Nice!quote:Op zaterdag 17 november 2018 16:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welHet is zo'n luxe voor me
Dezelfde prijs als 3 maanden geleden, maar goedkoper dan gisteren omdat ze die langzaam opvoeren zodat het net lijkt of je met Black Friday een koopje hebt.quote:Op vrijdag 16 november 2018 17:14 schreef SuperHartje het volgende:
Volgende wk vrijdag is Black Friday. Maar weet niet wat dat precies gaat brengen bij Mediamarkt.
Sinds wanneer is die onzin eigenlijk in NL? Dat is toch heel Amerikaans?quote:Op zaterdag 17 november 2018 21:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Dezelfde prijs als 3 maanden geleden, maar goedkoper dan gisteren omdat ze die langzaam opvoeren zodat het net lijkt of je met Black Friday een koopje hebt.
Ik weet het niet, ik woon al 10 jaar niet meer in Nederland.quote:Op zaterdag 17 november 2018 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die onzin eigenlijk in NL? Dat is toch heel Amerikaans?
Volgens mij is dit het eerste of tweede jaar dat ik erover hoor? Tenminste, Mediamarkt deed het vorig jaar ook, maar verder niet geloof ikquote:Op zaterdag 17 november 2018 21:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik woon al 10 jaar niet meer in Nederland.Het is erg Amerikaans inderdaad, en het is in Nederland wachten op de rellen want politiek correct. Hier in Spanje leeft het ook een beetje, maar alleen bij hele grote ketens die dat soort onzin door je strot douwen.
En onzin is het, want je bent helemaal niet goedkoper uit.
Met Black Friday zie je maar weer hoe krachtig suggestie is - doe net alsof je iets nóóit meer goedkoper kan krijgen, en doe net of het aanbod gelimiteerd is, en men slaat elkaar de hersenen in voor een telefoon of televisie die de winkel een maand geleden aan de straatstenen niet kwijt kon.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het eerste of tweede jaar dat ik erover hoor? Tenminste, Mediamarkt deed het vorig jaar ook, maar verder niet geloof ik
En vergeet niet dat mensen koopgek worden door die opklopte onzin. Ze hebben helemaal geen nieuwe X nodig, maar kopen wel het halve alfabet bij elkaar
Inderdaad...quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Met Black Friday zie je maar weer hoe krachtig suggestie is - doe net alsof je iets nóóit meer goedkoper kan krijgen, en doe net of het aanbod gelimiteerd is, en men slaat elkaar de hersenen in voor een telefoon of televisie die de winkel een maand geleden aan de straatstenen niet kwijt kon.
Moet ik nog aan beginnen. Heb El Chapo niet eens afgekeken. Vond de 1e Narcos wel echt geweldig. En Pablo Escobar, el patron del malquote:
Die moet ik ook nog kijkenquote:Op zaterdag 17 november 2018 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk nu naar Zoo op Netflix. Geniale serie
Hahaha, we hebben verschillende smakenquote:Op zaterdag 17 november 2018 22:21 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Moet ik nog aan beginnen. Heb El Chapo niet eens afgekeken. Vond de 1e Narcos wel echt geweldig. En Pablo Escobar, el patron del mal
Edit: autocorrectie![]()
Hij is echt heel erg goedquote:
Mee gestopt, seizoen 3 is echt heel slecht.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kijk nu naar Zoo op Netflix. Geniale serie
Alles van Narcos vond ik goed. Patron del mal vind ik niks eigenlijk, hou niet van telenovelas.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:21 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Moet ik nog aan beginnen. Heb El Chapo niet eens afgekeken. Vond de 1e Narcos wel echt geweldig. En Pablo Escobar, el patron del mal
Edit: autocorrectie![]()
Er staan toch twee seizoenen op Netflix?quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Mee gestopt, seizoen 3 is echt heel slecht.
[..]
Alles van Narcos vond ik goed. Patron del mal vind ik niks eigenlijk, hou niet van telenovelas.
Nee joh is toch geen soap of ietsquote:Op zaterdag 17 november 2018 22:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Mee gestopt, seizoen 3 is echt heel slecht.
[..]
Alles van Narcos vond ik goed. Patron del mal vind ik niks eigenlijk, hou niet van telenovelas.
Weet ik niet, ik heb het 3e seizoen gedownload maar het is echt enorm slecht, terwijl ik het 1e echt leuk vond.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er staan toch twee seizoenen op Netflix?
En ach, smaken mogen verschillen
Ik download niet illigaalquote:Op zaterdag 17 november 2018 22:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb het 3e seizoen gedownload maar het is echt enorm slecht, terwijl ik het 1e echt leuk vond.
Miniserie? Patron del mal telt enorm veel afleveringen, en het is echt een rasechte telenovela hoor. M'n vriendin keek die Colombiaanse bagger telenovelas altijd, werd er knettergek van.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:31 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nee joh is toch geen soap of iets
Soort miniserie eerder. Maar ach, verschil moet er zijn
Nee, is het goed? Waar gaat het over (in een notendop)?quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:36 schreef SuperHartje het volgende:
Wacht op het laatste seizoen van Bates Motel. Vinden jullie dat wat?
Och, boeit me niks eigenlijk. Downloaden schaadt niemand, het is zelfs ooit bewezen dat het een positieve invloed op de muziek- en filmindustrie heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik download niet illigaalBeetje tegen mijn principes in, dus ik moet gewoon even op Netflix wachten
Ik veroordeel het ook nietquote:Op zaterdag 17 november 2018 22:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, is het goed? Waar gaat het over (in een notendop)?
[..]
Och, boeit me niks eigenlijk. Downloaden schaadt niemand, het is zelfs ooit bewezen dat het een positieve invloed op de muziek- en filmindustrie heeft.
Ohquote:Op zaterdag 17 november 2018 22:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Miniserie? Patron del mal telt enorm veel afleveringen, en het is echt een rasechte telenovela hoor. M'n vriendin keek die Colombiaanse bagger telenovelas altijd, werd er knettergek van.
Ik hou ook van Spaanse series, of tenminste - Spaanstalig, niet per se Spaans. Maar telenovela is meer een formaat, weet niet hoe ik dat moet uitleggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:41 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh![]()
Dacht dat die minstens 150 afl hadden of iets
El patron heeft nog minder 100 dacht ik.
En ik hou wel van Spaanse series. Elite, Gran Hotel, Velvet, La Chicas del Cable.
Dacht dat dat meer romantiek had of iets.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik hou ook van Spaanse series, of tenminste - Spaanstalig, niet per se Spaans. Maar telenovela is meer een formaat, weet niet hoe ik dat moet uitleggen eigenlijk.
Nee, het is meer te herkennen aan low budget, soms tot het belachelijke aan toe.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dacht dat dat meer romantiek had of iets.
Ignorable wel gezien. Vond s2 wat minder, maar nog steeds wel boeiend. Het einde was wel interessant.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:48 schreef illusions het volgende:
Alias JJ / Surviving Escobar vond ik dan wel weer leuk, ook telenovela achtig. Maar Ingobernable is geen telenovela bijvoorbeeld.
[..]
Nee, het is meer te herkennen aan low budget, soms tot het belachelijke aan toe.
Ik wil altijd ondertiteling, of ik het nu kan verstaan of niet. Ik kan vloeiend Spaans en Engels maar als ik chips eet of iemand maakt geluid, dan mis ik weer wat. Daarnaast heb ik een hekel aan nasynchronisatie.quote:Op zaterdag 17 november 2018 22:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Series wil ik altijd in het Engels hebben of Nederlands, zodat ik ze kan verstaan zonder te lezen
(The Rain is een uitzondering)
Nasynchronisatie vind ik ook verschrikkelijkquote:Op zaterdag 17 november 2018 22:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik wil altijd ondertiteling, of ik het nu kan verstaan of niet. Ik kan vloeiend Spaans en Engels maar als ik chips eet of iemand maakt geluid, dan mis ik weer wat. Daarnaast heb ik een hekel aan nasynchronisatie.
dekentjes en honden geven warmtequote:Op zondag 18 november 2018 19:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Koud, dus met deken+hond op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |