Ja, wie so?quote:Op maandag 12 november 2018 20:54 schreef hjansen82 het volgende:
De race is toch pas over twee weken?
Ik heb er eentje gekregen.quote:Op maandag 12 november 2018 20:41 schreef potjecreme het volgende:
Iemand al een chocolade letter gekocht?
ja al een maand geleden anders zijn de juiste letters weg, is ook het enige wat we eraan doenquote:Op maandag 12 november 2018 20:41 schreef potjecreme het volgende:
8 voor de juf van mijn dochter die jarig was. Gewoon van die 69 cent meuk.quote:Op maandag 12 november 2018 20:41 schreef potjecreme het volgende:
Nope!quote:Op maandag 12 november 2018 20:41 schreef potjecreme het volgende:
Aankomende zaterdag is hij weer in ons land.quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:45 schreef Karstman het volgende:
Chocoladeletter is dat niet wat vroeg.
Eerlijkheid gebeid te zeggen dat ik net op de terugweg van de supermarkt een halve zak kikkers en muizen heb leeggevroten...
Dat hangt er nog maar vanaf. In het Sinterklaasjourrnaal van gister werd daar nog flink de twijfel over uitgesproken.... Een man die verdacht veel op Henny Huisman leek was water aan het stelen uit de Zaan!quote:Op dinsdag 13 november 2018 14:45 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Aankomende zaterdag is hij weer in ons land.
Ik heb al wel een chocolaatje uit de advendkalender gehaald.quote:Op maandag 12 november 2018 20:41 schreef potjecreme het volgende:
Ohhhhquote:Op dinsdag 13 november 2018 14:45 schreef Karstman het volgende:
Chocoladeletter is dat niet wat vroeg.
Eerlijkheid gebeid te zeggen dat ik net op de terugweg van de supermarkt een halve zak kikkers en muizen heb leeggevroten...
In Argentinië hebben ze toch al jaren geleden alle zwarte Pieten verbannen?quote:Op dinsdag 13 november 2018 15:20 schreef flipsen het volgende:
Hier doen ze gelukkig niet aan die onzin.
* flipsen ziet groen van jaloezie
Rigoreus uitgemoord bedoel je? Jupquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
In Argentinië hebben ze toch al jaren geleden alle zwarte Pieten verbannen?
ik wilde het een beetje subtiel brengenquote:Op dinsdag 13 november 2018 15:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Rigoreus uitgemoord bedoel je? Jup
En iedereen maar klagen dat er te weinig en te laat updates van die spellen komen. Hoe snel wil je het hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:28 schreef flipsen het volgende:
LOL, ik viel echt van mijn stoel van het lachen net
Was Brazilië aan het rijden (F12017, 100% race, Max Verstappen), lig 2e, wil op het rechte stuk iemand lappen: laat dat nou net Ocon zijn. En wat denk je?? Echt, precies als in de race![]()
Ik haal hem in, rem iets vroeger dan normaal, hij schuift mee in bocht 1 en in bocht 2 raakt ie me en gaan we allebei in de rondte
Bizar
Ben jij stiekem Max en is dat hele argentinie gedoe gewoon een cover?quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:28 schreef flipsen het volgende:
Was Brazilië aan het rijden (F12017, 100% race, Max Verstappen), lig 2e, wil op het rechte stuk iemand lappen: laat dat nou net Ocon zijn. En wat denk je?? Echt, precies als in de race![]()
Ik haal hem in, rem iets vroeger dan normaal, hij schuift mee in bocht 1 en in bocht 2 raakt ie me en gaan we allebei in de rondte
Bizar
quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:28 schreef flipsen het volgende:
Bizar
Bij de Jamin hebben ze chocoladeletters met Baco-smaak en wodka-energydrink-smaak.quote:Op maandag 12 november 2018 20:41 schreef potjecreme het volgende:
Oeps...quote:Op dinsdag 13 november 2018 16:35 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ben jij stiekem Max en is dat hele argentinie gedoe gewoon een cover?
Waarom? Wie koopt dat?quote:Op dinsdag 13 november 2018 17:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij de Jamin hebben ze chocoladeletters met Baco-smaak en wodka-energydrink-smaak.
Deveny, Celeb etc. goed punt...quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een type Delano of Deborah waarschijnlijk
Verkapte kijk-mij-lekker-interressant-haggis-eten post.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:11 schreef Karstman het volgende:
Ik heb overigens nog een reep chocolade met haggis smaak liggen dus eigenlijk mag ik niet zeuren over smaakjes aan de chocolade.
Had ik maar Haggis! Maar ik moest het vanavond doen met huisgemaakte bacon cheeseburgers... balen.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-lekker-interressant-haggis-eten post.
Verkapte kijk-mij-lekker-interressant-mijn-eigen-bacon-cheeseburgers-maken post.quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:15 schreef Karstman het volgende:
[..]
Had ik maar Haggis! Maar ik moest het vanavond doen met huisgemaakte bacon cheeseburgers... balen.
Kut je hebt me door!quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:18 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-lekker-interressant-mijn-eigen-bacon-cheeseburgers-maken post.
jij bent natuurlijk ook voor Ocon of niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jij bent natuurlijk ook voor Ocon of niet!Dat dan weer niet, alhoewel slakken zijn best lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
Straks ga ik nog toegeven dat ik vandaag camembert heb gegeten... en dat morgen weer ga doen!quote:Op dinsdag 13 november 2018 22:35 schreef BroesWillems het volgende:
Karstman eet slakken, heel verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |