Doe maar Timo.quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
op wie zall ik van de 3 idioten stemmen?
quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar hihihihihi na elke one-liner is al stierlijk vervelend aan het worden, maar ja als het werkt en iedereen trapt er in..
3x p/w karrenvrachten hout, die "toevallig " over waren ergens, incl vloerbalken, ramen en deuren.. zowat niets dusquote:
Ik heb Merel gestemd, omdat zij op de bank zit denk ik. Brandon mag ook weg, onzichtbaar. Kies zelf maar.quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
op wie zall ik van de 3 idioten stemmen?
Het zou zomaar kunnen, vergunning voor Utopia 2 loopt pas af in februari 2020.quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
3x p/w karrenvrachten hout, die "toevallig " over waren ergens, incl vloerbalken, ramen en deuren.. zowat niets dus
Er is aan een Boomhutmannetje geweest, alles in het kader van die EO/SBS Boomhut XXL Show die weer van start gaat.. en je raad het al waar alle materiaal vandaan gaat komen en hoevaak Shownews komt kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2018 01:10 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen, vergunning voor Utopia 2 loopt pas af in februari 2020.
Maar dan moeten ze wel een echte boomhut maken, niet alleen maar een vierkant gevalletje in een boom met alleen een bed erin.
Daar gaat weer een hele hoop douglas hout aan gespendeerd worden denk ik maar zo.quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is aan een Boomhutmannetje geweest, alles in het kader van die EO/SBS Boomhut XXL Show die weer van start gaat.. en je raad het al waar alle materiaal vandaan gaat komen en hoevaak Shownews komt kijken
Jup, en Lotis die Giebelkut die zóógraag een boomhut wil, kreeg 'm al in haar maag gespitst voor haar binnenkomst, dergelijke projecten Giebelt Gluipkut echt niet zelf uit haar duimpjequote:Op dinsdag 13 november 2018 01:15 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Daar gaat weer een hele hoop douglas hout aan gespendeerd worden denk ik maar zo.
We gaan het zien, al zal het ff duren. Lotus speculeerde op het voorjaar dat dat ding gebouwd ging worden. Kan ook zomaar dat ze er voor die tijd allang uitgestemd is.quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en Lotis die Giebelkut die zóógraag een boomhut wil, kreeg 'm al in haar maag gespitst voor haar binnenkomst, dergelijke projecten Giebelt Gluipkut echt niet zelf uit haar duimpje
Dat je er nog zoveel woorden aan besteedquote:Op dinsdag 13 november 2018 01:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en Lotis die Giebelkut die zóógraag een boomhut wil, kreeg 'm al in haar maag gespitst voor haar binnenkomst, dergelijke projecten Giebelt Gluipkut echt niet zelf uit haar duimpje
Ik hou wel van Lotis.. een Gluipkut met pit, beter dan die dikbil hoer Boo-kut uit Versie 1..quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:22 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat je er nog zoveel woorden aan besteedWel mooie woorden
quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hou wel van Lotis.. een Gluipkut met pit, beter dan die dikbil hoer Boo-kut uit Versie 1..
Dat lekkerbekkie, die iedereen paait met broodjes ei en een Giebellachje.. neuhh die slijmt haar weg wel naar haar BoomVilla.. het ligt tenslotte al vastquote:Op dinsdag 13 november 2018 01:22 schreef Yaksa het volgende:
[..]
We gaan het zien, al zal het ff duren. Lotus speculeerde op het voorjaar dat dat ding gebouwd ging worden. Kan ook zomaar dat ze er voor die tijd allang uitgestemd is.
Niet weg te rammen uit deze Utopia range... thx Yax..quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Ik weet niet wie je bedoelt, maar Lotus heeft wel pit ja, kan ik zeker waarderen. Alleen dat stemmetje en die lach.
Ok, wauw, bedanktquote:Op dinsdag 13 november 2018 01:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet weg te rammen uit deze Utopia range... thx Yax..![]()
[ afbeelding ]
Slim toch?quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:40 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer dat GG niet effe terug komt voor een snelle wil wip met Del...blijkbaar is één beurt genoeg om straks "safe" te zijn met de nominaties
Jahh.. Dellie is een slimme hoer.. precies op tijd liet ze GG komen neuken, en genoot ervan.. nog geen 2 uur gelede trots melden dat "Ze" nog niet van Delle af waren" en dat iedereen keek... jahh Sex Sellsquote:
Niks aan gelogenquote:Op dinsdag 13 november 2018 01:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. Dellie is een slimme hoer.. precies op tijd liet ze GG komen neuken, en genoot ervan.. nog geen 2 uur gelede trots melden dat "Ze" nog niet van Delle af waren" en dat iedereen keek... jahh Sex Sells
Dat is geen botox, maar een week lang je make-up er niet afhalen en er elke ochtend direct na het ontwaken, nog liggend in je bed, er een nieuwe laag tegenaan plamuren.quote:Op dinsdag 13 november 2018 01:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ok, wauw, bedanktIk heb echt niks met Social Media en al helemaal niks met nep/botox
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 13 november 2018 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is geen botox, maar een week lang je make-up er niet afhalen en er elke ochtend direct na het ontwaken, nog liggend in je bed, er een nieuwe laag tegenaan plamuren.
ach je bent er ook nog wakkerquote:Op dinsdag 13 november 2018 02:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is geen botox, maar een week lang je make-up er niet afhalen en er elke ochtend direct na het ontwaken, nog liggend in je bed, er een nieuwe laag tegenaan plamuren.
O, jee.quote:Op dinsdag 13 november 2018 02:21 schreef mario390 het volgende:
waarom is lotus geen nacht meer te zien?
Misschien omdat Jeff en Jes vader en moedertje aan het spelen zijn?quote:
Maar alleen Jessie is een aso he.quote:Op dinsdag 13 november 2018 00:03 schreef Yurtovic het volgende:
Lotus gaat bij de mensen die op haar stemmen, vijverwater pakken erin schijten en op hun bed gooien.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 06:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar alleen Jessie is een aso he.
Z e hebben allemaal een klap van de molen gehad, niemand uitgezonderd.quote:Op dinsdag 13 november 2018 06:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar alleen Jessie is een aso he.
Net zo achtelijk als wat lotus en jessie zeggen. Die muts heeft vorige stemming zelf behoorlijk minne opmerkingen gemaakt over brenda en samemgespannen met die mannen. En ohoh ze krijgt ze terug en de muts is boos.quote:Op dinsdag 13 november 2018 00:27 schreef Yaksa het volgende:
Shelley gaat Brenda's BH verbranden na de stemmingen.
Helemaal eensquote:Op dinsdag 13 november 2018 06:57 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Z e hebben allemaal een klap van de molen gehad, niemand uitgezonderd.
Slaat ook nergens op. Ze moeten stemmen geven en ontvangen. Dat is onderdeel van het spel.quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Net zo achtelijk als wat lotus en jessie zeggen. Die muts heeft vorige stemming zelf behoorlijk minne opmerkingen gemaakt over brenda en samemgespannen met die mannen. En ohoh ze krijgt ze terug en de muts is boos.
Eensquote:Op dinsdag 13 november 2018 07:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Ze moeten stemmen geven en ontvangen. Dat is onderdeel van het spel.
Pak je verlies als je stemmen krijgt. Maar ja, dan is er geen show om naar te kijken
Ja maar las er verder weinig commentaar ooquote:Op dinsdag 13 november 2018 07:18 schreef Setje72 het volgende:
Lotus zei gister ook...wie op mij durft te stemmen krijgt vijverwater met mijn schijt erin over hun matras...goh goh wat een dame zeg
Volgens mij ook, hij is toch niet de geweldige schaker die hij denkt dat hij isquote:Op dinsdag 13 november 2018 07:15 schreef kaatje50 het volgende:
goedemorgen![]()
Dit beloofd een mooie streamdag te worden. Ben benieuwd naar de stemming en heb het idee dat het allemaal heel anders zal lopen, dan gedacht.
Ook wil ik Tim's gezicht wel eens zien als de stemmen anders gegeven worden, dan hij dacht.
Volgens mij heeft hij veel mis in zijn lijstje
Lekker dit vlak voordat je gaat slapen. Die zal een lekker gebit overhoudenquote:Op dinsdag 13 november 2018 00:01 schreef 5thencounter het volgende:
Dellie is 3Kg aangekopen.. en dat wil ze niet, ze wil die 3Kg weer kwijt![]()
[ afbeelding ]
JAAAHAAA!quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:30 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Dan gaat het toch nog oorlog worden tussen ons.quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:35 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
Oh! Ik zou met plezier een gewelddadige oorlog voeren met Jes en Cheffry.
Oh hebben we een fan hier?quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:35 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dan gaat het toch nog oorlog worden tussen ons.
Dat is wel een heel groot woord, maar nee ik heb niemand waar ik echt fan van ben.quote:
Dus jij vind Jes en Jeff t meest te pruimen daar...?quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:39 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat is wel een heel groot woord, maar nee ik heb niemand waar ik echt fan van ben.
het is een stel idioten bij elkaar maar sommigen zijn wat beter te pruimen als anderen.
Niet het meest te pruimen, maar ik vind dat daar mensen zijn die zo smerig en gemeen zijn en dat zie ik niet zo bij die twee.quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:41 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
Dus jij vind Jes en Jeff t meest te pruimen daar...?
Naja, zoveel mensen, zoveel wensenHoop dat de stemming een beetje positief voor je uitpakt dan
T zijn inderdaad allemaal vrij vreemde types daar... Toch heb ik vooral nog meer een hekel gekregen aan Jes na het familiedrama. Tokkie mag lekker naar huis van mijquote:Op dinsdag 13 november 2018 07:44 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Niet het meest te pruimen, maar ik vind dat daar mensen zijn die zo smerig en gemeen zijn en dat zie ik niet zo bij die twee.
Jessie doet voornamelijk vervelend naar Jef en als die daar last van heeft moet hij dat zelf maar met haar uitzoeken.
Nou dan hoop ik voor jou dat jij krijgt wat je wilt!quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:46 schreef BCauseImHigh het volgende:
[..]
T zijn inderdaad allemaal vrij vreemde types daar... Toch heb ik vooral nog meer een hekel gekregen aan Jes na het familiedrama. Tokkie mag lekker naar huis van mij![]()
En wat heeft de rest allemaal al binnen gehaald waar niemand iets aan had, alleen zijzelf?quote:Op dinsdag 13 november 2018 07:51 schreef pollewop77 het volgende:
GM
Jeffry en Jessie zijn ook uitgespeeld met hun gechagerijn de hele dag. Jessie heeft laatst met Hiske gesproken. Als je goed luisterde heeft ze alleen problemen met de Yurt bewoners, Shelley en Lotus. En dan steeds maar roepen, maar de groep is tegen ons. En dat zou begonnen zijn vanaf de graafmachine. Gek he Jessie?
lotus gaat 2 op merel, 1 jessie. heeft ze net weer gezegdquote:Op dinsdag 13 november 2018 07:57 schreef Jemoederniet het volgende:
GM![]()
Jeff en Jess op de bank staat wel vast. Wordt spannend wie de derde wordt. Merel besefte gisteren opeens dat zij in de gevarenzone zit. Enige ontsnappingsroute is genoeg stemmen tegen Sjellie verzamelen. Brenda zou toch al vol op haar stemmen. J&J lijken daarin mee te gaan hoewel die eigenlijk o.a. op Mike wilden stemmen.
Laatste stand:
Brenda: 3 Sjel
Brandon: 1 Chris, 2 His
Jeff: 1 Lotus, 2 Sjel
Jess: 3 Sjel
Mike: 2 Jeff, 1 Merel
Erik: 1 Jeff, 2 Jess
Merel: 3 Sjel
Lotus: 3 Jess
Adriaan: 3 Merel
Chris: 1 Jeff, 2 Jess
His: 2 Jeff, 1 Jess
Gerrit: 3 Jeff
Sjel: 3 Merel
Joa: 3 Jess
Tim: 3 Jeff
Publiek: 1 Jess, 1 Lotus, 1 Tim (gokje)
Jessie 12
Jeffry 12
Shelley 11
Merel 7
Hiske 2
Lotus 2
Christel 1
Timothy 1
quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:09 schreef Setje72 het volgende:
Jeff doet net zijn ogen open en Word alweer tot orde geroepen door dat verwende kreng..."schat wil je op je woorden letten vandaag"
De regie zal ze naar huis toe sturen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:13 schreef Annelies1980 het volgende:
ik denk jess jeff en shel op de bank. misschien wel 4. merel er ook op.
en denk dat de nieuwe of jeff of shel naar huis stuurt.
ja ja ja... regie, nieuwe... maakt geen drol uit lijkt me.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De regie zal ze naar huis toe sturen.
Bedankt die had ik even gemistquote:Op dinsdag 13 november 2018 08:09 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
lotus gaat 2 op merel, 1 jessie. heeft ze net weer gezegd
Gisteravond laat zei jesse heel nadrukkelijk tegen brenda en merel. Als ik op de bank zit ga ik naar haar. Luister goed als ik op de bank zit ga ik naar huis. Dat is dus allang geregeld na dat bezoekquote:Op dinsdag 13 november 2018 08:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De regie zal ze naar huis toe sturen.
Dan zouden er meer naar huis toe moeten na wat ze allemaal geflikt hebben met geld achterhouden dingen zomaar regelenquote:Op dinsdag 13 november 2018 08:19 schreef Poezewoes het volgende:
Zou het wel raar vinden als niet Jes of Jeff naar huis gaan naar alles wat ze geflikt hebben.
Precies, dan kan meer als de helft naar huis!quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan zouden er meer naar huis toe moeten na wat ze allemaal geflikt hebben met geld achterhouden dingen zomaar regelen
Ja de tentjongensquote:Op dinsdag 13 november 2018 08:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan zouden er meer naar huis toe moeten na wat ze allemaal geflikt hebben met geld achterhouden dingen zomaar regelen
Mike zelf is opzich wel te pruimen, alleen zijn script is gewoon heel kut.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:28 schreef Setje72 het volgende:
Maik is echt het leukst als hij ff uit zijn rol valt,en echt spontaan lacht zonder erbij na te denken
Die spelen hun rol met vervequote:Op dinsdag 13 november 2018 08:28 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Die voor alle anderen, dat zijn pas viezerikken.
ja die stemmen gelukkig anders,ik hoor jef nu dat word mensen voorschut te zetten,ik zit echt met verbazing te luisteren naar die 2,wat een kleuters,hij fokt zich nu al op maar is rustig zegt hij.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dat in haat stemmen wat jess en Jeff en de rest van team zuur doen mis ik toch bij de anderen
quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wie zei ook alweer in de cos dat team zuur niet tactisch stemt
ehhhh nou eeeh ja hoor ebebebe ehhh ik vin je stom hehehehe.quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:36 schreef MariaElena2018 het volgende:
Het is hun voordeel dat Jeff in een goede bui is wakker geworden hij kan in een leuke manier de boel opnaaien zegt Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |