dat was gewoon om de cos over de rooie te helpen en heel voorspelbaar reageerden degene die de pest aan Joa hebben geheel volgens het boekjequote:
quote:
Precies zoals ik het al gezegd had.......wacht eerst even af hoe het verhaaltje gaat lopen voordat ze hier al zowat gelyncht worden.......quote:
Ik ook, maar dat wordt dan niet geloofdquote:Op maandag 12 november 2018 10:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat was gewoon om de cos over de rooie te helpen en heel voorspelbaar reageerden degene die de pest aan Joa hebben geheel volgens het boekjeik heb steeds gezegd wacht nu eerst maar eens af of het echte wel doorgaat
Gewoon boefjes spelquote:Op maandag 12 november 2018 10:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
dat was gewoon om de cos over de rooie te helpen en heel voorspelbaar reageerden degene die de pest aan Joa hebben geheel volgens het boekjeik heb steeds gezegd wacht nu eerst maar eens af of het echte wel doorgaat
Shell heeft d'r kut heel goedkoop verpatst voor 'n paar stemmenquote:Op maandag 12 november 2018 10:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Shell ziet Gerrit niet als een lustDie Gerrit zit me met een paar zwarte klauwen erbij
En heel voorspelbaar keuren de anderen hier het goed.quote:Op maandag 12 november 2018 10:27 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
En daar moet alles onder de dekens dat vind ze ook lastigquote:Op maandag 12 november 2018 10:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Iedereen heeft weer een oordeel, zegt Sjellie, maar als het fout gaat dan weten ze allebei niet hoe hard ze daar een ander mee moeten lastig vallen
Geen idee maar ik welquote:Op maandag 12 november 2018 10:29 schreef Verida het volgende:
Is het gore stel al lekker gaan douchen na het gerotzooi van vannacht ?
Nou aan die zwarte nagels van GG te zien nietquote:Op maandag 12 november 2018 10:29 schreef Verida het volgende:
Is het gore stel al lekker gaan douchen na het gerotzooi van vannacht ?
Hij gaat straks twee keer door de vijver is de boel ook weer doorgespoeld......quote:Op maandag 12 november 2018 10:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou aan die zwarte nagels van GG te zien niet
Je hebt gehoord dat hij gewoon adviseerd om geld achterover te drukken. Blijft gewoon smerige praktijken. En eerst maar zien dan dat het niet binnen komt.quote:Op maandag 12 november 2018 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies zoals ik het al gezegd had.......wacht eerst even af hoe het verhaaltje gaat lopen voordat ze hier al zowat gelyncht worden.......Niks van al die zogenaamde dingen zijn er op de yurt na die met goedstemming door de groep is gekomen......
Onerbroek ook gelijk weer schoonquote:Op maandag 12 november 2018 10:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gaat straks twee keer door de vijver is de boel ook weer doorgespoeld......
Dat heet tv maken.....zo voorspelbaar om daar Joa het boefje voor te gebruiken.....ons maaskantje.....quote:Op maandag 12 november 2018 10:28 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
En heel voorspelbaar keuren de anderen hier het goed.
het is zijn boefjes rol, maar beter dat dan te moeten neuken om in het programma te blijven.quote:Op maandag 12 november 2018 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je hebt gehoord dat hij gewoon adviseerd om geld achterover te drukken. Blijft gewoon smerige praktijken. En eerst maar zien dan dat het niet binnen komt.
Ik heb het gehoord. Het hoort niet, maar hij is niet de enige die deze praktijken gebruikt.quote:Op maandag 12 november 2018 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Je hebt gehoord dat hij gewoon adviseerd om geld achterover te drukken. Blijft gewoon smerige praktijken. En eerst maar zien dan dat het niet binnen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |