En die groepjes van sjw zijn erg klein maar erg goed in het bespelen van de relgeile mediaquote:Op zondag 18 november 2018 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar "we" zijn op alle fronten ingehaald door extremisten (links, rechts, religieus) en social justice warriors. Neem dat cowboy- en indianenfeest voor kinderen, vorig jaar. Niemand moet er verplicht naartoe, maar de SJW's krijgen het verboden, want "racisme" en dergelijke. Dezelfde SJW's geven niet thuis als Turkije in Nederland speciale weekendscholen opzet om kinderen de conservatieve islam bij te brengen. En ook niet als basisschoolkinderen gedwongen naar de moskee moeten. Dat is ineens allemaal mooi en prachtig....
quote:Op zondag 18 november 2018 19:17 schreef Atak het volgende:
De groep dat anti piet is wordt met elk jaar groter. Nog 5-10 jaar geleden werd Doutzen door iedereen uitgelachen bij een talkshow omdat ze anti piet was. Nu is het anti piet draagvlak als 30-40% van Nederland. Over 5-10 jaar zal dan 80% van Nederland worden. Er zal altijd een marginale groep bestaan die krampachtig aan zwarte piet gaat vasthouden. Dat zal niet veranderen. Die kunnen dan ergens op een hei hun feest vieren. Persoonlijk zie ik niet dat dingen omdraaien en dat we het feest zoals vroeger kunnen vieren dus mensen die er krampachtig aan vasthouden maken het alleen maar moeilijk voor hunzelf en de kinderen.
Het lijkt me dat KOZP alle gelegenheid heeft gehad om dat aan de hooligans te vragen.quote:Op zondag 18 november 2018 18:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hebben mensen in Nederland het recht om hun (onwelgevallige) mening te verkondigen, zonder dat ze daarvoor op hun kloten krijgen door een bende halfgeletterde hooligans?
Ben je nu bewust aan het liegen en dingen aan het verdraaien? Of is dat in de tienletterige klaagmodus altijd gerechtvaardigd; om dingen heel erg aan te dikken en te overdrijven?quote:Op zondag 18 november 2018 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar "we" zijn op alle fronten ingehaald door extremisten (links, rechts, religieus) en social justice warriors. Neem dat cowboy- en indianenfeest voor kinderen, vorig jaar. Niemand moet er verplicht naartoe, maar de SJW's krijgen het verboden, want "racisme" en dergelijke. Dezelfde SJW's geven niet thuis als Turkije in Nederland speciale weekendscholen opzet om kinderen de conservatieve islam bij te brengen. En ook niet als basisschoolkinderen gedwongen naar de moskee moeten. Dat is ineens allemaal mooi en prachtig....
Fixed that also.quote:Op zondag 18 november 2018 19:17 schreef Atak het volgende:
De groep dat anti piet is wordt met elk jaar groter. Nog 5-10 jaar geleden werd Doutzen door iedereen uitgelachen bij een talkshow omdat ze anti piet was. Nu is het anti piet draagvlak als 30-40% van Nederland Amsterdam. Over 5-10 jaar zal dan 80% van Nederland Amsterdam worden. Er zal altijd een marginale groep bestaan die krampachtig aan zwarte piet gaat vasthouden. Dat zal niet veranderen. Die kunnen dan ergens op een hei hun feest vieren. Persoonlijk zie ik niet dat dingen omdraaien en dat we het feest zoals vroeger kunnen vieren dus mensen die er krampachtig aan vasthouden maken het alleen maar moeilijk voor hunzelf en de kinderen.
Jongen. Stond op feesboek dus het is waar.quote:Op zondag 18 november 2018 19:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.snopes.com/fact-check/first-they-ignore-you/
Ik geef gewoon mijn positie aan. Jij komt doorgaans niet verder dan anderen belachelijk maken, zonder zelf iets inhoudelijks bij te dragen. Ik zet uiteen hoe veel invloed bepaalde clubjes hebben met hun selectieve verontwaardiging. En over andere zaken, die in essentie veel ernstiger zijn, hoor je ze niet.quote:Op zondag 18 november 2018 19:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ben je nu bewust aan het liegen en dingen aan het verdraaien? Of is dat in de tienletterige klaagmodus altijd gerechtvaardigd; om dingen heel erg aan te dikken en te overdrijven?
Ja.quote:Op zondag 18 november 2018 18:14 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hebben mensen in Nederland het recht om hun (onwelgevallige) mening te verkondigen, zonder dat ze daarvoor op hun kloten krijgen door een bende halfgeletterde hooligans?
Eh, nee.quote:Op zondag 18 november 2018 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geef gewoon mijn positie aan.
Dit is niet je positie aangeven, dit is de waarheid flink verdraaien.quote:Op zondag 18 november 2018 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
Neem dat cowboy- en indianenfeest voor kinderen, vorig jaar. Niemand moet er verplicht naartoe, maar de SJW's krijgen het verboden, want "racisme" en dergelijke.
Nog een sneue tokkie gespot.quote:Op zondag 18 november 2018 22:05 schreef PzKpfw het volgende:
Even dondershard dat volk in elkaar trappen.
Ja want mensen belemmeren hun werk te doen is zo voorbeeldigquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |