Ik alleen de onbedoelde asmr als Bob Ross. Niet die debiele wijven die doktertje spelen of kijken hoe iemand figuurtjes maakt van kleiquote:Op dinsdag 13 november 2018 09:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind sommige asmr erg prettig
ik zie niksquote:Op dinsdag 13 november 2018 09:30 schreef RensAjacied het volgende:
Jongens zien jullie niet dat Wereldgozer trollt?
quote:Op dinsdag 13 november 2018 09:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent vroeg wakker trouwens luie student
quote:Op dinsdag 13 november 2018 08:21 schreef Saind het volgende:
Ik dacht dat ik om 8:45 een afspraak had maar dat is morgen pas
naja wel vroeg fris en fruitig
Caland en ik namens chapter hatertquote:Op dinsdag 13 november 2018 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Gaan jullie zaterdag ook naar Nijmegen om de NEC hooligans te ondersteunen in hun strijd tegen Kickout Zwarte Piet?
Hebben Feyenoord weleens op de loop gehad dus niet zo doenquote:Op dinsdag 13 november 2018 09:34 schreef onlogisch het volgende:
Die droeftoeters krijgen steun van Graafschap hooligans. Ik wist niet eens dat de Graafschap hooligans had
Als je van je kinderen af wil is het wel een goede optie.quote:Op dinsdag 13 november 2018 09:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zou met mijn kinderen niet meer naar zo'n optocht willen met al die debielen van beide kanten
Alsof dat zo moeilijk isquote:Op dinsdag 13 november 2018 09:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hebben Feyenoord weleens op de loop gehad dus niet zo doen
Jehova Kievits vooropquote:Op dinsdag 13 november 2018 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is
Feyenoord heeft ook al 20 jaar geen noemenswaardige ploeg meer.
Sinds Beverwijk is het allemaal minder geworden.quote:Op dinsdag 13 november 2018 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is
Helden.quote:Op dinsdag 13 november 2018 09:33 schreef onlogisch het volgende:
Gaan jullie zaterdag ook naar Nijmegen om de NEC hooligans te ondersteunen in hun strijd tegen Kickout Zwarte Piet?
Grapjas. Iedereen is bang voor mij.quote:Op dinsdag 13 november 2018 09:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |