Die haat tegen Jeff en Jessie is vooral hier op Fok. Als je ergens anders kijkt dan zitten ze gewoon in de top vijf.quote:Op maandag 12 november 2018 11:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Jessie en Jeff niet zo veel stemmen krijgen, die willen sowieso weg (dus verloren stemmen)
daarom heb ik ook op brenda gestemd. Ik gun hun echt geen petertje en opstappen (zeker jessie) doen ze toch.quote:Op maandag 12 november 2018 11:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat Jessie en Jeff niet zo veel stemmen krijgen, die willen sowieso weg (dus verloren stemmen)
quote:Op maandag 12 november 2018 11:45 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
lotus denkt dat ze een koala is. Daarom wil ze denk ook een boomhut... Heeft blijkbaar altijd een paal nodig ...
Nee, net als het andere stel.quote:Op maandag 12 november 2018 11:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schaamteloos die Gerrit en Shelley. Het maakt ze niet uit waar ze konijnen of wie er bij zit.
Nu wél?quote:Op maandag 12 november 2018 11:42 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]... weer een beeld dat niet meer uit m'n hoofd gaat ...
Ik schat tussen 19 en 19.30 uur.quote:Op maandag 12 november 2018 11:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen ruzie om 1830 toen was die workshop bezig, iemand ?
Hoe moet je anders weten, dat die de was in moet?quote:Op maandag 12 november 2018 11:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goor toch net als vrouwen die aan hun eigen onderbroek ruiken
txquote:Op maandag 12 november 2018 11:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nu wél? [ afbeelding ]
Sorry,wilde je geen pijn doen.
Zou inderdaad niet slim zijn om je stemmen op hen te zetten als medebewoner.quote:Op maandag 12 november 2018 11:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Op de krant lees ik toch anders....worden meer namen genoemd maar die twee liggen toch voor.quote:Op maandag 12 november 2018 11:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die haat tegen Jeff en Jessie is vooral hier op Fok. Als je ergens anders kijkt dan zitten ze gewoon in de top vijf.
Dat zal die nieuwe hut wel worden. Daar hoeft hij niet aan mee te betalenquote:Op maandag 12 november 2018 11:46 schreef zodeju het volgende:
Ach, hij volgt mijn script........vijver in even bij Cris en Hiske langs en straks weer heerlijk op bed hangen....kan nog kiezen in de yurt of in zijn nieuwe hut........
tegen de muur aangooien, blijft ie plakken of trekt ie een spoor dan mag ie de was inquote:Op maandag 12 november 2018 11:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hoe moet je anders weten, dat die de was in moet?
Sorry skeet, gemist.quote:Op maandag 12 november 2018 11:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar met de popipoll staan ze altijd vrij bovenaan.quote:Op maandag 12 november 2018 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Op de krant lees ik toch anders....worden meer namen genoemd maar die twee liggen toch voor.
quote:Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
tegen de muur aangooien, blijft ie plakken of trekt ie een spoor dan mag ie de was in
quote:Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
tegen de muur aangooien, blijft ie plakken of trekt ie een spoor dan mag ie de was in
Je bent een held!quote:Op maandag 12 november 2018 11:45 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
daarom heb ik ook op brenda gestemd. Ik gun hun echt geen petertje en opstappen (zeker jessie) doen ze toch.
Ik las dat het na die sekscursus was omdat die mannen niet voor de vrouwen hadden gekookt. Of bedoel je die ruzie niet?quote:Op maandag 12 november 2018 11:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 12 november 2018 11:46 schreef zodeju het volgende:
Ach, hij volgt mijn script........vijver in even bij Cris en Hiske langs en straks weer heerlijk op bed hangen....kan nog kiezen in de yurt of in zijn nieuwe hut........
Inderdaad.....maar waarschijnlijk zijn dat niet de reageerders......maar stemmers......anders klopt er geen hout van.....quote:Op maandag 12 november 2018 11:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar met de popipoll staan ze altijd vrij bovenaan.
Of de Jeff en Jessie haters zijn gewoon de schreeuwersquote:Op maandag 12 november 2018 11:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad.....maar waarschijnlijk zijn dat niet de reageerders......maar stemmers......anders klopt er geen hout van.....
Ja, denk het wel, ga opnieuw zoeken, bedankt allen.quote:Op maandag 12 november 2018 11:49 schreef mazaru het volgende:
Ik las dat het na die sekscursus was omdat die mannen niet voor de vrouwen hadden gekookt. Of bedoel je die ruzie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |