Bij gelijke eindstand over twee wedstrijden. Zoals in CL en EL als het na twee wedstrijden gelijk is.quote:
Het interesseert mij geen bal wie er uiteindelijk wint.quote:Op zondag 11 november 2018 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb een lichte voorkeur voor Boca
Gaat naar Tottenham of Real. Ik had een soort voorbeschouwing getikt in het vorige topic waarin ik een lans voor hem brak, dus daarin kun je wat meer vinden.quote:Op zondag 11 november 2018 20:39 schreef Brammess het volgende:
Die Barios vind ik tot nu toe erg goed spelen. Licht me even in Cavaliers.
Strijk maar met de eerquote:Op zondag 11 november 2018 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaat naar Tottenham of Real. Ik had een soort voorbeschouwing getikt in het vorige topic waarin ik een lans voor hem brak, dus daarin kun je wat meer vinden.
River wordt veel beter gecoacht, daarmee win je het 9/10 keer in zo'n format.quote:
De Veltman van Argentiniëquote:Op zondag 11 november 2018 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Magallan is een lachwekkende speler
Mensen roepen altijd om slagers uit Zuid-Amerika als het minder gaat hč.quote:Op zondag 11 november 2018 20:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
+ kan echt niks met een bal aan de voet
Het is geen slager .quote:Op zondag 11 november 2018 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen roepen altijd om slagers uit Zuid-Amerika als het minder gaat hč.
Of om ff wat te scouten uit zuid amerikaquote:Op zondag 11 november 2018 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik niks van. Kijk maar wat die Argentijnen op een forum schrijven over hemquote:Op zondag 11 november 2018 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al zo goed als rond.
Er sterft nog altijd iets in mij af als ik Richarlison zie spelen.quote:Op zondag 11 november 2018 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zit de boel helemaal te hypen. Kan geen 5 tellen zijn bek houdenquote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie mensen op Twitter heel erg klagen over David Endt, is hij echt zo erg?
Altijd hetzelfde herhalen , doet alsof iedereen achterlijk is lolquote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zie mensen op Twitter heel erg klagen over David Endt, is hij echt zo erg?
Alle verdedigers uit Zuid-Amerika zijn slagers.quote:
Ja iedereen lachte zich afgelopen zomer al dood erom.quote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Snap ik niks van. Kijk maar wat die Argentijnen op een forum schrijven over hem
Ach kan gebeuren, laat ze maar een nieuw vleugelspelertje vinden.quote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er sterft nog altijd iets in mij af als ik Richarlison zie spelen.
Soms is een melkboer beterquote:Op zondag 11 november 2018 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle verdedigers uit Zuid-Amerika zijn slagers.
Dit niet weten
[..]
quote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja zit de boel helemaal te hypen. Kan geen 5 tellen zijn bek houden
Ah een soort Frank Snoeks.quote:Op zondag 11 november 2018 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde herhalen , doet alsof iedereen achterlijk is lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |