vrouwlief op de slaapkamer van Jewel zou kunnen liggen als zij onrustig was en de meiden elkaar niet wakker zouden maken. Maar dat ding is zo allemachtig groot en onhandig, plus dat het opblazen zo belachelijk veel lawaai maakt dat de buren er nog wakker van zouden worden, dat dat nooit echt een succes is geworden. Misschien moeten we Jewel gewoon een tweepersoonsbed geven en dan kruipt één van ons 's nachts bij haar in bed :')
pi_183238668
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 11:32 schreef Schanu het volgende:

[..]
Misschien moeten we Jewel gewoon een tweepersoonsbed geven en dan kruipt één van ons 's nachts bij haar in bed :')
:D Ik zou het idee niet onmiddellijk afschrijven. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183238828
Oh hemel Schanu, wat een nacht :'( En sterkte met de buikgriep :*

Gut, geen jasje aan in de maxi cosi. Dat wist ik helemaal niet! :@ We hebben wel zo'n lekkere wollen voetenzak van Koeka in de maxi cosi. Daar ligt M altijd lekker ingepakt in. Een wat warmer gevoerd vestje extra aan is nog wel een idee.
Alleen een boxpakje, romper en de voetenzak lijkt mij zo koud met temperaturen rond 0.
pi_183239689
Oh hier ook berenpakje of jasje aan in maxicosi... met deken er overheen als hij enkel jasje aan heeft :@ ok toch maar eens anders doen dus...

Oh rena wat schrikken !! En peace ik zou vast hetzelfde hebben gereageerd zoals jou met dikke tranen er bij omdat je je dan zo schuldig voet (terwijl niemand dit expres doet hier, maar idd die echte pijnhuiltjes :'( :'( :'( )

Bwaohhh shanu sterkte :* en beterschap -O-

Brrrr aure... koffie dan maar? :Z

Hier met Tijn gaat het nog steeds super. We hebben redelijk ons ritme gevonden en hij doet het nog steeds zo goed. Vandaag even hardrock radio aangezet om hem wat goeie muziek bij te leren want de papa wil hem 100% nl introduceren en daar wordt niemand vrolijk van (Nouja hij wel dus _O- ) :D

Enige waar ik af en toe extreem moedeloos van word, is mijn cts... ik heb niet het idee dat het beter wordt. Bij bepaalde bewegingen echt flinke pijnscheuten in m’n pols waar de tranen over m’n wangen rollen.. vaak ook nog eens wanneer ik Tijn vast heb dus de pijn verbijten op die momenten en dan baal ik gruwelijk van mezelf... wellicht toch maar afspraak bij ha maken maar heel eerlijk heb ik daar ook weinig zin in. Krijg steeds te horen geduld te moeten hebben en ik heb het echt niet omdat ik ook geen verbetering merk... anyway [/klacht] verder gaat het dus eigenlijk heel erg goed met ons dus ik wil eigenlijk ook niet klagen ofzo, maar het breekt me op sommige dagen wel :@

En dan ga ik nu een Tijn die lekker tegen me aan in slaap is gevallen in z’n hangloose droppen en ga ik even lunch maken :+ als het droog blijft wellicht even een wandeling in draagzak zo meteen, hoofd leeg maken :W
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183241731
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 11:32 schreef Schanu het volgende:

[..]

Haha nee helaas, vier slaapkamers waarvan 1 op zolder en dat is onze slaapkamer, 2 voor de meiden en 1 dient als voorraad- annex speelkamer. Daar zou al niet eens meer een logeerbed in passen. We hebben ooit zo'n zelfopblaasbaar luchtbed gekocht voor 2 personen, zodat vrouwlief op de slaapkamer van Jewel zou kunnen liggen als zij onrustig was en de meiden elkaar niet wakker zouden maken. Maar dat ding is zo allemachtig groot en onhandig, plus dat het opblazen zo belachelijk veel lawaai maakt dat de buren er nog wakker van zouden worden, dat dat nooit echt een succes is geworden. Misschien moeten we Jewel gewoon een tweepersoonsbed geven en dan kruipt één van ons 's nachts bij haar in bed :')
zo'n ikea uitschuifbed die je makkelijk van 1 naar 2persoons kan uitschuiven?

hier in de maxi cosi ook een vestje (heb een dunne en een dikkere, afhankelijk van het weer) met warme slofjes en eventueel een fleece dekentje over de benen. als ik de voeten vrijlaat en het dekentje wat instop aan de zijkant dan blijft dat nog redelijk zitten ook. iig lang genoeg totdat de auto warm is.
pi_183242357
Gisteren heeft onze baby met moeite 2x45 minuten geslapen tussen 07:30 en 21:00. Ik klaagde voor het weekend nog dat ik door het werk haar te weinig had gezien, heb ik geweten! :9

Stiekem vandaag wel fijn (nu thuiswerken) dat ze vanmiddag toch gewoon bij de opvang is. Zou geen werk gedaan krijgen zo.. Hele dag onrustig, huilen.. Wel te troosten, maar elke 10-15 minuten moest het entertainment wisselen. :+
pi_183242550
Bedankt voor de koffie allen ;)

Ik baal er nu ook van dat ik tijdens mijn eerste kolfsessie echt belachelijk weinig heb gekolfd. In totaal 40cc, terwijl ik normaal gesproken toch zeker 150 minimaal kolf. Ik hoop dat het te wijten is aan de slechte nacht of dat ik misschien ongesteld word ofzo. Verder nog een drukke week ja Peace, helaas.. Ik werk nu ook weer 32 uur ipv 24.

Verder geen tips voor je mbt kleding in de maxi cosi. Wij hebben wel een maxi cosi maar gebruiken die alleen soms op de wandelwagen en nooit in de auto (want die hebben we niet :D ). Tegenwoordig gaat Jip altijd mee in een soort van berenpak.

Wat een ellendige nachten zo Schanu :* Bij ons eindigt Jip ook de nacht in ons veel te krappe tweepersoonsbed, dan slaap ik eigenlijk helemaal niet lekker, maar dan is hij (meestal) in ieder geval stil van 04.30 tot 07.00 uur.

Priem, fijn dat het allemaal zo soepel verloopt op je cts na dan. Dat is wel echt klote. Hopelijk merk je snel verbetering. Ik zou er ook ongeduldig van worden hoor.

NJ :* Shit zijn die dagen zeg. En ik ben soms ook gewoon blij dat Jip op de opvang is hoor :@
pi_183243033
Na een slechte nacht (met veel voedingen) kolf ik sochtends ook niet veel Aure, dat is dan allemaal al opgedronken denk ik. en wanneer er na een aantal slechte nachten een goede nacht is staat de boel weer op knappen.

Hier geen opvang maar op sommige dagen zou een uurtje opvang niet verkeerd zijn. Lees wel eens dat mensen zich schuldig voelen omdat ze hun kinderen naar de opvang brengen. ik voel me eerder schuldig dat L niet naar de opvang gaat omdat hij nu weinig contact heeft met andere kinderen terwijl hij andere kinderen wel interessant begint te vinden.
pi_183243217
Sterkte Schanu, dat klinkt pittig!

En :* voor Rena en C. Kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg! Maar zoals anderen al zeiden, het overkomt iedereen weleens, hoop dat je je niet te lang schuldig voelt.

Aure, stom van het kolven! Ik heb af en toe ook een hele lage opbrengst, en dan opeens weer meer. Snap er niks van. Goed voor jezelf blijven zorgen maar!

Elleska, heb je vrienden met kinderen in de buurt wonen? Of leuke buurtkindjes waar L mee kan spelen?

Kleding in de maxicosi verschilt. Soms doe ik een warm vest aan bij M en de verwarming op graadje 26. Soms haar skipak, maar dat is eigenlijk alleen als we na de autotocht ergens buiten blijven.

Ik sluit trouwens niet aan bij de slechte nachten van sommigen. M heeft voor het eerst niet om een nachtvoeding gevraagd en sliep van 19.30 tot 7.30. Ik denk dat de intocht van de goedheiligman behoorlijk indruk heeft gemaakt :D
pi_183243776
Priem, wat fijn dat het goed gaat met Tijn! En ik vind niet dat je klaagt, ik kan mij voorstellen dat het opbreekt als je zoveel pijn blijft houden. Juist ook omdat je er last van hebt bij je dagelijkse dingen en bij de verzorging van Tijn, dat lijkt mij heel moeilijk. Ik begrijp je terughoudendheid om een afspraak te maken bij de ha, maar zou het als ik jou was wel doen als je zoveel last blijft houden. Dat je maar geduld zou moeten hebben vind ik echt een enorme dooddoener :{

Elleska, bedankt voor de tip van het bed! Die ga ik in mijn achterhoofd houden :D

Nj, wat vervelend dat Spookje weer zo aan het spoken is!

Over de opvang, het ene moment voel ik mij schuldig dat mijn meiden er heen moeten en het andere moment denk ik, ach die ene dag per week. Maar juist dat het maar 1 dag per week is maakt het voor hun wel moeilijk om in het ritme te komen waardoor Jewel steeds opnieuw moet huilen als vrouwlief haar 's ochtends wegbrengt. Het was al zo dat ze aan het einde van de dag naar Vlokje op de babygroep mag omdat ze dan teveel prikkels krijgt in de dreumes/peutergroep, maar vorige week vernam ik ook voor het eerst dat ze Vlokje en Jewel vaak tussendoor even samen laten zijn omdat Jewel de hele dag door om haar vraagt. En vanaf volgende week mag ze ook starten in de babygroep zodat ze bij haar zusje kan zijn waardoor ze hopelijk minder overstuur wordt als vrouwlief weg gaat. In de terugkoppeling van vandaag stond dat ze af en toe om haar mam en mama huilt, en dat breekt mijn hart toch wel een beetje. Dan wil ik per direct stoppen met werken en fulltime thuismama worden. Anderzijds ook wat jij zegt Elleska, de crèche kan juist van toegevoegde waarde zijn als er in de omgeving weinig kinderen zijn zodat ze om leren gaan met andere kinderen op de crèche. Plus als ik zie wat ze daar allemaal leert en doet, dat zijn weer hele andere dingen dan thuis dus dat vind ik ook alleen maar heel goed en mooi om te zien. Wat ik eigenlijk met veel woorden probeer te zeggen, is dat ik soms heel blij ben dat ze naar de creche gaan en soms juist ook helemaal niet. Pfoe, lang van stof .

Aure, herkenbaar voor je dus helaas, die nachten. Ook al zijn ze stil, het gaat toch ook ten koste van jouw nachtrust. Al is het alleen al omdat je niet meer lekker ontspannen kan liggen, want ten eerste ruimtegebrek en ten tweede, althans dan spreek ik voor mijzelf, slaap ik minder diep omdat het kwetsbaar voelt met (een) kind(eren) erbij in bed omdat het mij bang maakt dat ze bijvoorbeeld onder de deken komen, of dat ik per ongeluk toch draai in mijn slaap waardoor ik bovenop mijn kind beland, etc. Anderzijds, als ze dan in diepe slaap zijn en ik ben wakker kan ik ook zo intens genieten van het aanblik van mijn meiden. Het klopt echt wat ze zeggen, ze zijn het liefst als ze slapen :')

Olivia, *O* voor de goede nacht! Hopelijk volgen er nog veel meer :D
pi_183243823
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2018 14:56 schreef OliviaIsTaken het volgende:

Elleska, heb je vrienden met kinderen in de buurt wonen? Of leuke buurtkindjes waar L mee kan spelen?
Geen vrienden met kinderen vlakbij. De directe buurkindjes zijn allemaal wat ouder. Wel een kinderrijke buurt met speeltuintjes waar met mooi weer kinderen spelen, net het verkeerde seizoen nu.
Er zijn hier in de omgeving ook dingen zoals voorleesmiddagen, speelcafe enzo maar dat is allemaal vanaf 1 jaar dus ook voor na de winter. Vanaf 2 jaar eventueel de peuterspeelzaal, uiteindelijk zal hij er niets om tekort komen zegt mijn verstand, maar het gevoel vind het soms wel jammer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')