Bloemen huren is dan wel weer grappig 😝quote:Op maandag 12 november 2018 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zit je met Utopia verkeerd......gok dat helft aangereikt wordt door de febo
#pakken zijn gehuurd net als paard voor twee tellen, bloemen en pak voor Jessy....maar dat was waarschijnlijk leuk.....
inlichting, voorlichting?quote:Op maandag 12 november 2018 11:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Over lichting? VERlichting of Oplichting?
quote:Op maandag 12 november 2018 11:11 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Bloemen huren is dan wel weer grappig 😝
ja Haha platform voor sjellie en Gerritquote:
gelukkig kiezen we allemaal andersquote:Op maandag 12 november 2018 11:12 schreef mazaru het volgende:
Stemmen! Zoveel keus... zo weinig stemmen om weg te geven![]()
Dan de ergste maar
[ afbeelding ]
Er moeten ijsblokjes bij... hij koelt niet genoeg af.quote:Op maandag 12 november 2018 11:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ach ach Gerrit weer in de vijver.
Wat een enigheid, he?quote:Op maandag 12 november 2018 11:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
sneue streamsquote:Op maandag 12 november 2018 11:13 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Ja gelukkig wel. Zou wel heel raar zijn als 1 persoon 100% van de stemmen zou krijgenquote:Op maandag 12 november 2018 11:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
gelukkig kiezen we allemaal anders
Het nieuwe Utopiawoord.quote:Op maandag 12 november 2018 11:14 schreef formule het volgende:
[..]
Geen idee,maar ze het woord steeds
Heeft hij de regels van de broeders weer overtreden?quote:Op maandag 12 november 2018 11:10 schreef krabje het volgende:
bij ger zitten echt een paar steekjes los in die bovenkamer van hem![]()
![]()
Elk nadeel hep zijn voordeel.quote:Op maandag 12 november 2018 11:15 schreef peterdenhaag53 het volgende:
Hij is in ieder geval beetje schoner dan hij was.
O, dat heb ik weer gemist. Shelley weer met Gerrit geslapen en andersom natuurlijk. Vandaar die wandeltocht door de vijver.quote:Op maandag 12 november 2018 11:10 schreef Sambalbaai het volgende:
Brenda zegt tegen Shelly dat ze niet begrijpt dat ze weer met Gerrit geslapen heeft. Ze was lekker bezig, had afstand genomen.
Shelly: ligt het dan alleen aan mij?
Brenda: nee, maar ik had Gerrit weggestuurd als ik jou was.
Shelly: we vinden elkaar gewoon leuk en het is kut op dit platvorm.
![]()
Mogge
Heeft weer met Shelley geneukt vannacht, twee keer zelfs ....quote:Op maandag 12 november 2018 11:16 schreef Chea49 het volgende:
Heeft hij de regels van de broeders weer overtreden?
ja en hij doet de straf ook steeds weer,ik vind het wel humor hoor,weet je als hij dit niet wilt dan kan hij nee zeggenquote:Op maandag 12 november 2018 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft hij de regels van de broeders weer overtreden?
Bed buiten de yurt zetten.......quote:Op maandag 12 november 2018 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Elk nadeel hep zijn voordeel.
Een volgende keer moet hij 2x door de vijver en 1 pets op de billen.
quote:Op maandag 12 november 2018 11:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heeft weer met Shelley geneukt vannacht, twee keer zelfs ....
2 petsen. Van elk eentje.quote:Op maandag 12 november 2018 11:16 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Elk nadeel hep zijn voordeel.
Een volgende keer moet hij 2x door de vijver en 1 pets op de billen.
Dan heb je te snel doorgescrolld.quote:Op maandag 12 november 2018 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, dat heb ik weer gemist. Shelley weer met Gerrit geslapen en andersom natuurlijk. Vandaag die wandeltocht door de vijver.
quote:Op maandag 12 november 2018 11:11 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Bloemen huren is dan wel weer grappig 😝
quote:Op maandag 12 november 2018 11:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ja Haha platform voor sjellie en Gerrit
Hahahaha.quote:Op maandag 12 november 2018 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe achterlijk ik het ook vind, ik zat toch hardop te lachen![]()
![]()
Ben ook aan een pilletje toe geloof ik
Ik vind het wél leuk.quote:Op maandag 12 november 2018 11:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat een enigheid, he?![]()
Shelly vindt het niet leuk dat hij het elke keer weer doet.
quote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij veegde hem zelfs af na gedane zaken, filmpje volgt ....
Zo'n goor gezicht . Brrrrrrquote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Toch stoer dat hij zich aan de afspraak houdt. Het heeft alleen geen effect want Gerrit heeft een wandeling door de vijver wel over voor 1 nachtje bij Shelley.quote:
O jee, dan toch in ieder geval 2x de vijver door vind ik.quote:Op maandag 12 november 2018 11:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heeft weer met Shelley geneukt vannacht, twee keer zelfs ....
Zou eigenlijk wel een keer leuk zijn. Maakt me niet uit wie het is, maar gewoon om de reacties te zienquote:Op maandag 12 november 2018 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Zou wel heel raar zijn als 1 persoon 100% van de stemmen zou krijgen
Tot vervelends toe zou ik zeggen......heerlijk op een één persoonsbedje. Boven op elkaars lip want de boys is hij dan kwijt....quote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Lijkt me beter ja, maar dan heeft hij helemaal reden om bij Shelly te kruipen.
Ik waardeer hem hierom. Gewoon het spelletje meespelen.quote:Op maandag 12 november 2018 11:17 schreef krabje het volgende:
[..]
ja en hij doet de straf ook steeds weer,ik vind het wel humor hoor,weet je als hij dit niet wilt dan kan hij nee zeggen![]()
![]()
Ja, daar ben ik nu ook bang voor.quote:Op maandag 12 november 2018 11:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan heb je te snel doorgescrolld.![]()
Ze laten hem niet vallen.quote:Op maandag 12 november 2018 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tot vervelends toe zou ik zeggen......heerlijk op een één persoonsbedje. Boven op elkaars lip want de boys is hij dan kwijt....
Je kunt natuurlijk ook een kruidenbittertje nemen.quote:Op maandag 12 november 2018 11:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoe achterlijk ik het ook vind, ik zat toch hardop te lachen![]()
![]()
Ben ook aan een pilletje toe geloof ik
Uiteindelijk is het allemaal een RLSquote:Op maandag 12 november 2018 10:54 schreef Chea49 het volgende:
GM![]()
Heb veel terug moeten lezen maar wat een haatdragende berichten allemaal. Blij dat ik een ander tijdstip kies om online te komen. Dan is het bijna altijd gezellig en ook wat sarcastischer allemaal. Zijn er best wel veel bij hier die het allemaal véél te serieus nemen. Idioterie die clip van Jeff, benieuwd wanneer de vette rekeningen binnen gaan komen.
Shelley moet eens een keer niet zo bezig zijn met de meningen van anderen.quote:Op maandag 12 november 2018 11:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze laten hem niet vallen.![]()
Shelly is bang door de actie van vannacht stemmen te krijgen.
quote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij is aan het genieten.....pleziertje, slaapplekken, en tv.tijd........hoeft hij verder de hele dag niks meer te doen....ff zielig verhaaltje bij Hiske en Cris en zijn taak zit er weer op.quote:Op maandag 12 november 2018 11:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch stoer dat hij zich aan de afspraak houdt. Het heeft alleen geen effect want Gerrit heeft een wandeling door de vijver wel over voor 1 nachtje bij Shelley.
Beetje in opdracht van Jess........hij had eigenlijk nergens geen zin in.......quote:Op maandag 12 november 2018 11:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Is Jeffry zieltjes aan het winnen? Hij praat met anderen, gaat even bij Christel op bezoek.
Wat is dit? Nieuwe medicatie of wat?
Laatste hersencellen definitief afgestorven.quote:Op maandag 12 november 2018 11:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Is Jeffry zieltjes aan het winnen? Hij praat met anderen, gaat even bij Christel op bezoek.
Wat is dit? Nieuwe medicatie of wat?
Een hol vat.quote:Op maandag 12 november 2018 11:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Shelley moet eens een keer niet zo bezig zijn met de meningen van anderen.
Doen wat ze zelf wil. Dan wil ik wel eens zien wie Shelley echt is
Nee hoorquote:Op maandag 12 november 2018 11:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, het neuken zat gelukkig achter een SL .....![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jessie stelde voor dat hij de bar op zou gaan ruimen, maar dat wilde hij niet. Toen zei hij dat hij wel overal zou gaan buurten.quote:Op maandag 12 november 2018 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beetje in opdracht van Jess........hij had eigenlijk nergens geen zin in.......
quote:Op maandag 12 november 2018 11:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel een keer leuk zijn. Maakt me niet uit wie het is, maar gewoon om de reacties te zien
Spijt na de zonde.quote:Op maandag 12 november 2018 11:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ben er ook bang voor. Wat een muts is dat zegquote:
OMG t is watquote:Op maandag 12 november 2018 11:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
O dat is het. Ik snap alleen het waarom niet. Hij wil toch naar huis?quote:Op maandag 12 november 2018 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
En doet iedereen haatposten plaatsen. Iedereen!quote:Op maandag 12 november 2018 11:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal een RLS![]()
I know.quote:Op maandag 12 november 2018 11:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het allemaal een RLS![]()
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op maandag 12 november 2018 11:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Shelley moet eens een keer niet zo bezig zijn met de meningen van anderen.
Doen wat ze zelf wil. Dan wil ik wel eens zien wie Shelley echt is
Inderdaad. Dat weten we toch wel. Dus Febo, speel die kaart en gun ons wat lol.quote:Op maandag 12 november 2018 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat dan weer wel. Maar dan weet je ook wel zeker dat de poll heel erg gemanipuleerd wordt. Dat gebeurt ook wel denk ik. Waarom zouden we de stand anders niet mogen zien.
Is ook zo en ik stoor er mij niet meer aanquote:Op maandag 12 november 2018 11:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
En doet iedereen haatposten plaatsen. Iedereen!
quote:Op maandag 12 november 2018 11:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat weten we toch wel. Dus Febo, speel die kaart en gun ons wat lol.
Geef één persoon alle publieksstemmen.![]()
Geef hem eens ongelijk, het kan daar.quote:Op maandag 12 november 2018 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij is aan het genieten.....pleziertje, slaapplekken, en tv.tijd........hoeft hij verder de hele dag niks meer te doen....ff zielig verhaaltje bij Hiske en Cris en zijn taak zit er weer op.
Ik ook niet. Als je je er aan stoort zit je op Fok niet goed.quote:Op maandag 12 november 2018 11:29 schreef PTLe het volgende:
[..]
Is ook zo en ik stoor er mij niet meer aan![]()
Ze krijgen hem door er zijn al steeds meer kleine irritatie puntjes.........en gister heeft hem ook niet goed gedaan.......(doe het voor Jeff, gun het hem wel)quote:Op maandag 12 november 2018 11:25 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Beetje laat Shelley, gaat de hele wereld rond.quote:Op maandag 12 november 2018 11:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Shell ik hoef het straks niet terug te zien meer ook
Dat was gisteren anders niet aan hem te merken.quote:Op maandag 12 november 2018 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
dunne armpjes bij dat dikke bovenlijfquote:
Zijn eigen bar niet opruimen?quote:Op maandag 12 november 2018 11:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jessie stelde voor dat hij de bar op zou gaan ruimen, maar dat wilde hij niet. Toen zei hij dat hij wel overal zou gaan buurten.
Ik hoop dat hij het niet te gezellig gaat vinden en wil blijven
De ranzigheid! En ook nog even ruiken aan die kwaklap....quote:Op maandag 12 november 2018 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tja, geen woorden voor ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gerrit is klaar en veegt hem af - 12 november 2018.
x6x1y9m
Shelly heeft geen eigen mening , het is een domme mutsquote:
Terecht in deze. Opbokken met die gast.quote:Op maandag 12 november 2018 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Geweldig dat die Domme Gerrit de vijver nog in gaat ook!!!
shelly veegt ook nog ff naquote:Op maandag 12 november 2018 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
x6x1y9m
waarom kijk ikquote:Op maandag 12 november 2018 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
x6x1y9m
Dit Wil ik helemaal niet weten.quote:Op maandag 12 november 2018 11:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De ranzigheid! En ook nog even ruiken aan die kwaklap....![]()
![]()
![]()
Hiskequote:Op maandag 12 november 2018 11:34 schreef RiennevanPlus het volgende:
Op wie hebben jullie gestemd? Ben reuze benieuwd wie de stemmen krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |