MAAR WE WILLEN JACK HORENquote:Op zondag 11 november 2018 18:50 schreef Pino112 het volgende:
Lekker door de boardradio heen, amateurs
quote:Op zondag 11 november 2018 18:50 schreef Pino112 het volgende:
Lekker door de boardradio heen, amateurs
Ken dat gevoel 😂quote:Op zondag 11 november 2018 18:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
En hij pakt Magnussen. Eh, Excuseee, Grosjean.
Eerste keer in tijden dat ik Ziggo weer kijk, omdat alle streams kut zijn vandaag.
Heb er nu al spijt van
Het verschil met HAM is nog 8.8 seconden...... Wat denk je zelf?quote:Op zondag 11 november 2018 18:52 schreef 3rr0r het volgende:
hopelijk gaat Ric hem lekker ophouden zometeen
Hamilton was bang te langzaam te zijn geloof ik. Max zei dat zijn supersofts na 31 ronden beter gingen aanvoelenquote:
Hahaquote:Op zondag 11 november 2018 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat Jack op moest tiefen naar zijn tandartspraktijken anders is het tandjes tuffen straks!
Idd, Huillenberg, Magnussen, Ericsen, rot toch op zeg.quote:Op zondag 11 november 2018 18:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Elke keer die kutinterviews met coureurs die niemand iets interesseerd. Doe die gewoon na de race behalve als het echt boeiend is.
Volgens mij is de Soft vrij brak op die Red Bull. Denk dat hij eerder naar Medium zal gaan.quote:Op zondag 11 november 2018 18:54 schreef Justevo het volgende:
Zometeen naar gele band zou wel sweet zijn, maar of je daar het einde mee haalt..
Met SS redt ie het vooralsnog ook 35 ronden.quote:Op zondag 11 november 2018 18:54 schreef Justevo het volgende:
Zometeen naar gele band zou wel sweet zijn, maar of je daar het einde mee haalt..
Max gaat dadelijk naar nieuwe Softs en HAM staat op gebruikte Mediums.quote:Op zondag 11 november 2018 18:54 schreef sasquatsch het volgende:
Verschil al meer dan 20s met Hamilton. Wordt nog spannend!
Lichter wordende wagen en met de SS al ruim 30 ronden. Dat gaat wel lukken!quote:Op zondag 11 november 2018 18:54 schreef Justevo het volgende:
Denk als ze dit al op SS rijden dat het niet eens zo'n raar idee is.quote:Op zondag 11 november 2018 18:54 schreef Justevo het volgende:
De vraag is of HAM überhaupt het einde haalt op de witte...quote:Op zondag 11 november 2018 18:54 schreef Justevo het volgende:
Dit kan niet meer foutquote:Op zondag 11 november 2018 18:53 schreef Sunri5e het volgende:
Max gaat winnen. Of er moeten wel hele gekke dingen gebeuren.
Een beetje nu.quote:
Al een paar ronden een paar tienden per ronde.quote:
Stoffelquote:Op zondag 11 november 2018 18:53 schreef danos het volgende:
[..]
Idd, Huillenberg, Magnussen, Ericsen, rot toch op zeg.
Zoals ik al zei....quote:Op zondag 11 november 2018 18:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Max gaat dadelijk naar nieuwe Softs en HAM staat op gebruikte Mediums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |