2 petsen. Van elk eentje.quote:Op maandag 12 november 2018 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Elk nadeel hep zijn voordeel.
Een volgende keer moet hij 2x door de vijver en 1 pets op de billen.
Dan heb je te snel doorgescrolld.quote:Op maandag 12 november 2018 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat heb ik weer gemist. Shelley weer met Gerrit geslapen en andersom natuurlijk. Vandaag die wandeltocht door de vijver.
quote:Op maandag 12 november 2018 11:11 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Bloemen huren is dan wel weer grappig 😝
quote:Op maandag 12 november 2018 11:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja Haha platform voor sjellie en Gerrit
Hahahaha.quote:Op maandag 12 november 2018 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe achterlijk ik het ook vind, ik zat toch hardop te lachen![]()
![]()
Ben ook aan een pilletje toe geloof ik
Ik vind het wél leuk.quote:Op maandag 12 november 2018 11:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat een enigheid, he?![]()
Shelly vindt het niet leuk dat hij het elke keer weer doet.
quote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij veegde hem zelfs af na gedane zaken, filmpje volgt ....
Zo'n goor gezicht . Brrrrrrquote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij veegde hem zelfs af na gedane zaken, filmpje volgt ....
Toch stoer dat hij zich aan de afspraak houdt. Het heeft alleen geen effect want Gerrit heeft een wandeling door de vijver wel over voor 1 nachtje bij Shelley.quote:
O jee, dan toch in ieder geval 2x de vijver door vind ik.quote:Op maandag 12 november 2018 11:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heeft weer met Shelley geneukt vannacht, twee keer zelfs ....
Zou eigenlijk wel een keer leuk zijn. Maakt me niet uit wie het is, maar gewoon om de reacties te zienquote:Op maandag 12 november 2018 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Zou wel heel raar zijn als 1 persoon 100% van de stemmen zou krijgen
Tot vervelends toe zou ik zeggen......heerlijk op een één persoonsbedje. Boven op elkaars lip want de boys is hij dan kwijt....quote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lijkt me beter ja, maar dan heeft hij helemaal reden om bij Shelly te kruipen.
Ik waardeer hem hierom. Gewoon het spelletje meespelen.quote:Op maandag 12 november 2018 11:17 schreef krabje het volgende:
[..]
ja en hij doet de straf ook steeds weer,ik vind het wel humor hoor,weet je als hij dit niet wilt dan kan hij nee zeggen![]()
![]()
Ja, daar ben ik nu ook bang voor.quote:Op maandag 12 november 2018 11:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan heb je te snel doorgescrolld.![]()
Ze laten hem niet vallen.quote:Op maandag 12 november 2018 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tot vervelends toe zou ik zeggen......heerlijk op een één persoonsbedje. Boven op elkaars lip want de boys is hij dan kwijt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |