Donna

Leuk om weer van je te lezen en wat wordt je dametje al groot zeg

Helsinki, ik herken het wel die boosheid en ik kan ook nog steeds behoorlijk onredelijk zijn richting manlief af en toe

Het is dan net of er een knop omgaat bij me. Ik denk dat wat PKM zegt het beste omschrijft wat ik zou adviseren

PKM, wat ben jij toch een lieverd, je geeft altijd zulke goede adviezen en je weet de juiste woorden die bij mij soms niet uit mijn toetsenbord komen
Loj wat balen van de spruw! Beterschap!
Takkie, fijn dat ze het goed naar haar zin heeft op het kdv

Maar stom dat ze haar weer in die maxicosi hadden gestopt, hopelijk letten ze er nu op.
Exode wat een heerlijk meisje is jullie Juul, ze heeft een hele zachte uitstraling, mooi!
Casper in het bos

Gunther in zijn gave pakje

O op de schommel
Duman, wat waardeloos met z’n allen in de ziekenboeg

Goed om dan even een dagje rustig aan te doen! Ik lees ook over een tand! Leuke foto’s van je knapperd
Mrs Peel, klinkt heerlijk dat je zo geniet van je kleine man en wat fijn dat de bv zo goed gaat!
Malteser wat gaat die van jou al hard dan, zitten en tijgeren met 7 maanden

Stoer!
Vlokje ook al aan de tandjes, wat gaat het hard ineens met alle tandjes hier

Banaan

Volgens mij een echt boefje zo te zien

En als afsluiter een foto van mijn diva van afgelopen weekend, met haar mierzoete Girl Power trui

Die ze maar 1 keer aankan want z8 valt zo achterlijk klein en het duurde lang voor het koud genoeg was voor zo’n dikke trui

Hij is zo lastig aan te doen dat ik het haar maar niet nog een keer aandoe, anders vermoord ze me denk ik, als ze het zou kunnen