Bloemen huren is dan wel weer grappig 😝quote:Op maandag 12 november 2018 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zit je met Utopia verkeerd......gok dat helft aangereikt wordt door de febo
#pakken zijn gehuurd net als paard voor twee tellen, bloemen en pak voor Jessy....maar dat was waarschijnlijk leuk.....
inlichting, voorlichting?quote:Op maandag 12 november 2018 11:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Over lichting? VERlichting of Oplichting?
quote:Op maandag 12 november 2018 11:11 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Bloemen huren is dan wel weer grappig 😝
ja Haha platform voor sjellie en Gerritquote:
gelukkig kiezen we allemaal andersquote:Op maandag 12 november 2018 11:12 schreef mazaru het volgende:
Stemmen! Zoveel keus... zo weinig stemmen om weg te geven![]()
Dan de ergste maar
[ afbeelding ]
Er moeten ijsblokjes bij... hij koelt niet genoeg af.quote:Op maandag 12 november 2018 11:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ach ach Gerrit weer in de vijver.
Wat een enigheid, he?quote:Op maandag 12 november 2018 11:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
sneue streamsquote:Op maandag 12 november 2018 11:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ja gelukkig wel. Zou wel heel raar zijn als 1 persoon 100% van de stemmen zou krijgenquote:Op maandag 12 november 2018 11:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
gelukkig kiezen we allemaal anders
Het nieuwe Utopiawoord.quote:Op maandag 12 november 2018 11:14 schreef formule het volgende:
[..]
Geen idee,maar ze het woord steeds
Heeft hij de regels van de broeders weer overtreden?quote:Op maandag 12 november 2018 11:10 schreef krabje het volgende:
bij ger zitten echt een paar steekjes los in die bovenkamer van hem![]()
![]()
Elk nadeel hep zijn voordeel.quote:Op maandag 12 november 2018 11:15 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Hij is in ieder geval beetje schoner dan hij was.
O, dat heb ik weer gemist. Shelley weer met Gerrit geslapen en andersom natuurlijk. Vandaar die wandeltocht door de vijver.quote:Op maandag 12 november 2018 11:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Brenda zegt tegen Shelly dat ze niet begrijpt dat ze weer met Gerrit geslapen heeft. Ze was lekker bezig, had afstand genomen.
Shelly: ligt het dan alleen aan mij?
Brenda: nee, maar ik had Gerrit weggestuurd als ik jou was.
Shelly: we vinden elkaar gewoon leuk en het is kut op dit platvorm.
![]()
Mogge
Heeft weer met Shelley geneukt vannacht, twee keer zelfs ....quote:Op maandag 12 november 2018 11:16 schreef Chea49 het volgende:
Heeft hij de regels van de broeders weer overtreden?
ja en hij doet de straf ook steeds weer,ik vind het wel humor hoor,weet je als hij dit niet wilt dan kan hij nee zeggenquote:Op maandag 12 november 2018 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft hij de regels van de broeders weer overtreden?
Bed buiten de yurt zetten.......quote:Op maandag 12 november 2018 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Elk nadeel hep zijn voordeel.
Een volgende keer moet hij 2x door de vijver en 1 pets op de billen.
quote:Op maandag 12 november 2018 11:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heeft weer met Shelley geneukt vannacht, twee keer zelfs ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |