heywoodu

heywoodu

Evenstar

Evenstar

Dan kijk niet. Net zoals wij ook niet op trollen mogen reageren.quote:Op zondag 11 november 2018 20:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
het is vermoeiend dat gelik en slijmen..

Zal wel iets Frans zijn. Renault doet dat ook elke keer weer.quote:Op zondag 11 november 2018 20:10 schreef trein2000 het volgende:
Ocon vindt dat hij niks verkeerd heeft gedaan!

Gokje, maar verstappen zal niet verwacht hebben dat Ocon daar nog zat gezien hij op de 18e plek lag en niet echt mee deed om een plek.quote:Op zondag 11 november 2018 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ocon laat hem uiteindelijk gewoon de bocht en gaat helemaal aan de binnenkant zitten, het enige wat Verstappen had hoeven doen is de bocht uitsturen alsof die daar zit, want die zat daar.

Nou ik ben het hiermee denk ik wel eens met Ocon.quote:Op zondag 11 november 2018 20:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bij de stewards. Hij zei dat 2 stewards Verstappen van 'm af moesten halen.
En dat hij een idioot was die nooit zou veranderen

Ocon heeft daar als achterblijver gewoon helemaal niets te zoeken en moet het een seconde laten lopen.. Is geen discussie dit. Als het om een positie ging was het anders.quote:Op zondag 11 november 2018 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
Ocon laat hem uiteindelijk gewoon de bocht en gaat helemaal aan de binnenkant zitten, het enige wat Verstappen had hoeven doen is de bocht uitsturen alsof die daar zit, want die zat daar.

He called me pussy and whateverquote:Op zondag 11 november 2018 20:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Haha Ocon.... he pushed me very violently

Dit soort dingen buiten de track zijn meestal geldboetes toch.quote:Op zondag 11 november 2018 20:12 schreef Nober het volgende:
Max zal wel een grid straf krijgen voor de volgende GP ofzoiets.

Max zit er ruim voor, dan hoort Ocon daar niet meer zitten.quote:Op zondag 11 november 2018 20:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gokje, maar verstappen zal niet verwacht hebben dat Ocon daar nog zat gezien hij op de 18e plek lag en niet echt mee deed om een plek.

dit..... ook achterlijke actiesquote:Op zondag 11 november 2018 20:11 schreef Martinello het volgende:
Met teamgenoot Perez heeft hij ook al de nodige akkefietjes gehad, met dure gevolgen.

Grid straf sowieso niet denk. Eerder boete ofzo.quote:Op zondag 11 november 2018 20:12 schreef Nober het volgende:

Max was nog rustig. Paar duwtjes.. Had meer verwacht. En dan 'very violently' zeggen.quote:

Prima toch, die maakt hij toch wel weer goed. En hoewel ik het echt wel begrijp (ik zou zelf heel wat meer gedaan hebben dan een duwtje, maar ben dan ook een heethoofd als ik vind dat me onrecht aan gedaan isquote:Op zondag 11 november 2018 20:12 schreef Nober het volgende:
 ) , is het natuurlijk niet heel handig om te doen wat Max deed.
 ) , is het natuurlijk niet heel handig om te doen wat Max deed.

Stokbrood he, breekt bij elk duwtje.quote:Op zondag 11 november 2018 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max was nog rustig. Paar duwtjes.. Had meer verwacht. En dan 'very violently' zeggen.
Dan ben je wel een pussy idd....

Ze moeten Ocon afzetten in de favelas. Dan leert hij wat very violenty echt betekent.quote:Op zondag 11 november 2018 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Max was nog rustig. Paar duwtjes.. Had meer verwacht. En dan 'very violently' zeggen.

Hij ziet er toch ook uit als een pussy. Met windkracht 4 ligt hij 5 straten verderop.quote:Op zondag 11 november 2018 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]

Schitterendquote:

Wat heeft M Schumacher gekregen voor die opstoot met Coulthard op Spa?quote:Op zondag 11 november 2018 20:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Grid straf sowieso niet denk. Eerder boete ofzo.

Ze hebben zelfs een stukje over F1quote:Op zondag 11 november 2018 20:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
kwaliteitskrant, zie ik meteen

Ik snap ook niet waarom iedereen zo idolaat van Ocon is, zo vaak betrokken bij dit soort incidenten. Zelfs bij zn eigen teamgenoot.quote:Op zondag 11 november 2018 20:13 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dit..... ook achterlijke acties

En Fransman he, die zwaaien altijd snel met de witte vlag.quote:Op zondag 11 november 2018 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Stokbrood he, breekt bij elk duwtje.

Hij moet hem gezien hebben, hij wist dat hij een poging deed. Vervolgens laat Ocon de bocht en zit helemaal op de kerb, maar alsnog gooit Verstappen de deur extreem hard dicht. Dat was gewoon dom en nergens voor nodig en hij heeft er zichzelf mee.quote:Op zondag 11 november 2018 20:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gokje, maar verstappen zal niet verwacht hebben dat Ocon daar nog zat gezien hij op de 18e plek lag en niet echt mee deed om een plek.

Ik hoop melk. Heb er spontaan trek in.quote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
Kan net niet zien wat er bij de Lidl in de aanbieding is

Vechten nog wel? Stel je niet aan manquote:Op zondag 11 november 2018 20:14 schreef Evertjan het volgende:
lekker zwak weer van Max om gelijk te gaan vechten met Ocon

Dat was Jolyon Palmer, die deed zoiets wekelijks zelfquote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef TjjWester het volgende:
Iemand op de bbc heeft het het ergste raceincident in zijn carriere genoemd.......

Ik ook. Obviously. For sure.quote:Op zondag 11 november 2018 20:08 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Die Baguette nog lachen erbij ook. Handje erbij. Ik had hem op zijn bek geslagen.

quote:Op zondag 11 november 2018 20:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik hoop melk. Heb er spontaan trek in.

Het was niet best maar overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef TjjWester het volgende:
Iemand op de bbc heeft het het ergste raceincident in zijn carriere genoemd.......

Wie reed wie nou van de baan?quote:Op zondag 11 november 2018 20:10 schreef Pery het volgende:
Laat Max maar even een paar race's op de blaren zitten. Toont aan dat hij het vak en het begip collegialiteit nog niet onder de knie heeft.

Toen waren de mannen nog mannen niet? was daar uberhaupt straf voor? :pquote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat heeft M Schumacher gekregen voor die opstoot met Coulthard op Spa?
Dat was uitvallen en harder verhaal halen.

Nounounou... de leider van achteren uit de race rammen als achterblijver gaat iets verder.quote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef TjjWester het volgende:

Die heeft dan niet genoeg races gezien.quote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef TjjWester het volgende:

quote:Op zondag 11 november 2018 20:15 schreef TjjWester het volgende:

Ja maar toen had Palmer nog geen carrierequote:Op zondag 11 november 2018 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nounounou... de leider van achteren uit de race rammen als achterblijver gaat iets verder.

maar echtquote:

heywoodu

heywoodu

Nu wel dan?quote:Op zondag 11 november 2018 20:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar toen had Palmer nog geen carriere

Goed punt.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |