#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:07 |
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport Actueel weer São Paulo # Hoeveel onderdelen mag je gebruiken in 2018? # Hoe werken grid penalties in 2018? # Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit? # Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen? | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:07 |
TopickaapGod | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:08 |
Goede TT | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:08 |
Verstappen trouwens wel echt een amateur. Wat een debiel dat hij een gevecht aanging met iemand die er niet toe deed. [ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2018 11:08:36 ] | |
Cherni | maandag 12 november 2018 @ 11:08 |
Je moet niet de zaken omdraaien. Ocon had voorzichtiger moeten zijn. Hij heeft niet voor niets die 10 sec straf gekregen. Laten we nu niet de fout bij Verstappen leggen. China,Monaco was Verstappen fout bezig. Maar daar heeft hij ontzettend veel van geleerd. Sinds Canada rijd hij clean en bizar goed. | |
Nober | maandag 12 november 2018 @ 11:08 |
Die post race presser, Max spreekt ook Duits doen ze daar wat mee in Duitsland zoals met Hulk bij Ziggo? | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:09 |
Maar kan je dat ook bewi.... Laat maar | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:09 |
Boeiend dat het de fout van ocon was. Als je een professionele rijder was en wilde winnen, dan nam je geen risico en liet je hem passeren. Maar daar voelt Max zich te goed voor. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:09 |
Hoe meer ik het zie hoe meer ik van mening ben dat Max ook gewoon het risico niet moet nemen. Ocon rijdt alles of niets. Hij heeft niets te verliezen. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:09 |
Zeker. Mooie race. Alleen balen natuurlijk dat de win hem ontnomen werd | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:09 |
Paddock pass even kijken nu | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:10 |
Rijd | |
TAV74 | maandag 12 november 2018 @ 11:10 |
Als ik oma Bottas zie rijden snap ik frustratie bij Ocon wel trouwens , als Mercedes dat liever heeft rondrijden is het vertrouwen in Ocon niet erg groot. Maar goed, die Mercedes is zo goed dat ze zelfs met middelmaat zat punten binnen slepen voor constructeurstitel. | |
KnutdeIJsbeer | maandag 12 november 2018 @ 11:10 |
Dit Hamilton liet Max vorige week nog winnen, zodat zn titel niet in gevaar kwam. Zekerheid inbouwen met het grote plaatje in beeld. Iets wat oogkleppenmax nooit zal beheersen | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:10 |
Niet geklikt. | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:10 |
Het is ook 100% de schuld van Ocon, terecht dat hij bestraft is. Verstappen is de leider van de race, en hij ligt voor in zowel bocht 1, als bocht 2. En toch,,,,, ik blijf een beetje vinden dat Verstappen erg enthousiast instuurt. Ondanks dat het de schuld van Ocon is. | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:11 |
Ik heb ook flink zitten schelden voor de TV. Maar potdomme, wel een lekkere race weer. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:11 |
Dat; hij heeft niks te winnen tegen Ocon; laat hem maar voorgaan en beklaag je later. | |
Nattekat | maandag 12 november 2018 @ 11:12 |
Wederom: misschien had hij wel nooit verwacht dat Ocon naast hem zou zitten. Als je de race leidt met 5 seconden voorsprong is ingehaald worden het laatste waar je aan denkt. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:12 |
Iedereen doet dat hoor. En iedereen weet als achterblijver dat ie zn plek moet kennen en kent die dan ook. De enige die dat niet kende gisteren was Ocon. | |
TAV74 | maandag 12 november 2018 @ 11:12 |
Ik zie dit nog steeds anders, Max gaat er volkomen terecht niet vanuit dat Ocon daar nog eens zo opduikt. Als het om een positie was gegaan was het anders geweest. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:13 |
Het gaat om positie. | |
TAV74 | maandag 12 november 2018 @ 11:13 |
Nee. | |
KnutdeIJsbeer | maandag 12 november 2018 @ 11:13 |
Beetje alsof het ok is om een fietser dood te rijden als je als automobilist eigenlijk voorrang hebt. De situatie zoals die zich voordeed is volledig verkeerd ingeschat door deze onervaren coureur. Hij zou ook strafpunten op zn beginnerrijbewijs moeten krijgen. | |
XL | maandag 12 november 2018 @ 11:13 |
Dat is ook wat Hamilton in de cool down room zei. Ik vind beide straffen ok. Ocon wat licht, Verstappen terecht. Het leukste vind ik dat Ocon het wil goedpraten met zijn andere acties. Bij Alonso zat hij VEEL verder ernaast en ging het om positie en Alonso rijdt in het formule 1 equivalent van een Fiat Multipla. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:13 |
We zeuren wel over Ocon, maar als Verstappen zijn middelvinger niet had opgestoken naar Ocon (daar bleef hij nog even stil voor staan) dan had hij de race gewoon nog gewonnen. Dat duurde echt een seconde of 2 a 3. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:13 |
Jawel. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:14 |
Nee daar ging het niet om. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:14 |
Nee. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:14 |
Ja. | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:14 |
Wederom, dat snap ik. Maar (wederom) ik kan mij niet voorstellen dat Verstappen Ocon pas zag op het moment dat ze elkaar raakten. Verstappen had (misschien) voorzichtiger kunnen zijn. | |
TAV74 | maandag 12 november 2018 @ 11:15 |
| |
Cherni | maandag 12 november 2018 @ 11:15 |
Welke positie dan? Om direct daarna weer de blauwe vlag te krijgen? | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:15 |
Ja, en dat maakt uit? Daarmee ga je er gelijk ook even vanuit dat Max Ocon kan bijhouden. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:16 |
Dan had je 30 ronde om 2 seconde goed te maken. Dat kon makkelijk, maar nee, Max moest weer ff zn gram halen. | |
Cherni | maandag 12 november 2018 @ 11:16 |
Om welke positie ging het dan? | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:16 |
Ja, als je een blauwe vlag krijgt moet je aan de kant, dan mag je je 'positie' niet verdedigen. Er is dan namelijk geen spraken van een te verdedigen positie, je wordt gelapt. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:17 |
In paddock pass zegt Ocon "I think it was my corner". Hoe dan? Max lag voor. Hoe in Ocon zijn hoofd was dit zijn bocht??? | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:17 |
Jij hebt duidelijk verstand van de sport. Meld je aan als analist bij Ziggo. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:17 |
+ Lap voor Ocon. | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:17 |
Dat is inderdaad totale onzin. | |
TAV74 | maandag 12 november 2018 @ 11:17 |
Kans was inderdaad levensgroot dat Ocon zou wegrijden, die ronde achterstand was pure pech. | |
Red_85 | maandag 12 november 2018 @ 11:17 |
Nee. Ocon moet daar gewoon weg zijn. Snap echt niet dat mensen automatisch altijd stelling nemen tegen Max en hij standaard meer pacifist moet spelen. Plus dat Max gewoon de hele actie voor lag, gezien die stills. Max heeft hier gewoon gelijk. | |
DKUp | maandag 12 november 2018 @ 11:18 |
Gelukkig hebben ze volgend jaar Kvyat om Mercedes en Ferrari te torpederen | |
Cherni | maandag 12 november 2018 @ 11:18 |
Als Max Ocon niet kon bijhouden was hij vooraf niet gedubbeld geweest. Bovendien in die bochten combinatie na start/finish lag Max al weer voor. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:18 |
Ocon is maar 3 rondes in de hele race sneller geweest dan Max. De ronde voor de crash, de ronde na de crash en in ronde 68. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:18 |
Had Ocon dan moeten doen? Stil gaan staan? Als Max in zn spiegels had gekeken dan zag hij dat er iemand naast hem zat. Als ik groen heb bij het stoplicht kijk ik ook altijd nog even of er iemand aankomt. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:18 |
Dat is mooi allemaal maar daarmee mag Ocon toch wel proberen in te halen. Wat daarna komt komt daarna. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:20 |
Ok en dus? | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:20 |
Zeker mag dat. Hij probeert dat op het rechte stuk en wordt in bocht 1 teruggepakt. Wat daarna komt komt daarna en dat is bocht 2 en daar had Ocon moeten yielden. Zo simpel is het. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:20 |
En dus dat Ocon op zeker niet bij Max weggereden was. | |
TagForce | maandag 12 november 2018 @ 11:21 |
Alleen als hij dat kan zonder de leider in de race te hinderen. Dat kon hij duidelijk niet, en dus had hij het daar voor bocht 2 al op moeten geven. | |
Cherni | maandag 12 november 2018 @ 11:21 |
Ocon krijgt niet voor niets die straf. Je mag je alleen unlappen als je de leider niet in gevaar brengt en je mag ook geen gevecht aangaan met de leider in de wedstrijd op de manier zoals Ocon dat deed. | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:21 |
Gisteren was de eerste keer dat je een autorace zag? Bij blauwe vlaggen ga je aan de kant. Simpel zat. Totaal niet relevant dit. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:22 |
Niemand van de toppers kiezen een wijdere lijn hoor. Die nemen stuk voor stuk gewoon hun racelijn pal na het inhalen van een achterblijver. En de achterblijvers zijn altijd degene die van hun gas gaan. Lewis was dit ook gewoon gebeurd. Vettel ook. En alle anderen ook. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:22 |
Waarom is de TT aangepast? | |
TagForce | maandag 12 november 2018 @ 11:22 |
Ocon kreeg geen blauwe vlaggen. Ocon was op dat moment sneller dan Verstappen (heel eventjes), en lag achter Verstappen. Dus hij heeft op het moment van inhalen geen blauwe vlaggen. Die had hij een ronde later wel gehad, want toen was Verstappen wel weer sneller, dus hij was er geen ene jota mee opgeschoten. | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:23 |
Proberen mag zeker, maar je ziet duidelijk dat Verstappen hem(Ocon) in bocht 1 achter zich weet te houden. Het is dan wel heel enthousiast van Ocon om dan in bocht 2 op een plek te gaan rijden waar hij eigenlijk niet hoort te zitten. Hij had het dan moeten proberen op het volgende rechte stuk, veel minder risico. | |
Cherni | maandag 12 november 2018 @ 11:25 |
Alleen door DRS op dat rechte stuk. In de bochten combinatie zat Verstappen al weer voor Ocon op zijn racelijn die iedere coureur die de leiding had gehad zou hebben genomen. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:30 |
Hij had het moeten doen maar hij doet het niet, fout van Ocon maar Max moet het risico niet nemen Ocon heeft niks te verliezen. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:30 |
Welke blauwe vlag? Die heb ik niet gezien hoor. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:31 |
Dat dus. Het is slap gelul om te roeptoeteren dat Max daar voorzichtiger had moeten zijn of dat hij nog moet leren of met dit soort strapatsen nooit een titel binnen gaat slepen. Iedere andere coureur had net als Max gewoon die racelijn gepakt zoals Max hem pakte. Stuk voor stuk en zonder uitzondering. En volkomen terecht. Dat Lewis vervolgens een duit in het zakje doet is gewoon een spelletje. Lewis was daar niet voorzichtiger geweest en dat weet Max ook heus wel. Gelukkig laat Max zich niet gek maken door dergelijke uitspraken van Lewis. Degene die zich daardoor gek laten maken en daardoor de schuld deels bij Max neer willen leggen zijn de mensen die er geen verstand van hebben en/of de mensen die een website runnen en alles voor de clicks doen. Elke debiel weet dat Ocon volkomen fout zat daar en elke debiel weet dat elke andere coureur gewoon volkomen terecht dezelfde lijn als Max genomen had in bocht 2. | |
Doevelaer | maandag 12 november 2018 @ 11:31 |
Als nota bene Villeneuve het al opneemt voor Verstappen.. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:31 |
Vanuit het oogpunt van Max kan je over risico spreken. Vanuit het oogpunt van Ocon is er geen risico. Hij kan alleen maar winnen. | |
Abdus18 | maandag 12 november 2018 @ 11:32 |
Vergeet iedereen gewoon voor het gemak dan maar wat de stewards over het voorval te zeggen hadden? In bocht 1 was het niet gelukt dus in bocht 2 had Ocon moeten yielden, veel moeilijker als dat moeten we het niet maken. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:32 |
Winnen??? Hij lag een ronde achter. Het enige wat hij te winnen had was wat eigen ego en meer niet. Hij hoorde daar NIET te zitten in bocht 2. Hij probeert het op het rechte stuk en dat mag. In bocht 1 is Ocon al weer verslagen. Bocht 2 had ie daar gewoon niet moeten zitten. Punt. | |
TagForce | maandag 12 november 2018 @ 11:32 |
Nee, nee... Hij was gewoon sneller in dat rondje, en daarom kreeg hij geen blauwe vlaggen. Dat kwam niet alleen door DRS. Hij had nieuwere banden en een compound zachter. Het was dus ook niet raar dat ie sneller was. Alleen had hij het in bocht 1 moeten proberen, en daarna de plek weer opgeven. Als in, zonder te hinderen. Dat deed hij niet, en dus terecht gestraft. En Max was terecht boos. | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:32 |
Ja, want hij wordt nu door iedereen op handen gedragen door zijn slimme actie. | |
daNpy | maandag 12 november 2018 @ 11:34 |
Wat had of heeft ocon gewonnen dan? Strafpunten op zijn licentie is het enige resultaat. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:34 |
Precies. Ocon had helemaal NIETS te zoeken in bocht 2. En Max ging er volkomen terecht vanuit dat Ocon daar ook gewoon niet zat. En hij was volkomen terecht niet voorzichtiger omdat hij had moeten weten dat Ocon daar zou kunnen zitten. Ocon had daar gewoon niets te zoeken. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:35 |
Hij hoort daar niet te zitten? Waarom niet, hij is aan het racen. Maar hij kiest er niet voor; nu is het aan Max om daar mee te dealen. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:35 |
Niet gelapt worden | |
THEFXR | maandag 12 november 2018 @ 11:35 |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:35 |
Niet tegen Max. | |
hjansen82 | maandag 12 november 2018 @ 11:35 |
Als Ocon echt ballen heeft beukt hij de volgende race Hamilton eraf. Maar dat doet hij natuurlijk niet. | |
THEFXR | maandag 12 november 2018 @ 11:36 |
Ocon kon toch geen punten meer behalen, dus moest Max eraan vanwege incidenten uit het verleden | |
daNpy | maandag 12 november 2018 @ 11:36 |
Een dag later blijven ze dit soort dommigheid herhalen. Ocon hééft niet te vechten met iemand die een ronde voor ligt. Hij had na bocht 1 gas moeten lossen en daarmee klaar. Daar zijn ook de blauwe vlaggen voor. | |
Cherni | maandag 12 november 2018 @ 11:37 |
Wat heeft Ocon nu gewonnen? Imago schade en het is de vraag of hij in 2020 bij Mercedes terecht gaat komen. Zolang Hamilton daar blijft kan hij dat vergeten. Want Ocon is dit seizoen zowat bij iedere race betrokken geweest bij incidenten. Zelfs zijn eigen teammaat Perez ramt hij er van af. Bovendien staat hij ook nog eens achter Perez mbt de punten. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:37 |
Ik stel voor om voortaan 1 sloper in het team te hebben en 1 rijder voor de overwinning. | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:38 |
En waarom zou hij dat moeten doen? | |
hjansen82 | maandag 12 november 2018 @ 11:38 |
Waarom wil je de raceleider er uit tikken, enkel om te unlappen? Dan ben je toch een idioot. Ook als hij dit bij een andere coureur zou doen die de leider is. Dan is het ook een idioot. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:38 |
Onzin. Klinkklare onzin. Dat hij daar zat is 100% een fout van Ocon en dat het tot een crash kwam is ook 100% een fout van Ocon. Max valt daar helemaal NIETS te verwijten. Iedereen met een beetje verstand van zaken weet dat. | |
hjansen82 | maandag 12 november 2018 @ 11:41 |
Om te unlappen natuurlijk, volgens hem dan. | |
Evenstar | maandag 12 november 2018 @ 11:41 |
Dit inderdaad. Als achterligger mag je altijd proberen jezelf te unlappen, maar dat moet altijd veilig en het mag diegene die voor je ligt geen tijd kosten of tot last zijn. Als Ocon snel genoeg was geweest om in bocht 1 in te halen was er niks aan het handje geweest. Het zou nog steeds een stomme actie zijn geweest, want volgend rondje was Max er alsnog langs gegaan i.v.m. de blauwe vlaggen die Ocon zou krijgen. Echter nu lukte het in bocht 1 niet meteen en ging Ocon echt een gevecht aan met Max en dat mag gewoon niet. Klaar. Had Max het veiliger kunnen spelen door iets beter op te letten? Ja, tuurlijk had dat gekund. Hij had ook even stil kunnen staan om Ocon voorbij te laten en 10 seconden voorsprong te geven, zodat hij er geen last meer van had. Zo werkt het echter niet en als F1 liefhebbers moeten mensen dat toch gewoon snappen? Hamilton zat er nog steeds redelijk vlak achter en dan ga je niet onnodig liften. Het was geen Mercedes, Ferrari of Red Bull die zich probeerde te ontdoen van een rondje achterstand, maar een freaking Force India die nooit mee kan komen qua snelheid, met welke banden dan ook. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:42 |
Jep. Volslagen idioot. En de mensen die nu roepen dat Max voorzichtiger had moeten zijn vind ik persoonlijk net zo idioot. Max viel niets te verwijten en dat is zonder oranje bril op. | |
RingBewoner | maandag 12 november 2018 @ 11:43 |
Hamilton rammen om zich te unlappen? Ik volg jouw logica niet helemaal. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:43 |
We hebben het niet over wiens fout het is maar over jezelf professioneel opstellen en gewoon die overwinning zonder risico binnenslepen. Dat is niet wat Max heeft gedaan en kun je hem zeker wel verwijten. | |
Evenstar | maandag 12 november 2018 @ 11:45 |
Dat "zet je oranje bril af" gebeuren begint ook behoorlijk irritant te worden ja. Ik ben fan van Max door zijn rijstijl, niet omdat hij een Nederlander is. Hiervoor was ik fan van Schumacher en dat was ook geen Nederlander volgens mij Eindelijk iemand die niet altijd netjes binnen de lijnen kleurt. | |
klaasweetalles | maandag 12 november 2018 @ 11:45 |
Gewoon domme actie van max... hij had gewoon nog een bocht kunnen wachten, maar die goser heb geen geduld | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:45 |
Uhh jawel. Max is niet een god op het circuit ofzo. | |
Cherni | maandag 12 november 2018 @ 11:46 |
Je gaat mij toch niet vertellen dat Max maar moet liften. Als er een iemand zich professioneel zou moeten opstellen is het Ocon wel. Max hier iets verwijten is waanzin. | |
hjansen82 | maandag 12 november 2018 @ 11:46 |
En dus volg je de logica van Ocon ook niet. Dan is dat ook opgehelderd. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:47 |
Natuurlijk is het de fout van Ocon daar is iedereen het over eens. Alleen is het aan de andere coureurs om daar mee om te gaan. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:47 |
Ehh nee. Hij racet niet tegen Max. Hij staat op een ronde achterstand en heeft in bocht 2 niets te zoeken. Jij hebt het overduidelijk niet begrepen hoe dit spelletje werkt. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:47 |
Waarom zou je Ocon niet gewoon voorbij laten als ie sneller is? Wat boeit Verstappen dat nou? | |
klaasweetalles | maandag 12 november 2018 @ 11:47 |
nee fout van max hij had gewoon een bocht moeten wachten hij wist dat het een risicovol stuk op de baan was | |
Evenstar | maandag 12 november 2018 @ 11:48 |
Probleem is dat Hamilton er nog steeds niet ver achter zat. Als hij had moeten liften in bocht 2 had dat minstens 0.5 seconden gekost. Daarna moest hij Ocon ook nog een keer inhalen en dat had ook weer makkelijk een seconde kunnen kosten en dus Hamilton in DRS zone kunnen brengen. Ik snap echt niet dat iemand hier de schuld bij Max kan leggen door Hamilton na te praten. Hamilton heeft lekker makkelijk lullen, dit is nooit gebeurd bij hem en als het zou gebeuren zou hij en Mercedes gaan lopen janken totdat Ocon zijn licentie kwijt zou raken. | |
Cherni | maandag 12 november 2018 @ 11:48 |
Dus elke achterblijver mag enorme risico's nemen want ze hebben niets te verliezen. Ik heb Hamilton toch wel anders horen praten als het om achterblijvers gaat. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:48 |
Waar precies?? Elke andere coureur in leidende positie had bocht 2 net zo aangesneden als Max hoor. En terecht. Max hoeft nergens mee te dealen omdat achterblijvers doorgaans hun plek kennen. | |
xzaz | maandag 12 november 2018 @ 11:48 |
Natuurlijk racet hij wel tegen Max; waar komt deze onzin vandaan zeg. Als je gelapt bent en je bent sneller dan op dat nummer 1 race je gewoon tegen hem. Er zijn geen blauwe vlaggen ofzo. | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:49 |
Serieus. Verdiep je eens wat meer in de sport zou ik zeggen, want op deze manier maak je jezelf ronduit belachelijk. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:50 |
Hamilton na te praten? Ik weet niet eens wat Hamilton heeft gezegd. Maar als Hamilton had gezegd dat Max zich professioneler op moet stellen, dan heeft ie gelijk. | |
Evenstar | maandag 12 november 2018 @ 11:50 |
Je mag als achterliggen je zelf unlappen, maar niet "racen" vs. diegene die voor je ligt. Als hij in turn 1 had ingehaald was het prima, maar een gevecht aangaan in turn 2 was gewoon not done ... dit is letterlijk waaro mde stewards Ocon hebben gestraft, maar misschien weet jij het beter? | |
XL | maandag 12 november 2018 @ 11:50 |
Die zijn er dan ik de volgende bocht, als je niet direct een gat van 3 sec slaat | |
vosss | maandag 12 november 2018 @ 11:50 |
Hamilton heeft gezegd dat Max voorzichtiger had moeten zijn in bocht 2. En dat is gelul van hem. Dat weet Hamilton zelf en dat weet Max ook. | |
hjansen82 | maandag 12 november 2018 @ 11:51 |
Dat betekent dus dat regels voor Mercedes niet gelden en dat de andere teams daar mee te dealen hebben. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:52 |
Je probeert over te komen als een alwetende f1 maxfan. Jammer voor je, want je God faalt in het binnenslepen van een overwinning. Rot toch op dat dit puur alleen bij Ocon ligt. Fanboy. Ocon had alle recht om de aanval in te zetten. En Verstappen had deze aanval gewoon moeten laten gebeuren. Simpel zat. Maar Max is helaas nog niet zo ver. Zal komende jaren wel komen. | |
Evenstar | maandag 12 november 2018 @ 11:52 |
Natuurlijk klopt het wel een beetje wat Hamilton zegt. Max had alles te verliezen en Ocon niks, maar dat maakt de actie van Ocon niet minder dom of idioot. Je kan moeilijk rekening gaan houden met idiote acties, omdat hjij meer te verliezen hebt. Als ze dat gaan doen in F1 kunnen ze het beter meteen opdoeken. | |
#ANONIEM | maandag 12 november 2018 @ 11:53 |
Hamilton is juist wel een racer die gevechten soms bewust niet aangaat. Dus dit is echt gelul. | |
klaasweetalles | maandag 12 november 2018 @ 11:53 |
Max had die actie niet verwacht Maar ook al had Okon die actie niet gemaakt dan was het gewoon al een risicovol stuk op de baan om in te halen Max had daar zelf ook de fout in kunnen gaan Ik weet zeker dat max het de volgende keer in zo een situatie anders gaat aanpakken als hij op pole rijdt | |
HostiHawaii | maandag 12 november 2018 @ 11:53 |
Tering, jij bent onwetend. | |
potjecreme | maandag 12 november 2018 @ 11:54 |
Was een leuke paddock pass. | |
Abdus18 | maandag 12 november 2018 @ 11:54 |
Lees nog maar eens aandachtig het rapport van de stewards na dan.... | |
Nattekat | maandag 12 november 2018 @ 11:54 |
Ben er klaar mee. De trollen mogen weer naar VBL, dit topic gaat over 11 dagen weer open. | |
Nattekat | donderdag 22 november 2018 @ 20:30 |
F1 / Formula 1 2018 Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix #184 |