Er viel blijkbaar iets afquote:
Netjes was het niet. Maar ja.... grote rijder he? Kan allemaal!quote:Op zondag 11 november 2018 17:55 schreef manny het volgende:
oef. ik had nog niet helemaal door wat die vettel nou gedaan had, maar als ik dit zo hoor (radio1 net) dan had ie achteraan mogen beginnen...
Heb de gordijnen dicht en licht uit aan de voorkantquote:Op zondag 11 november 2018 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
En zingende kinderen. Echt, daar moeten ze mee kappen.
Ik heb het over het volkslied. Hier doen ze niet aan Sint Maartenquote:Op zondag 11 november 2018 17:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heb de gordijnen dicht en licht uit aan de voorkant
Hahaquote:Op zondag 11 november 2018 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb het over het volkslied. Hier doen ze niet aan Sint Maarten
hahaquote:Op zondag 11 november 2018 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb het over het volkslied. Hier doen ze niet aan Sint Maarten
Avondquote:Op zondag 11 november 2018 17:58 schreef potjecreme het volgende:
Waar is de bank gebleven op zondag in de studio?
Hier doen ze er gelukkig niet aan.quote:Op zondag 11 november 2018 17:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik ben echt geen Vettel fan, (understatement) maar ik kan z'n reactie in dit geval begrijpen. Regen dreigt, een treuzelende Marshall. Heel irritant.quote:Op zondag 11 november 2018 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Netjes was het niet. Maar ja.... grote rijder he? Kan allemaal!
Ik heb geen deurbel meer hangenquote:Op zondag 11 november 2018 17:58 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Iedereen kan het snappen. Dan nog hoort hij zich te gedragen.quote:Op zondag 11 november 2018 18:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik ben echt geen Vettel fan, (understatement) maar ik kan z'n reactie in dit geval begrijpen. Regen dreigt, een treuzelende Marshall.
Maar goed, regels zijn regels. Ben blij dat hij er genadigt afkomt.
irritent idd.quote:Op zondag 11 november 2018 18:01 schreef franklop het volgende:
VOlume opeens omhoog bij een Verstappen reclame
Die reclames op Ziggo Sport zijn hilarisch;quote:Op zondag 11 november 2018 18:01 schreef franklop het volgende:
VOlume opeens omhoog bij een Verstappen reclame
ALLEEN BIJ VERSTAPPENTRAVELquote:Op zondag 11 november 2018 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
kut verstappentravel reclame met hoog volume
PME Legends.quote:Op zondag 11 november 2018 18:03 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Die reclames op Ziggo Sport zijn hilarisch;
Verstappen, Verstappen, Verstappen, Exact, Verstappen Verstappen, Red Bull, Verstappen, Verstappen.
Ja mijn zapmoment was weer fantastischquote:Op zondag 11 november 2018 18:03 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Die reclames op Ziggo Sport zijn hilarisch;
Verstappen, Verstappen, Verstappen, Exact, Verstappen Verstappen, Red Bull, Verstappen, Verstappen.
Kunnen gokken in welke ronde hij uitvalt?quote:
Heeft RIC een eigen site? Zo'n site met hoeveel dagen geleden het was dat hij een race heeft uitgereden.quote:
Zoveel pech,echt jammerquote:Op zondag 11 november 2018 18:05 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heeft RIC een eigen site? Zo'n site met hoeveel dagen geleden het was dat hij een race heeft uitgereden.
Ja, dat wordt een dubbele DNF voor RB in bocht 3.quote:Op zondag 11 november 2018 18:07 schreef Tassendief het volgende:
Ik heb een goed gevoel voor de race.
Wat houdt dat in, dat Max gaat winnen of dat het spannend wordt? Of dat die PRdude in beeld komt?quote:Op zondag 11 november 2018 18:07 schreef Tassendief het volgende:
Ik heb een goed gevoel voor de race.
quote:Op zondag 11 november 2018 18:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat houdt dat in, dat Max gaat winnen of dat het spannend wordt? Of dat die PRdude in beeld komt?
quote:
quote:Op zondag 11 november 2018 18:09 schreef AMDB het volgende:
Elke acestream die ik start wil echt niet meer goed laden, vorige race ook al niet![]()
Nu maar een vage webstream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
Ik kan ook geen werkende vinden. Dus maar Ziggo.quote:Op zondag 11 november 2018 18:09 schreef AMDB het volgende:
Elke acestream die ik start wil echt niet meer goed laden, vorige race ook al niet![]()
Nu maar een vage webstream.
Dat het een saaie race gaat worden.quote:Op zondag 11 november 2018 18:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat houdt dat in, dat Max gaat winnen of dat het spannend wordt? Of dat die PRdude in beeld komt?
Prioriteitenquote:
quote:Op zondag 11 november 2018 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kan ook geen werkende vinden. Dus maar Ziggo.
quote:Op zondag 11 november 2018 18:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
quote:Op zondag 11 november 2018 18:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]Dank je, lijkt het beter te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank, maar geen tijd meer voor nu. Ziggo it isquote:
Hoe noem je dit dan?quote:Op zondag 11 november 2018 18:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee laatste race dat Ric race heeft uitgereden.
Ik hoor ze wel,maar ze durven niet aan te bellen volgens mijquote:Op zondag 11 november 2018 18:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hoop dat t rustig is met sintmaarten hier
Lekker met Olav.quote:Op zondag 11 november 2018 18:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, maar geen tijd meer voor nu. Ziggo it is
Plekje gewonnen?quote:
Staat een groene 1 in beeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |